Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Zaloguj się, aby obserwować  
Bob-budowniczy

Karton gips z błędami

Recommended Posts

Cytat

icon_surprised.gif Błędy w wykonaniu pokrycia z k-g ,co wiecie ?jak naprawić? na co zwracać uwagę?Będę wdzięczny za waszą wiedzę i przestrogi. A ja też coś wiem ?? Bob



witam
jest trochę możliwych do wykonania błędów przy G-K ale wszystkich błędów w poście nie da się opisać. jaki błąd, co się dzieje potem odpowiedź na pytanie, ja też coś wiem. pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

witam
jest trochę możliwych do wykonania błędów przy G-K ale wszystkich błędów w poście nie da się opisać. jaki błąd, co się dzieje potem odpowiedź na pytanie, ja też coś wiem. pozdr.


Witam .Przykład mam taki,ekipa kończy pracę jednokrotnym malowaniem k-g farbą emulsyjną białą jako przygotowanie ścian dla dalszego malowania.To dobrze czy nie? Bob

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Witam .Przykład mam taki,ekipa kończy pracę jednokrotnym malowaniem k-g farbą emulsyjną białą jako przygotowanie ścian dla dalszego malowania.To dobrze czy nie? Bob


Cze.Z moich obserwacji wynika że tak nie można bo przy malowaniu wąłkiem często nawija się na wałek ta pokładowa farba.Pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

icon_surprised.gif Błędy w wykonaniu pokrycia z k-g ,co wiecie ?jak naprawić? na co zwracać uwagę?Będę wdzięczny za waszą wiedzę i przestrogi. A ja też coś wiem ?? Bob


Mąż mówi że 1 na 10 ekip nie popełnia błędów wykonawczych bo miast się szkolić powiela błędy ,,nauczycieli,,typu ojciec tak robił to i ja tak robię.Pozdrawiam icon_wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Cze.Z moich obserwacji wynika że tak nie można bo przy malowaniu wąłkiem często nawija się na wałek ta pokładowa farba.Pozdro.


Tak się dzieje gdy gips na łączeniach jest nie impregnowany.Bob icon_biggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przede wszystkim zbyt duży rozstaw profili (ponad 0,5m) i zbyt duże szpary między płytami. Co do kończenia malowaniem, można jak najbardziej, tylko najlepiej jakby to było robione farbą taką jaką będziemy malować docelowo (lub podkładem pod tą farbę). No i łączenia powinno się zagruntować albo chociaż zamieść szczotką, żeby odpylić, wtedy nie powinno być już efektu zwijającej się farby. No chyba, że artyści malowali mokry jeszcze gips.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boże ciekawe kiedy ci nasi polscy wykonawcy "fachowcy" nauczą sie prawidłowo stosować prawidłowe farby?! Mamy 21 wiek i farby zmieniły sie o 180 stopni.
Ręce opadają jak czytam że na surową ścianę nakładają jakąś śnieżkę (warstwa pod inne farby) ! Jak potem każda inna farba będzie sie trzymać???
Najpierw podkład ! i to dobry podkład a nie jakieś śnieżki duluxy czy kabe. Spójrzcie jaką te firmy dają gwarancję na ich produkty? Firmy zachodnie dają minimum 15 lat gwarancji !!! a u nas? jak raz wszedłem do jednej firmy co była wyżej w tym temacie opisywana jako dobra, i zapytałem sie o gwarancje jaką mogą mi udzielić to ekspedientka sie trochę zastanawiał i w końcu powiedział 5 lat icon_smile.gif Przepraszam bardzo ale to mało bo ja nie mam zamiaru przy ponownym malowaniu zrywać starą farbę co kończy sie skrobanką ściany.
Pamiętajmy o jednym Pierwsza warstwa jest najważniejsza.

Trochę siedzę w tym temacie i mogę udzielić jakiś rad wiec jak coś to proszę o wiadomość.

Pozdrawiam
Adam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • https://www.muratorplus.pl/technika/izolacje/ocieplanie-styropianem-domy-szkieletowe-aa-vvGk-vb5x-5CiL.html   "Docieplając ściany styropianem, na który będzie nałożony tynk cienkowarstwowy, trzeba: bardzo starannie zaprojektować i wykonać obróbki wokół okien i drzwi - nie mogą pozostać nieszczelności, którymi woda mogłaby się dostawać pod warstwę styropianu; koniecznie zastosować wiatroizolację chroniącą budynek przed napływem wilgoci z zewnątrz (dla przypomnienia - wiatroizolacja to folia, która nie przepuszcza wody w postaci płynu, ale przepuszcza parę wodną w stronę od poszycia na zewnątrz). Izolacji tej nie wolno mylić z paroizolacją, która ma za zadanie powstrzymać przedostawanie się pary wodnej z wnętrza budynku do ściany; wykonać pomiędzy styropianem i poszyciem (pokrytym wiatroizolacją) szczeliny wentylacyjne, umożliwiające odparowanie wody, jaka mogłaby się ewentualnie znaleźć między tymi warstwami."   Resztę sobie znajdźcie w necie, bo tu już kilka razy to pisałem - i nie chce mi się jeszcze raz 
    • Jeżeli działka w planie zagospodarowania przestrzennego przeznaczona jest pod budownictwo mieszkaniowe jednorodzinne nie trzeba nic odralniać. Zapis grunt rolny widnieje zawsze jeśli działka nie jest zabudowana. Po wybudowaniu domu geodeta robiąc inwentaryzację powykonawczą naniesie budynek na mapę i zmieni oznaczenie w ewidencji albo na B zabudowę albo BR zabudowe na roli.    W zależności jaka jest klasa ziemi konieczne będzie przed uzyskaniem pozwolenia na budowę wyłączenie gruntów spod produkcji rolnej. Dotyczy to klas chronionych I, II i III pochodzeniami mineralnego oraz wszystkich klas gleb pochodzenia organicznego. 
    • Pomieszane są tutaj dwa wątki dotyczące III klasy ziemi. Odrolnienie i wyłączenie gruntów spod produkcji rolnej.. 0,05ha w budownictwie mieszkaniowym dotyczy kwestii wyłączenia gruntów spod produkcji rolnej i nie jest to 50ar tylko 500m2. Dotyczy to powierzchni zabudowy i jest to ustalane kiedy ma sie już decyzję o warunkach zabudowy i występuje o pozwolenie na budowe. Wtedy załatwia się kwestię wyłączenia gruntów spod produkcji rolnej. I wtedy powierzchnia 500m2 dla budownictwa mieszkaniowego jest zwolniona z opłat za takie wyłączenie.     Jeśli chodzi o klase III ziemi to przy wydawaniu WZ może być problem z jej uzyskaniem jeśli nie ma przesłanek do zakwalifikowania tych gruntów jako nie podlegających pod działania ustawy o ochronie gruntow rolnych i leśnych w części mówiącej o przeznaczeniu gruntów na cele nie rolnicze i nie leśne.   I tutaj pomieszany jest ten kolejny parametr mianowicie 50m od drogi publicznej. I 0,50 ha czyli 50ar powierzchni. To są dwie z czterech przesłanek które muszą być łącznie spełnione aby grunt klasy III nie podlegał odrolnieniu.  To są te 4 przeslanki które muszą być łącznie spelnione dla danych gruntów  (O ile działka nie leży w granicach administracyjnych miasta) - co najmniej połowa powierzchni każdej zwartej części gruntu zawiera się w obszarze zwartej zabudowy, - położone są w odległości nie większej niż 50 m od granicy najbliższej działki budowlanej, - położone są w odległości nie większej niż 50 metrów od drogi publicznej, - ich powierzchnia nie przekracza 0,5 ha, bez względu na to, czy stanowią jedną całość, czy kilka odrębnych części.   Natomiast jeśli chodzi o klasyfikację gruntów to tak można zmienić. Trzeba tylko znaleźć klasyfikatora który przyjedzie, pobierze próbkę ziemi i oceni że faktycznie doszło do wyjałowienia. Spisze protokół, nakreśli na mapie i taką dokumentację dostarczy do starostwa. A tam ruszy proces zmiany kwalifikacji. Zostanie wydana decyzja, decyzja się uprawomocni, klasyfikator dokończy dokumentację którą złoży w ośrodku dokumentacji geodezyjnej, ośrodek przyjmie to do zasobu i przekaże spowrotem do starsotwa a starsotwo zmieni dane w ewidencji gruntów i budynków.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...