Skocz do zawartości

Działka zgrodowa


krzych

Recommended Posts

Mam problem . Posiadam działkę dla której zgodnie z planem zagodpodarowania jest napisane -obszar na terenie przeznaczonym pod zabudowę zagrodową =-ZAPIS M4. ja posiadam tylko ta działke 28 arów i nie jestem rozlnikiem. Czy są jakies przeciwskazania do budowy na tej działce nowego siedliska przez osobę nie będącą rolnikiem, czyli mnie?

Nie mniej jednak w warunkach opisujących tereny zagrodowej jest napisane" dopuszcza się realizację na terenie M4 zakbudowy mieszkaniowej jednorodzinnej według warunków jak dla terenów M3"

Które warunki modą mnie dotyczyć zagrodowa czy zabudowa jednorodzinna. - Nie jestem rolnikiem. Wolałbym zagrodowe bo sa łagodniejesze warunki ale podobno (nie wiem czy moge jako nie rolnik) musze posatwić jakiś budynek gospodarczy nawet w drugim etapie.

Ważne jest to o tyle, że w zabudowie jednorodzinnej cyt" garaże i wszelkie pomieszczenia gospodarcze należy projektować jako parterowe integralnie związane z budynkiem lub wbudowane w budynek" - a to mnie średnio zadawala wolałbym oddzielnie. działka jest bardzo duża.


Dużo napisałem ale oczekuje pomocy w odpowiedzi na pytanie, czy nie będąc rolnikiem można budawać się wg warunków zabudowy zagrodowej?

Z góry dziekuje za pomoc.
Link do komentarza
witam
2800m2 to nie jest gospodarstwo w rozumieniu przepisów natomiast w rozumieniu prawa miejscowego dopuszcza się oba rozwiązania, (podatek od siedliska jest mniejszy od zabudowy mieszkalnej i podatek od gruntu też) - tzn. po wystąpieniu o warunki zabudowy wyjaśni się wszystko, jaki gospodarczy, może podwójny garaż wystarczy, a ziemię uprawną można mieć i w sąsiedniej gminie - jeżeli w ogóle. żeby kupić ziemię rolną trzeba mieć uprawnienia rolnicze, jeżeli ją się ma zapisaną na siebie i ma się jej hektar i ar to się jest rolnikiem. pozdr
Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto