Skocz do zawartości

jak zabudować styk sufitu i ściany kolankowej


Recommended Posts

Najprościej dociąg kawałki płyt regips i je dokręcić do stelaża. Stelaż spoko można zrobić z drewna, albo  drugi sposób dociąć i wmurować bloczki z bk gr 5 cm a potem je otynkować. Łączenie płyt ze sztukowaną częścią zaszpachlować z taśmą Uniflotem a potem na to gładź.

Link do komentarza
5 minut temu, mhtyl napisał:

Najprościej dociąg kawałki płyt regips i je dokręcić do stelaża. Stelaż spoko można zrobić z drewna, albo  drugi sposób dociąć i wmurować bloczki z bk gr 5 cm a potem je otynkować. Łączenie płyt ze sztukowaną częścią zaszpachlować z taśmą Uniflotem a potem na to gładź.

OK. rozumiem. Gęsty stelaż z kawałków łat i na to paski z KG.

To jest dobry pomysł. 

Myślałem, żeby docinać styrodur , ale takie rozwiązanie będzie prostsze.

Link do komentarza
54 minuty temu, MrTomo napisał:

OK. rozumiem. Gęsty stelaż z kawałków łat i na to paski z KG.

To jest dobry pomysł. 

Myślałem, żeby docinać styrodur , ale takie rozwiązanie będzie prostsze.

Ja u siebie zrobiłem to z bloczków bk gr 5 cm, zlicowałem ze ścianą ale ja byłem na tyle przewidujący, że zrobiłem to przed tynkowaniem czyli wszystko ładnie mi sie zlicowało.

44 minuty temu, joks napisał:

Jak u siebie miałbym to robić to zrobiłbym z bloczków suporeksów , trochę więcej dłubania i cięcia , i połączenie z płytą kg zrobiłbym ślizgowe , z wykończeniem akrylem

 

Jeżeli szczelina wyjdzie na "styk" to akryl jak najbardziej ale znając życie nie wyjdzie tak ładnie równiutko dlatego połączenie skosu ze ścianką kolankową zalecałbym Uniflot wraz z taśmą lub siatką a potem to wygładzić gładzią.

Link do komentarza
28 minut temu, mhtyl napisał:

 

Jeżeli szczelina wyjdzie na "styk" to akryl jak najbardziej ale znając życie nie wyjdzie tak ładnie równiutko dlatego połączenie skosu ze ścianką kolankową zalecałbym Uniflot wraz z taśmą lub siatką a potem to wygładzić gładzią.

Ja naklejam taśmę , może być nawet ta zwykła przezroczysta ,, biurowa ''z lekkim zapasem na regipsie , nawet jak docięty bloczek nie jest idealnie docięty to wpycham szpachlę , czy tam inny gips na styk do tej taśmy , taśmę potem odcinam i mam prawie idelane połączenie ściany ze skosem , i w kant na koniec przed ostatnim malowaniem akryl

Od biedy może byc nawet pasek folii

zamiast taśmy

Link do komentarza
  • 2 tygodnie temu...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Liczyć na "niezniszczalność" paneli winylowych mógł tylko ktoś, kto nigdy nie miał gramofonu i nie słuchał płyt. Winylowych przecież. Byle czym się przecież rysują, nie tylko szafirową (bardzo twardy materiał) igłą.   Natomiast zupełnie innym materiałem jest laminat. I swoją opinie napisałem znając ten materiał. Kiedyś kuchenne meble były wykończane laminatem. Można też było kupować płyty laminowane, bez podkładu. Czyli tę wierzchnią strukturę, z której niektórzy robili nawet boazerię. Kawałki takiej płyty mam do dzisiaj, przydają się w domowym warsztacie. Jeśli nie będziesz sypał piasku pod nogi, to niełatwo je zarysować na podłodze.     To oczywiste, bo ich powierzchnia wody nie przepuści nawet przez tydzień, ale diabeł leży w szczegółach, czyli krawędziach, jak wcześniej wspominałem. Niby są zabezpieczane, ale nigdy nie wiemy czy nie ma tam jakichś nieciągłości i/lub mikrouszkodzeń Lepiej więc nie przekonywać się, że jednak są.  A woda wejdzie w najmniejszą mikro dziurkę, ale wyjść nią później nie chce. Takie wychodzenie pod postacią pary trwa później miesiące i lata. 
    • Tak tak wodę zbierać od razu bo jak będzie stała to wiadomo że żaden panel nie wytrzyma. Ja się jednak decyduje na panele.  
    • Prawda jest taka, że natychmiast po zalaniu trzeba brać za ścierki, ręczniki, czy też odkurzacz przemysłowy i zbierać wodę i maksymalnie wysuszać...
    • Wiem że jest opis ale co innego opis a co innego praktyka. Znajomy położył winyle w przedpokoju i się zdarły po niecalych 2 latach i też pisało że są niezniszczalne :-)   
    • No to masz przecież charakterystykę techniczną.   Panele podłogowe Dąb Wolta o klasie ścieralności AC5 wyróżniają się odpornością na stojącą wodę przez 24 godziny. Wygląd o strukturze synchronicznej, charakteryzuje się wyczuwalnym i widocznym układem słojów jak w prawdziwej desce. Zastosowanie v-fugi sprawia wrażenie osobnych desek i znakomicie odzwierciedla naturalną drewnianą podłogę. Dodatkową zaletą są krawędzie zaimpregnowane wodoodpornym lakierem chroniącym przed wnikaniem wody i zapobiegającym ich pęcznieniu. Do wykończenia górnej warstwy paneli została użyta technologia LLT anti scratch zapewniająca niezwykłą odporność na zużycie i mikrozarysowania, dzięki czemu stopień połysku lub matu, w zależności wykończenia pozostaje taki sam przez cały okres. Panele zostały pokryte specjalną warstwą antystatyczną zapobiegającą powstawaniu ładunków elektrycznych, odpowiedzialnych za elektryzowanie podłóg i tym samym gromadzenie kurzu. Podłogę z paneli Dąb Wolta można układać na powierzchni z wodnym ogrzewaniem podłogowym. Gwarancja wodoodporności przez 24 godziny   3 Myślę, że spokojnie spełnią Twoje potrzeby.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...