Skocz do zawartości

jak zabudować styk sufitu i ściany kolankowej


Recommended Posts

Najprościej dociąg kawałki płyt regips i je dokręcić do stelaża. Stelaż spoko można zrobić z drewna, albo  drugi sposób dociąć i wmurować bloczki z bk gr 5 cm a potem je otynkować. Łączenie płyt ze sztukowaną częścią zaszpachlować z taśmą Uniflotem a potem na to gładź.

Link do komentarza
5 minut temu, mhtyl napisał:

Najprościej dociąg kawałki płyt regips i je dokręcić do stelaża. Stelaż spoko można zrobić z drewna, albo  drugi sposób dociąć i wmurować bloczki z bk gr 5 cm a potem je otynkować. Łączenie płyt ze sztukowaną częścią zaszpachlować z taśmą Uniflotem a potem na to gładź.

OK. rozumiem. Gęsty stelaż z kawałków łat i na to paski z KG.

To jest dobry pomysł. 

Myślałem, żeby docinać styrodur , ale takie rozwiązanie będzie prostsze.

Link do komentarza
54 minuty temu, MrTomo napisał:

OK. rozumiem. Gęsty stelaż z kawałków łat i na to paski z KG.

To jest dobry pomysł. 

Myślałem, żeby docinać styrodur , ale takie rozwiązanie będzie prostsze.

Ja u siebie zrobiłem to z bloczków bk gr 5 cm, zlicowałem ze ścianą ale ja byłem na tyle przewidujący, że zrobiłem to przed tynkowaniem czyli wszystko ładnie mi sie zlicowało.

44 minuty temu, joks napisał:

Jak u siebie miałbym to robić to zrobiłbym z bloczków suporeksów , trochę więcej dłubania i cięcia , i połączenie z płytą kg zrobiłbym ślizgowe , z wykończeniem akrylem

 

Jeżeli szczelina wyjdzie na "styk" to akryl jak najbardziej ale znając życie nie wyjdzie tak ładnie równiutko dlatego połączenie skosu ze ścianką kolankową zalecałbym Uniflot wraz z taśmą lub siatką a potem to wygładzić gładzią.

Link do komentarza
28 minut temu, mhtyl napisał:

 

Jeżeli szczelina wyjdzie na "styk" to akryl jak najbardziej ale znając życie nie wyjdzie tak ładnie równiutko dlatego połączenie skosu ze ścianką kolankową zalecałbym Uniflot wraz z taśmą lub siatką a potem to wygładzić gładzią.

Ja naklejam taśmę , może być nawet ta zwykła przezroczysta ,, biurowa ''z lekkim zapasem na regipsie , nawet jak docięty bloczek nie jest idealnie docięty to wpycham szpachlę , czy tam inny gips na styk do tej taśmy , taśmę potem odcinam i mam prawie idelane połączenie ściany ze skosem , i w kant na koniec przed ostatnim malowaniem akryl

Od biedy może byc nawet pasek folii

zamiast taśmy

Link do komentarza
  • 2 tygodnie temu...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • To błąd i nieznajomość tematu. Beton jest ok Jak dasz samą folię na chudziaka to po kilku latach zgnoisz styropian, stracisz izolacyjność cieplną posadzki. Większe rachunki za ogrzewanie wyrównają sknerstwo, czyli  brak papy, pozorna  oszczędność na papie termozgrzewalnej, dyfuzja  ci dokopie.   To daj samą folię bez styropianu, wtedy zaoszczędzisz już na maxa. Jak dziecko we mgle.    
    • Powinien Pan wnieść do sądu wniosek o przywrócenie posiadania tegoż przejazdu. Bez znaczenia czy był on prawny, czy bezprawny – naniesiony na mapy, czy nie – szereg lat używany jako przejazd stanowi o posiadaniu, a jego zagrodzenie daje Panu prawo żądania przywrócenia stanu poprzedniego.
    • I przegród "ruchomych".  Bo najwięcej ciepła spiernicza "powierzchniami wspólnymi". Chociażby klatką schodową. Drzwiami i oknami.
    • Nie tylko wylewka oddaje wilgoć, ale i przyjmuje. Chociażby z powietrza. A jeśli położyłeś na nią styropian w folii, to na folii się skrapla i nie odparowuje. Stąd kształt mokrej plamy. Kiedy to robiłeś, znaczy chudziak i wylewkę? Czy ten piasek pod chudziakiem był suszony?
    • Jeżeli istniejąca izolacja i kołki przeniosą ciężar następnej warstwy to ok. Klasa A – domy jednorodzinne zużywające rocznie mniej niż 63 kWh energii na m2 oraz bloki i kamienice z wynikiem poniżej 59 kWh.   Zastosowanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła – dzięki temu można uniknąć „uciekania” ciepła przez wentylację, co może powodować duże straty na ogrzewaniu,   Dodać odatkową izolację przegród zewnętrznych, lub wykonanie ocieplenia materiałem o bardzo dobrych parametrach (w przypadku budynków nieocieplonych) – czasami wystarczy ocieplić stropodach wełną lub wybrać styropian grafitowy, aby znacznie zmniejszyć zapotrzebowanie roczne,   Dodać instalację fotowoltaiczną na dachu – to jeden ze skuteczniejszych sposobów na obniżenie współczynnika EP nawet o 30%, a zaletą takiej inwestycji jest mała inwazyjność i możliwość przeprowadzenia prac nawet, gdy wszystkie prace budowlane i wykończeniowe zostały zrealizowane.   Wymiana stolarki itd.   Trzeba zrobić Audyt, czyli dowiadujemy się jak jest teraz, a następnie doprojektować zmiany, które wpłyną na polepszenie  klasyfikacji energetycznej tego budynku.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...