Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
retrofood

Mediaexpert łże jak pies!

Recommended Posts

Zachęcony reklamami powtarzanymi w mediach jak to firma mediaexpert szanuje klientów, bo Marian i Barbara nie muszą się męczyć przywożeniem towaru, wnoszeniem (i nawet naklejaniem szyby ochronnej) postanowilismy kupić lodówkę. Stara nie wytrzymała upału, więc musieliśmy. I diabli nadali, że wybraliśmy się do Mediaexpert.

Lodówki w sklepie owszem, były. Ale nie dla klientów. Były na pokaz, to znaczy można było pooglądać i zamówić. No dobra, bedą za dwa dni. Wytrzymamy, bo lekko teraz nie jest. Ale nie ma kto przywieźć. Sklep transportu nie zapewnia. Oferuje tylko odpłatny. Okazało się, że przewiezienie lodówki 3 przecznice dalej w tym samym mieście kosztuje 20 PLN, a wniesienie 15 metrów i 6 stopni schodowych do góry to koszt 50 PLN. Razem 70 złotych!!!

Dla porównania, sklep Eldom w innym powiecie, znajoma kupiła we wtorek pralkę. Za przywiezienie do domu (18 kilometrów!!!) - ZERO złotych, wniesienie do domu (30 metrów i 3 stopnie schodowe) - ZERO złotych. Czyli absolutnie bezpłatnie!!!

Reasumując: MEDIAEXPERT kłamie w reklamach i oszukuje!!! Nie wierzcie tym oszustom!!!

Edytowano przez retrofood (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedna różnica. Pralka ma 5 lat gwarancji za ZERO złotych dopłaty. Natomiast w MEDIAEXPERT za 5 lat gwarancji życzą sobie dodatkowo 170,- PLN dopłaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Darmowy transport i owszem - na towar zakupiony w sklepie internetowym MEDIAEXPERT.

 

W którym sklepie jest 5 letnia gwarancja (bez dopłaty) za pralkę i bez promocji ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, bajbaga napisał:

Darmowy transport i owszem - na towar zakupiony w sklepie internetowym MEDIAEXPERT.

A takiej informacji to już w reklamach nie uświadczysz. Wiem, bo radio mam włączone 24h/dobę.

58 minut temu, bajbaga napisał:

W którym sklepie jest 5 letnia gwarancja (bez dopłaty) za pralkę i bez promocji ?

Napisałem. W Eldomie. Mogę skserować paragon i warunki gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gawel
51 minut temu, retrofood napisał:

A takiej informacji to już w reklamach nie uświadczysz. Wiem, bo radio mam włączone 24h/dobę.

Napisałem. W Eldomie. Mogę skserować paragon i warunki gwarancji.

albo w ole na  zelmer jest 4 letnia producenta na niektóre produkty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, retrofood napisał:

Sklep transportu nie zapewnia. Oferuje tylko odpłatny. Okazało się, że przewiezienie lodówki 3 przecznice dalej w tym samym mieście kosztuje 20 PLN, a wniesienie 15 metrów i 6 stopni schodowych do góry to koszt 50 PLN. Razem 70 złotych!!!

To i tak miałeś tanio :)Cztery lata temu wraz ze mną, kolega kupił pralkę w  owym sklepie we Wrocławiu i za transport 6 km w jedną stronę zaśpiewali mu 100 zł, oczywiście nie skorzystał z tak kuszącej oferty :)  Najlepszy numer to był taki że gdy poprosiliśmy o wózek platformowy (był taki na sklepie) aby pralkę dowieź do samochodu który stał na parking uto powiedziano że nie mogą pożyczyć jedynie tylko wewnątrz sklepu bo sklepu opuszczać on nie może i doradzono nam abyśmy wzięli wózek z Castoramy powiedziałem im że chyba sobie jaja z nas robią ale po minie gościa widziałem że nie. Na odchodne w sklepie powiedziałem na cały głos, że takiego dziadostwa to w nawet za komuny nie widziałem.

  • Dziękuję 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dalszy ciąg moich perypetii z Media-Expert. W tym sklepie wciąż czuje się powiew PRL-owskiej PKP. Są, kuwwa tak bezczelni, jak dawny kierownik pociągu, opóźnionego o tysiąc sto minut.

Pojechałem dzisiaj zareklamować tę pieprzoną lodówkę. Bo w dolnej super - szufladzie, w której warzywa mają zachowywać świeżość przez strrraaasznie długi okres, od samego początku zbiera się woda. I co kilka dni trzeba ją zwyczajnie wylewać. 

Początkowo nie zgłaszałem, myślałem, że sprzęt musi być dokładnie wypoziomowany, a z tym mi nieco schodziło, bo a  to zapominałem przywieźć ze wsi poziomicę, a to bolał mnie kręgosłup, a to mi się nie chciało... W końcu sprężyłem się, lodówkę ustawiłem na cacy, ale wody nie ubyło. No więc zaraz po poludniu pojechałem.

 

Młody człowiek tuż przy wejściu pokazał mi jakieś boksy z boku, więc usiadłem tam na krzesle i czekam. Po pięciu minutach nadszedł inny młody człowiek i z sąsiedniego boksu rzucił "zapraszam!" No to sie przesiadłem. Wtedy, zirytowany, oznajmił że to nie mnie zapraszał, więc musiałem się wynieść na poprzednie krzesło i czekać nadal. W końcu przyszedł trzeci i mnie wysłuchał.

A w odpowiedzi oznajmił kategorycznym tonem, że sklep nie przyjmuje reklamacji z "dużego AGD", że trzeba dzwonić do serwisu na infolinię. Ale kiedy zapytałem o nr telefonu infolinii, tego nie wiedział. Poszedł gdzieś się dowiedzieć i rzeczywiście, niezadługo wrócił, podał mi nr telefonu i oznajmił, że czynny jest w godz 8.00 - 20.00 i bedę musiał podać nr fabryczny lodówki. Jak ja mam, kurrrwa, teraz wysuwać to wszystko, żeby od doopy strony odczytać numer fabryczny lodówki...  Ale nic, wkurrwiony wróciłem do domu i dzwonię. Mija już dwie godziny, a telefon infolinii milczy jak u nas w przychodni. Raz nikt nie odbiera, raz zajęty, możesz dzwonić do usrranej śmieci, a i tak nikt nie odbierze. Możesz zdychać, one mają to w rzyci. Gabinet mojego lekarza rodzinnego jest w przychodni niedaleko rejestracji. Często więc widzę, że nikogo nie ma w kolejce, dwie panienki siedzą i coś tam dłubią, telefon cicho warczy, ale słuchawki nie podniesie żadna. Kurrwa, PRL w pełnej krasie.

Takie też jest i Media - expert. Eksperci, że pożal się Boże. Nigdy w życiu nie kupię tam już niczego. Kłamią, kłamią i kłamią w żywe oczy.

PS. Zapomniałem dodać, że infolinia ponoć jest czynna 7 dni w tygodniu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja znam linka, ale mnie nie ma w tygodniu, więc internet mnie w tym przypadku nie interesuje. Poza tym na tej stronie jest informacja, że infolinia działa 7 dni w tygodniu. Goowno prawda, dzisiaj nie działa! Sprawdzam od trzech godzin co chwilę, nie działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To skoro kłamią i oszukują, może trzeba to zgłosić do jakiegoś konsumenta czy rzecznika praw konsumenckich

Oficjalnym pismem i d.w. mediaexpert. Niech im przypieprzą jakąś karę.

 

ps

jakiś babol napisałem

Edytowano przez MrTomo (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zobaczę jak rozpatrzą reklamację. Na stronie producenta jest odpowiedź na problem o takiej mniej wiecej treści "zatkany otwór odpływowy. Jak go oczyścić i udrożnić przeczytasz w instrukcji obsługi". Sęk w tym, że ja kuwwa kupiłem nową lodówkę i nie mam zamiaru rozpoczynać jej eksploatacji od czyszczenia jakichś dziurek to raz, a poza tym z pięć razy czytalem instrukcję i za cholerę niczego takiego nie znalazłem.

Czyli kłamią, kłamią i jeszcze raz kłamią!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mają maluczkich w głębokim poważaniu , chyba każdy miał tego typu przeboje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Epopei lodówkowej ciąg dalszy.

W dni powszednie infolinia działa rzeczywiście, ale telefony odbierają dopiero po dokładnym wypełnieniu warunków ogłaszanych przez automat. Nie wiem na przykład dlaczego warunkiem przyjęcia zgłoszenia reklamacji jest podanie nr fabrycznego sprzętu, ale nic to. Trochę czasu straciłem, ale udało mi się tabliczkę odnaleźć. Jest wewnątrz lodówki, zasłonięta półką i szufladą, żeby zbyt łatwo nie było. A więc zgłoszenia dokonałem, zostało przyjęte, odwiedziny serwisu ustaliliśmy na czwartek, do godz. 20.00. 

 

Oczywiście, nie pojawił się nawet pies z kulawą nogą, w piątek również nie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, MrTomo napisał:

A podałeś adres... ??

:D

Nawet obydwa numery telefonów. Stacjonarny i komórkę. Myślałem, że zapytają również o numer butów, ale tym razem nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O dziwo, serwis pojawił się w poniedziałek. I co ciekawsze, lodówkę naprawił! A wiecie co było przyczyną usterki? Rzeczywiście, brak dziurki. Zapomnieli ją przewiercić w fabryce!!! Więc trzeba było lodówkę opróżnić, pan miał wiertarkę i przewiercił!

Na szczęście, nie usiłował wmówić, że to nasza wina. Stwierdził tylko, ze "chłopakom w fabryce coś się popie...iło" i tyle. Wszystko działa.

Sam bym też tak potrafił, ale trafić w to miejsce... chyba ze dwa tysiące lat bym musiał próbować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Promocja" w Media Expert. Karta podarunkowa warta 50 zł przeceniona... na 50 zł

Cytat

 

"W Media Expert karty do AppStore o nominale 50 zł przecenione o 100 zł! Ja p**, jakaokazja. Dobrze, że zaszedłem" - napisał Kuba na swoim Twitterze, dołączając zdjęcie, na którym widać kartę podarunkową do wspomnianego AppStore oraz iTunes, aplikacji dostępnych na urządzeniach z systemem iOS.

Jak widać na zdjęciu, Media Expert chwali się promocją, dzięki której kartę podarunkową można "kupić taniej", ale to nie prawda. Karta ma nominał 50 zł i dokładnie tyle jest warta. Nie przeszkodziło to jednak sieci handlowej na jej "przecenienie"... ze 150 zł na 50 zł.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mieli tylko małego pecha, bo na karcie jest nominał to nie to samo  jak ludzi robią w konia z promocjami. Przed promocją rzecz kosztuje 1000 zł, robią promocję ( w tym przypadku nowe otwarcie sklepu) i ta sama rzecz kosztuje 1100 zł ale cena niby stara widnieje przekreślona 1500 zł, a po niespełna dwóch tygodniach ta rzecz kosztowała 900 zł bo było napisane wysprzedaż ekspozycji. Wiem co pisze bo sam tego doznałem śledząc jakiegoś czasu aparaty fotograficzne a raczej ich ceny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czasem okazja jest prawdziwa a czasem nie. Nie wiem jak wy ale ja zawsze będąc w sklepie i chcąc kupić coś przecenionego sprawdzam najpierw produkt w popularnych wyszukiwarkach internetowych. W ten sposób zawsze mam pewność, że nikt mnie nie robi w konia. W sklepach stacjonarnych zawsze będzie drożej, bo muszą ten sklep wybudować i utrzymać. Ludzie boją się kupować duże agd przez internet, bo co z serwisem? (wiem z autopsji)

Nie wiem z jakiej firmy miałeś tą lodówkę ale moja lodowka z boscha kupiona w zeszym roku przez net też zaliczyła epizod z serwisem (rozmroziła się częściowo- prawdopodobnie nasza wina, niedomkniete drzwiczki), facet przyjechał z serwisu boscha po paru dniach, posprawdzał kabelki i stwierdził ze przy następnym takim zgłoszeniu wymienią nam elektronike bezpłatnie. Sklep stacjonarny czy internetowy nie jest odpowiedzialny za serwis więc tu wszystko zależy od marki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu tego wszystkiego, nawet nie zamierzam tam jechać kupować telewizora. Nie doświadczyłem żadnej przykrości z ich strony, a już w polowie zaczeła mnie żółć zalewać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

reklama reklamą ale wejdz na ich stronę i zobacz warunki dostawy. podobnie rtv euro agd. są opcje zero złotych jak sam bierzesz. a jak dostawa do 50.. a jak dostawa i montaz to 100, a jak z gwarancją i ubezpieczeniem to 200 etc. za wszystko łoją :-( nie wiem czy nie lepiej pooglądać, wyjsc i zamowic u dystrybutora danej marki lub bezposrednio od producenta. zaplacic 100 zl wiecej ale miec pewnosc ze i dostarczą pod drzwi i nie bedą odsylac z kwitkiem w przypadku usterek. pośrednik to zło :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko dodam że np. ole! ole! to to samo co rtv euro agd, kupowałam lodowkę i ku naszemu zdziwieniu wlaśnie samochód od rtvagd przyjechał. Tyle że w ole ole transport gratis i lodówka 250zł tańsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam fatalną obsługę w Mediaekspert. 3 tygodnie czekam na odbiór starej pralki. Mediaekspert nie poczuwa się. Do firmy odbiorowej nie ma kontaktu. Podczas dostawy nowej pralki kurierzy zdjęli opakowanie na parterze, na górę wnieśli produkt bez opakowania (jak pani chce to na dole leży może sobie pani obejrzeć).  Rozmowy w tym temacie z Media kh ekspert na zasadzie "pisz pan na Berdyczów". Nie polecam tej firmy!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak się złożyło że w ciągu półtora miesiąca w sklepach internetowych kupowałem trzy produkty.
Najpierw odkurzacz do odbioru w sklepie Mediaexpert,nie mam zastrzeżeń.
Potem zmywarkę w Avans. Przywieźli w wyznaczonym dniu i nie o głupiej godzinie.
Na końcu pralkę,też bez zastrzeżeń.
Zmywarka i pralka kupiona 200-250 zł taniej niż w sklepie stacjonarnym.
Chyba tylko zmywarki nie przywieźli jak reklamują następnego dnia po zamówieniu, ale to już miałem zapowiedziane podczas pierwszej rozmowy telefonicznej.
Firmy transportowe są różne,niekoniecznie danej sieci,jak jeden z konsultantów powiedział mają ich kilkanaście.
Co ciekawe jest strona na której można śledzić wahania cen poszczególnych produktów.I tak pralka która dzisiaj jest tańsza w danym sklepie np o 20 zł jutro może być droższa o kilkanaście złotych od tej w innym lub tym samym sklepie.I to się zmienia w zasadzie codziennie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje doświadczenie z Mediaexpert jest dość pozytywne. Że dowóz, wniesienie towaru i zabranie złomu kosztuje, to wiedziałem i żalu nie mam.

Alternatywą było skorzystanie z lokalnego sklepu z darmowym transportem, ale wnieś sobie sam, kierowca, jak będzie chciał i miał czas, to za drobny dowód wdzięczności może pomoże i zwykle pomaga, ale obowiązku nie ma. I tak kiedyś wylądowałem z ciężkim klamotem pod blokiem bez windy i bez opcji samodzielnego wniesienia go na drugie piętro. Na szczęście udało mi się znaleźć kogoś do pomocy, ale to po prostu kupa szczęścia.

Następnym razem brałem z Mediaexpert z dostawą i zabraniem starego urządzenia. Było drożej, fakt, ale przyjechali w przybliżeniu o czasie, przynieśli i postawili towar w miejscu wskazanym palcem, odpakowali, zapytali, czy mam uwagi, zabrali stare urządzenie i opakowanie.

Kolejne zakupy dużych urządzeń, już do domu, zrealizowałem w Euro. Też było profesjonalnie i sprawnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, ManfredBee napisał:

Moje doświadczenie z Mediaexpert jest dość pozytywne. Że dowóz, wniesienie towaru i zabranie złomu kosztuje, to wiedziałem i żalu nie mam. 

A ja mam, bo reklamy mówią co innego. Dlatego nie o pieniądze tu chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, retrofood napisał:

A ja mam, bo reklamy mówią co innego. Dlatego nie o pieniądze tu chodzi.

Nienawidzę reklam i omijam je szeeerokim łukiem. Radio ściszam, TV, jeśli w ogóle oglądam, to z dekodera nagrywającego i pomijam reklamy, więc można powiedzieć, że mnie ta przyjemność rozczarowania rozdźwiękiem pomiędzy reklamą i rzeczywistością w tym przypadku ominęła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, ManfredBee napisał:

Nienawidzę reklam i omijam je szeeerokim łukiem. Radio ściszam, TV, jeśli w ogóle oglądam, to z dekodera nagrywającego i pomijam reklamy, więc można powiedzieć, że mnie ta przyjemność rozczarowania rozdźwiękiem pomiędzy reklamą i rzeczywistością w tym przypadku ominęła.

Może dlatego nie czujesz się oszukany i okłamany jak ja. Cynicznie oszukany.

Chociaż, spoglądając na to co krajowe media z TV główną na czele przekazują nie w reklamach...

Maciuś Szczepański z Gierkiem do kupy mogą im buty czyścić.

"Postęp" dokonał się ogromny.

Edytowano przez retrofood (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.12.2019 o 22:08, retrofood napisał:

Może dlatego nie czujesz się oszukany i okłamany jak ja. Cynicznie oszukany.

Chociaż, spoglądając na to co krajowe media z TV główną na czele przekazują nie w reklamach...

Maciuś Szczepański z Gierkiem do kupy mogą im buty czyścić.

"Postęp" dokonał się ogromny.

I dlatego od 2007 r nie oglądam TV. Z korzyścią dla zdrowia psychicznego.

Gorzej bo gdy ktoś mi nawiązuje do czegoś z tego medium to ja nie kumaty :icon_biggrin:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Buster napisał:

I dlatego od 2007 r nie oglądam TV. Z korzyścią dla zdrowia psychicznego.

Gorzej bo gdy ktoś mi nawiązuje do czegoś z tego medium to ja nie kumaty :icon_biggrin:

Też nie oglądam, ale słucham czasem radia. I też mam problemy w rozmowach, bo nie widziałem żadnego odcinka żadnego tasiemca.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Nie oglądacie tasiemców, to żałujcie, że nie znacie RANCZO... można go podsumować jednym zdaniem: A to Polska właśnie!

 

 

Kurde, to nie ten temat :zalamka:

Edytowano przez uroboros (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • No to zależy od sterownika - nie wiem czy na twoim można. Ja mam sterownik pokojowy nie dietricha, tylko taki dość prosty polski. Ale jeśli masz fabryczny, powinien mieć więcej możliwości. Stale mowięo sterowniku w pokoju, nie na piecu!
    • Można jeszcze politurę nałożyć dla większej pewności   Mooooooooże maszynowo, kiedy sztachety mamy jeszcze luzem, mooooże. Ale na gotowym już ogrodzeniu, przy jego odnawianiu i konserwowaniu - robienie tego wszystkiego.....czarno widzę.
    • To niestety taktyka renotechu, wpisy na forach jako "niezadowolony klient" lub propaganda bez pokrycia w faktach... ... No i ich kosmiczna, rodem z NASA lub DARPA a co najważniejsze "nowoczesna" z 1986 roku haha! metoda renowacji wanien. Tak się składa, że posiadam największe doświadczenie i wiedzę na temat Pouring Metchod w Polsce i poprawiam wanny po renotechu. Ściągam powłoki ths przed nałożeniem Ekopel 2k.    Teraz może trochę faktów:   1. "Dzięki zastosowaniu specjalnej warstwy sklejającej powłokę z podłożem, jej doskonałej współpracy termicznej z wanną oraz hydrofobowości, powłoka THS doskonale zespala się z wanną - znacznie lepiej, niż konkurencyjne powłoki."   Tak doskonale zespala się z wanną powłoka ths: Jak widać na zdjęciu w technologii ths jest więcej szpachli niż powłoki.    Gwarancja oczywiście nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych co jest zrozumiałe ale zapytajcie renotech ile kosztuje u nich naprawa 1cm2 odprysku na wannie bo również i taką usługę oferują...  VID_20200125_012507.mp4       Grubość powłoki ths na dnie wanny to 0,1 - 0,2mm   Grubość powłoki polimerowej Ekopel 2k Pouring Metchod na dnie wanny to 3-5mm. Jest nawet 30sto krotnie grubsza.   Oto test wytrzymałości naszej powłoki przeprowadzony w USA:   I kolejny test:   2. "Polega na wylewaniu emalii na górne partie wanny i jej ociekaniu grawitacyjnym, wspomaganym rozprowadzaniem materiału za pomocą gumowych szpachelek, co praktycznie uniemożliwia precyzyjne nakładanie. Wykonawcy wspominają o samopoziomowaniu się emalii, ale - jak wynika z nazwy - działa to tylko na poziomach, czyli dnie wanny. Problem pojawia się przy dnie profilowanym i ścianach wanny. "   Tak precyzyjnie może być nałożona powłoka Ekopel 2k przez profesjonalistę - przykład moich prac:   3. Cena usługi jest praktycznie na tym samym poziomie. W renotechu płacisz za 8 godzin pracy, na jak-nowa.pl za 3 godziny pracy + nawet 30sto krotnie  grubszą powłokę certyfikowaną przez renomowany Niemiecki instytut badawczy isega - norma DIN EN 71-3. Nie martwisz się o upadek szamponu czy słuchawki prysznicowej a nawet młotka na dno wanny.   4. Ekopel 2k jest bezrozpuszczalnikowy, praktycznie bezwonny, zawiera blisko 100% substancji stałych. Dzięki temu, wszystko co nałożymy na Twoją wannę, zostaje po utwardzeniu, to produkt very high solid. Nie znam dokładnej procentowej ilości rozpuszczalników i lzo (lotnych związków organicznych) w powłoce ths ale sądząc po tym, że muszą stosować specjalne wyciągi(niczym lakiernie samochodowe), by nie potruć domowników, produkt do zbyt ekologicznych nie należy.   5. No ale renotech daje "fugę silikonową w cenie usługi"   No, także ten, no ...   I jeszcze ostrzeżenie przed wykonawcami oferującymi usługi Rosyjskimi podróbkami emalii Ekopel 2k(oczywiście mówią, że pracują na Amerykańskich produktach i różne takie), jest troszkę taniej, niby też 5 lat gwarancji ale gdy po kilku miesiącach wanna wygląda tak:   Kontakt w wykonawcą się urywa a gwarancja okazuje się tylko kawałkiem nic nie znaczącego papieru.   Pozdrawiam Krzysztof Małolepszy jak-nowa.pl
    • Wiesz jak to bywa. Dostali działkę od dziadka w prezencie. Masz działkę z dziada pradziada, nic tam nie robisz, masz swoje lata pewnie jak ten wspominany dziadek i guzik obchodzi cię większość świata i jego problemy, bo pewnie dosyć masz swoich związanych ze zdrowiem na starość. Gmina informuje w prasie o studium czy też o przygotowywanym do realizacji MPZP. Ale Ty prasy używasz jedynie do zawijania w nie świeżutkich jajek, kiedy chcesz ich trochę sprezentować najbliższym. Dlatego ja tam zdziwiony nie jestem.   Ps: strasznie dziwne obwarowania tej działki w stosunku do jej przeznaczenia. Nie mam pojęcia co zrobić w takiej sytuacji i jak zawalczyć o swoje w momencie prawomocnych decyzji.
    • Usługi turystyki i wypoczynku bez możliwości rozbicia chociażby namiotu??? To gdzie byliście jak MPZP uchwalano? Przecież to jest konsultowane, wtedy można i trzeba się wypowiadać (protestować). Teraz obawiam się, że to woda po kisielu. Nie po to gminy uchwalają MPZP aby go zaraz zmieniać.    PS. Jaki to rejon Polski?
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...