Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Zaloguj się, aby obserwować  
kmw

LMP 139a / M&L Lipińscy

Recommended Posts

WITAM,
wraz z mezem budujemy dom LMP 139a w odbiciu lustrzanym z pracowni Lipinscy, czy ktos jeszcze wybral ten projekt????? na zadnych forach nie moge nikogo znalezc kto sie na ten dom zdecydowal, a chetnie bym porozmiawiala na tem temat, lub zobaczyla zdjecia z realizacji. No i mam problem z elewacja... nie wiemy na jaki kolor scian sie zdecydowac przy czarnym dachu... moze ktos pokaze zdjecia jaki kolor wybrac. pozdrawam serdecznie i czekam na porady i sugestie icon_biggrin.gif

DSC01446.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

WITAM,
wraz z mezem budujemy dom LMP 139a w odbiciu lustrzanym z pracowni Lipinscy, czy ktos jeszcze wybral ten projekt????? na zadnych forach nie moge nikogo znalezc kto sie na ten dom zdecydowal, a chetnie bym porozmiawiala na tem temat, lub zobaczyla zdjecia z realizacji. No i mam problem z elewacja... nie wiemy na jaki kolor scian sie zdecydowac przy czarnym dachu... moze ktos pokaze zdjecia jaki kolor wybrac. pozdrawam serdecznie i czekam na porady i sugestie icon_biggrin.gif



Witam,
Jestem zainteresowana również z mężem tym projektem. Czy możemy liczyć na jakieś komentarze? Zadowoleni jesteście z domu? Wprowadzaliście jakieś zmiany? My chcemy zamienić pokój z kuchnią na dole i powiększyć garaż na 2 stanowiska. Prosimy o kontakt icon_biggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witamy serdecznie, bardzo sie cieszymy ze ktos wogole wybral ten piekny projekt. my troche poprzerabialismy ten domek i wyszedl bardzo pieknie. nie jest duzy ale bardzo ladnie i funkcjonalnie rozplanowany w srodku. juz stoi przykryty, teraz czekamy na wiosne i kolejne prace w srodku. co do garazy to mamy zupelnie oddzielnie dwu-boxowy wiec przy domu go nie ma. i wejscie tez zrobilismy w innym miejscu. jesli macie ochote to chenie zroimy pre fotek i wyslemy wam lub opiszemy nasze zmiany. ogolnie jestesmy bardzo zadowoleni, bo jest nieduzy i ergonomiczny. zapraszamy do wymiany uwag, pozdrowienia icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cześć,
mi również podoba się ten projekt i bardzo dobrze pasuje mi do działki (z wjazdem od południa i niezbyt szeroka). W zasadzie nie zmieniałbym dużo. Powiększyłbym przedsionek kosztem spiżarni i zrezygnowałbym z przejścia z domu do garażu powiększając łazienkę.
Ciekaw jestem, jakie wy zrobiliście zmiany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witaj Lukasz,
właśnie dlatego wybraliśmy ten projekt bo mamy miejską działkę bardzo wąską a długą i ten domek z wielu jakie obejrzeliśmy idealnie pasował. my go troszkę przerobiliśmy. na dole wejście jest między klatką schodową a łazienką, a kuchnia została poszerzona o pierwotne wejście i spiżarnię, tak więc kuchnie mamy 20 m, więc bedzie tam też jadalnia. jak tylko będzie chwila wkleję zdjęcia naszych przeróbek w realu to będzie ładnie widać gdzie jest co. acha i z kuchni zrobiliśmy wielkie otwierane drzwi tarasowe, żeby z kuchni można było wyjść na ogród. nam się bardzo podoba i chyba jest funkcjonalniej niż w pierwotnych planach. pytajcie, a będziemy odpowiadać i powili wklejać zdjęcia. ma razie mamy wybudowany stan surowy otwarty bez okien ale za to z dachem z dachówki betonowej ceramicznej i mnóstwem okien dachowych. pozdrawiamy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

witamy serdecznie, bardzo sie cieszymy ze ktos wogole wybral ten piekny projekt. my troche poprzerabialismy ten domek i wyszedl bardzo pieknie. nie jest duzy ale bardzo ladnie i funkcjonalnie rozplanowany w srodku. juz stoi przykryty, teraz czekamy na wiosne i kolejne prace w srodku. co do garazy to mamy zupelnie oddzielnie dwu-boxowy wiec przy domu go nie ma. i wejscie tez zrobilismy w innym miejscu. jesli macie ochote to chenie zroimy pre fotek i wyslemy wam lub opiszemy nasze zmiany. ogolnie jestesmy bardzo zadowoleni, bo jest nieduzy i ergonomiczny. zapraszamy do wymiany uwag, pozdrowienia icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif



Witam,
super, że się odezwaliście, bo straciliśmy nadzieję, że z kimś porozmawiamy o tym projekcie. My też wprowadziliśmy kilka zmian i jesteśmy na etapie oczekiwania na pozwolenie na budowę. Pierwsze to wydłużyliśmy garaż o jedno stanowisko, zamieniliśmy kuchnię z pokojem i też zlikwidowaliśmy spiżarkę przez co mamy większy przedpokój. W salonie zlikwidowaliśmy ścianę i będziemy mieli przejście do jadalni i kuchni. Jesteśmy ciekawi jak to wszystko wyjdzie w praktyce.
Bylibyśmy wdzięczni za podesłanie fotek i kontakt, bo podpytalibyśmy jeszcze o kilka szczegółów: np. z czego budowaliście i czy łazienka na górze nie jest za mała. Pozdrawiamy i czekamy na zdjęcia z góry wielkie dzięki.
Nasz mail: anulama@poczta.onet.pl, może w okolicach Wrocławia się budujecie? byłoby fajno zerknąć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cześć Anka,
ja też się zastanawiam nad zamianą kuchni i pokoju. Tak by pasowało ze względu na strony świata i wielkość tych pomieszczeń. Wadą tego rozwiązania jest to, że sypialnia będzie przy głównym szlaku komunikacyjnym.
Myślałem też o wydłużeniu domu o ok. 1 m w stronę frontu i w stronę ogrodu. Dom miałby wtedy ok 130 m kw. Co o tym sądzicie?
PS. Ja też będę budował w okolicy Wrocławia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witaj,
właśnie to takie rozwiązania o jakich napisałam ci we wcześniejszym poście. zamieniliśmy pokój z kuchnią, wydłużyliśmy dom 2 metry. a co do wadliwości usytuowania sypialni dolnej to my robimy tam tylko jedną dużą garderobę, żeby nie gracić innych pokoi szafami i zabudowami, wiecie taki pokój z łachami, deską do prasowania, cały zabudowany po sufit dla całej rodziny icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam po dłuższej przerwie,
mam nadzieję, że już mieszkacie w Waszym LMP 139a. Jak wrażenia?
PS. Zostawiłem Wam wiadomość na priv.
Łukasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×