Skocz do zawartości

Historia edycji

Ermenegildo

Ermenegildo

Ja wcześniej pisałem w jaki sposób zamierzam ułożyć płytki podłogowe na OSB, ale nie wiem, z jakich powodów moderator usunął:

 

1. Przetarłem płytę OSB (25mm) papierem ściernym 80-tką z fabrycznej izolacji przeciwwilgociowej i odpyliłem.

2. Piłą tarczową naciąłem dosłownie na 1mm (praktycznie tylko "musnąłem") a'la kratownice dla lepszej szczepności i odpyliłem.

3. Zagruntuję gruntem z piaskiem kwarcowym Atlas Cerplast.

4. Dwa razy zaciągnę folię w płynie (taśmy hydroizolacyjne w narożach już wywinąłem).

4. Płytki zamierzam kłaść na klej dyspersyjny Kreisel 111, bo rzekomo żaden na bazie cementu się nie nadaje.

Ermenegildo

Ermenegildo

Ja wcześniej pisałem w jaki sposób zamierzam ułożyć płytki podłogowe na OSB, ale nie wiem, z jakich powodów moderator usunął:

 

1. Przetarłem płytę OSB papierem ściernym 80-tką z fabrycznej izolacji przeciwwilgociowej i odpyliłem.

2. Piłą tarczową naciąłem dosłownie na 1mm (praktycznie tylko "musnąłem") a'la kratownice dla lepszej szczepności i odpyliłem.

3. Zagruntuję gruntem z piaskiem kwarcowym Atlas Cerplast.

4. Dwa razy zaciągnę folię w płynie (taśmy hydroizolacyjne w narożach już wywinąłem).

4. Płytki zamierzam kłaść na klej dyspersyjny Kreisel 111, bo rzekomo żaden na bazie cementu się nie nadaje.

Ermenegildo

Ermenegildo

Ja wcześniej pisałem w jaki sposób zamierzam ułożyć płytki podłogowe na OSB, ale nie wiem, z jakich powodów moderator usunął:

 

1. Przetarłem płytę OSB papierem ściernym 80-tką z fabrycznej izolacji przeciwwilgociowej.

2. Piłą tarczową naciąłem dosłownie na 1mm (praktycznie tylko "musnąłem") a'la kratownice dla lepszej szczepności.

3. Zagruntuję gruntem z piaskiem kwarcowym Atlas Cerplast.

4. Dwa razy zaciągnę folię w płynie (taśmy hydroizolacyjne w narożach już wywinąłem).

4. Płytki zamierzam kłaść na klej dyspersyjny Kreisel 111, bo rzekomo żaden na bazie cementu się nie nadaje.

Ermenegildo

Ermenegildo

Ja wcześniej pisałem w jaki sposób zamierzam ułożyć płytki podłogowe na OSB, ale nie wiem, z jakich powodów moderator usunął:

 

1. Przetarłem płytę OSB papierem ściernym 80-tką z fabrycznej izolacji przeciwwilgociowej.

2. Piłą tarczową naciąłem dosłownie na 1mm (dosłownie "musnąłem") a'la kratownice dla lepszej szczepności.

3. Zagruntuję gruntem z piaskiem kwarcowym Atlas Cerplast.

4. Dwa razy zaciągnę folię w płynie (taśmy hydroizolacyjne w narożach już wywinąłem).

4. Płytki zamierzam kłaść na klej dyspersyjny Kreisel 111, bo rzekomo żaden na bazie cementu się nie nadaje.

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • To błąd i nieznajomość tematu. Beton jest ok Jak dasz samą folię na chudziaka to po kilku latach zgnoisz styropian, stracisz izolacyjność cieplną posadzki. Większe rachunki za ogrzewanie wyrównają sknerstwo, czyli  brak papy, pozorna  oszczędność na papie termozgrzewalnej, dyfuzja  ci dokopie.   To daj samą folię bez styropianu, wtedy zaoszczędzisz już na maxa. Jak dziecko we mgle.    
    • Powinien Pan wnieść do sądu wniosek o przywrócenie posiadania tegoż przejazdu. Bez znaczenia czy był on prawny, czy bezprawny – naniesiony na mapy, czy nie – szereg lat używany jako przejazd stanowi o posiadaniu, a jego zagrodzenie daje Panu prawo żądania przywrócenia stanu poprzedniego.
    • I przegród "ruchomych".  Bo najwięcej ciepła spiernicza "powierzchniami wspólnymi". Chociażby klatką schodową. Drzwiami i oknami.
    • Nie tylko wylewka oddaje wilgoć, ale i przyjmuje. Chociażby z powietrza. A jeśli położyłeś na nią styropian w folii, to na folii się skrapla i nie odparowuje. Stąd kształt mokrej plamy. Kiedy to robiłeś, znaczy chudziak i wylewkę? Czy ten piasek pod chudziakiem był suszony?
    • Jeżeli istniejąca izolacja i kołki przeniosą ciężar następnej warstwy to ok. Klasa A – domy jednorodzinne zużywające rocznie mniej niż 63 kWh energii na m2 oraz bloki i kamienice z wynikiem poniżej 59 kWh.   Zastosowanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła – dzięki temu można uniknąć „uciekania” ciepła przez wentylację, co może powodować duże straty na ogrzewaniu,   Dodać odatkową izolację przegród zewnętrznych, lub wykonanie ocieplenia materiałem o bardzo dobrych parametrach (w przypadku budynków nieocieplonych) – czasami wystarczy ocieplić stropodach wełną lub wybrać styropian grafitowy, aby znacznie zmniejszyć zapotrzebowanie roczne,   Dodać instalację fotowoltaiczną na dachu – to jeden ze skuteczniejszych sposobów na obniżenie współczynnika EP nawet o 30%, a zaletą takiej inwestycji jest mała inwazyjność i możliwość przeprowadzenia prac nawet, gdy wszystkie prace budowlane i wykończeniowe zostały zrealizowane.   Wymiana stolarki itd.   Trzeba zrobić Audyt, czyli dowiadujemy się jak jest teraz, a następnie doprojektować zmiany, które wpłyną na polepszenie  klasyfikacji energetycznej tego budynku.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...