Skocz do zawartości

Serwis na baterie?


Recommended Posts

Gość stach
Wprawdzie pytanie skierowane jest do Ekspertów ARKA, ale wiem, że serwis baterii aktualnie przeprowadzany jest w miejscu jej zainstalowania - przyjeżdża fachowiec, odkręca co potrzeba, wymienia i już icon_lol.gif.
Zdemontowałem kiedyś baterię (chyba GROHE), zawiozłem do sklepu w którym dokonałem zakupu, to napisali papier zgłoszeniowy-reklamacyjny, kazali baterię zabrać, ponownie zamontować, nie używać, następnego dnia wieczorem przyjechał pan, zrobił co trzeba i już!!!
Link do komentarza
Cytat

Witam, mam pytanie - czy prowadzicie Państwo serwis, który wykonuje naprawy na miejscu ewentualnej awarii baterii duro?



W celu skorzystania z Serwisu 48h:

Klient lub konsument zgłasza reklamację telefonicznie lub drogą elektroniczną do centrali serwisu w Sianowie w dni robocze od 8.00 do 16.00. (osobiście lub poprzez punkt sprzedaży).

Dział serwisu dokonuje weryfikacji zgłoszenia i ustala sposobu zakończenia reklamacji np. :

Dosłanie części zamiennych lub pełnowartościowego towaru do konsumenta lub klienta w celu dokonania samodzielnej naprawy lub wymiany.

Odbiór reklamowanego produktu przez Regionalnego Przedstawiciela Handlowego i dostarczenie go do siedziby Firmy ARKA (dział serwisu) w celu dokonania naprawy lub wymiany.

Zlecenie odbioru spedycją reklamowanego produktu w celu dokonania oględzin i ewentualnej jego naprawy lub wymiany na produkt wolny od wad. Po weryfikacji i ewentualnej naprawie/wymianie towar zostanie odesłany do konsumenta lub klienta.

W przypadku braku możliwości naprawy przekazanie, do punktu sprzedaży, informacji z decyzją o wymianie towaru na wolny od wad lub o zwrocie gotówki

W szczególnych uzasadnionych przypadkach, przekazanie reklamacji dla serwisanta w celu dokonania naprawy u konsumenta w domu.

W ciągu 48h Serwisant kontaktuje się telefonicznie z klientem w celu umówienia na termin wizyty

Klient musi posiadać dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną produktu.

W czasie wizyty Serwisant dodatkowo dokonuje weryfikacji zasadności reklamacji oraz natychmiastowej naprawy, o ile okaże się ona możliwa do wykonania.

W razie potrzeby Serwisant umawia się na drugą wizytę w terminie max 4 dni roboczych w celu dokonania ostatecznej naprawy.

Koszty niezasadnych reklamacji lub napraw dokonywanych po okresie gwarancji pokrywa Klient.

Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...