Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Zaloguj się, aby obserwować  
dziubasek

stare fundamenty

Recommended Posts

Jestem calkowitym nowicjuszem w budowie domow!! Kupilem nie dawno dzialke na ktorej jest stary poniemiecki fundament! Pewnie to pytanie wyda sie dziwne ale jest dla mnie wprowadzeniem do tematow budowy domow!!! Otoz czy mozna budowa nowy dom na starych fundamentach??? Czy jezeli nie to czy wiaze sie to z wykopaniem calosci fundamentow z ziemi....mam wiele innych pytan dotyczacych budowy domow, mysle ze jest to bardzo przyjemny temat, tak wiec prosze o jakies porady dla poczatkujacego....kiedys ktos wam doradzal dzis wy mozecie doradzac innym...dziekuje z gory!

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

• Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

• Najnowsze posty

• możesz połozyć folie paroprzepuszczalną ale nie ma konieczności jej układania. Osobiście zrobiłbym szczeline między osb/mfp  a wełną. Nastepnie ułożyć warstwy podłogi. Rozumiem że pomieszczenie nad izolowanym stropem będzie użytkowe ?  
    • JA również uważam że plamy nie wskazują na przeciek membrany. Wygląda to na typowe zjawisko wykraplania sie pary wodnej. Nie musisz się niczego obawiac. Wykonasz izolacje poddasza z folią paroizolacyjną od środka i zjawisko zniknie.  Polecam natomiast zastosowanie jako izolacji hydrofobizowanej wełny skalnej TOPROCK SUPER +SUPERROCK  ktore zostały zabezpieczone dodatkowo w procesie produkcyjnym przed wilgocią.  www.rockwool.pl/produkty/toprock-super www.rockwool.pl/produkty/superrock