Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Zaloguj się, aby obserwować  
synagoga

wyłączniki elektro-instalacyjne

Recommended Posts

Jeżli jesteś na etapie projektowania, wykonania, rozbudowy czy wymiany instalacji elektrycznej, to jest to dobry moment
aby zastanowić się nad doborem zabezpieczeń.
Ze względu na ciągły brak miejsca w skrzynce rozdzielczej - a każdy elektryk zmaga się z tym problemem, warto zastosować
wyłącznik mini L+N który ma szerokość 1 modułu czyli 18mm, można go zamontować w każdej rozdzielni tej nowej i już
eksploatowanej.
W jednym urządzeniu w zależności od potrzeb mamy wyłącznik przeciążeniowy o max prądzie roboczym 32A
albo wyłącznik różnicowo-prądowy z członem przeciążeniowym. Dlaczego polecam montowanie tego modelu?
Powodów jest kilka... oszczędność miejsca w rozdzielni, oszczędności na wydatkach, no i wykonanie instalacji selektywnej,
która zabezpiecza tylko wybrane obwody.

To proste... jeżeli w jakimś obwodzie wystąpią problemy, to zostanie wyłączony tylko ten jeden. Pozostałe będą nadal działały.
Stosowanie jednego zabezpieczenia przeciwporażeniowego o dużym prądzie roboczym dla całej instalacji nie ma sensu.
Bo w przypadku wystąpienia upływności i zadziałania wyłącznika różnicowoprądowego zostanie odłączone wszystko co jest
za wyłącznikiem, pozbawiając sprawne urządzenia zasilania.
Dodatkowo o czym każdy elektryk wie, tylko odłączenie obwodu L i N gwarantuje nam nieobecność napięcia na przewodach.
Wszystkich zainteresowanych dokładniejszymi informacjami proszę o kontakt email: special@interia.pl

Oczywiście wystawiamy faktury VAT.
Dla instalatorów atrakcyjne rabaty.
Aparaty elektryczne NONARC to jakość za rozsądną cenę.

Wszystkie wyłączniki posiadają homologację na terenie UE oraz 12miesięczna gwarancje producenta bezawaryjnej pracy.
Dostępne wartości to 6,10,16,20,25,32A oraz 30mA 100mA i 300mA

klikając na poniższe linki można te wyłączniki obejrzeć:

widok bezpiecznika L+N
widok wyłącznik różnicowoprądowy L+N

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

Edytowano przez synagoga (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • W jaki sposób prawidłowo wykonać konstrukcję drewnianą pod blachodachówkę SZAFIR? JAkie są zalecenia co do wymiarów łat i kontrłat, oraz jak je montować, w jakim rozstawie?
    • a gdzie byli Rodzice? a to nie to forum.... a gdzie był Kierbud?   Jeżeli dostawca stropu zapewniał montaż to rozmawiaj z nim, szkoda, że wcześniej to nie wyszło, masz na tyle zaawansowany projekt, że cofnąć się tego chyba nie da, gdybyś miał moc  choć po części Jarosława to ho ho, a tak to   domagaj się ekspertyzy, na ich koszt (i niezależnego rzeczoznawcy), taki dokument jest tu konieczny dla Twojego bezpieczeństwa; masz ryczałt na budowę, czy jakoś inaczej rozliczasz się?
    • to jakiś bełkot (albo ja się nie obudziłem ) mowa o styro z tynkiem cienkowarstwowym po czym mowa o poszyciu i wiatroizolacji , chyba, że to jakieś skróty i wyszedł bełkot czyli od zewnątrz: 1. deska elewacyjna 2. wiatroizolacja 3. mała szczelina pomiędzy izolacją a balami 4. izolacja (obstawiałbym wełnę kotwioną do bala) 5.bale takie by była moja propozycja, do której nikogo nie zmuszam   czy jakaś wentylacja pustki? tu bym polemizował, jeżeli tak to z pewnością     ale zabezpieczone przed przedmuchem powietrza z zewnątrz (bo zwentylowane na zewnątrz) choć osobiści chyba bym zrezygnował bo zatrzymali migrację pary dając styro z wyprawą na poszycie, to jak raz banał być może to zez znaczenia, ale nie ma tu w zasadzie mowy o szczelinie wentylacyjnej, tylko powietrznej, takiej jak przy ścianach 3W
    • zacytowałem z muraora, ale oni sami nie wiedząco piszą, więc następny frag: "Przekonali się o tym Amerykanie, gdy okazało się, że aż 95% drewnianych domów, ocieplonych styropianem przyklejonym bezpośrednio do ścian, miało płyty poszycia silnie zawilgocone, a niekiedy nawet spleśniałe (szczególnie wokół okien i drzwi). Poprawny sposób docieplania domów szkieletowych styropianem polega na zastosowaniu takich rozwiązań, by między wiatroizolacją a warstwą styropianu pozostała trwała szczelina powietrzna, umożliwiająca odpływ skraplającej się pary wodnej oraz wody."   Tu też możesz poczytać  http://www.budujzdrewna.pl/forum/viewtopic.php?t=6393
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...