Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Zaloguj się, aby obserwować  
Kudelski

Ile zaplace za wylanie stropu?

Recommended Posts

Witam,
mam przy domku taras, ktory jest jednoczesnie stropem piwnicy. Chcialbym go skuc (juz sie zapada) i wylac nowy z gruszki na nowe prety zbrojeniowe. Takze skuc murek wokol tarasu. Taras ma ok 18 metrow kwadratowych (5.8x3,04 m). Ile bedzie mnie to kosztowalo lacznie z materialami? Chcialbym znalezc firme ktora sie tego podejmie.
Pozdrawiam,
Bogdan

DSC01446.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jesli nie będziesz miał projektu, to żadnej firmy nie znajdziesz. Chyba, że typu "Uduś" czyli kumpel znajomego szwagra. Żaden poważny wykonawca nie weźmie takiego zadania nielegalnie. Czyli trzeba poszukać projektanta, który wykona projekt, oraz go wstępnie wyceni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Jesli nie będziesz miał projektu, to żadnej firmy nie znajdziesz. Chyba, że typu "Uduś" czyli kumpel znajomego szwagra. Żaden poważny wykonawca nie weźmie takiego zadania nielegalnie. Czyli trzeba poszukać projektanta, który wykona projekt, oraz go wstępnie wyceni.



Aha, ale ile mnie to w sumie bedzie (mniej wiecej) kosztowalo? Nie znam wogole cen takich robot, a chcialbym sie zorientowac czy mnie bedzie na to stac. Moglbys mi rzucic jakas przyblizona cyfre? Dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie mam pojęcie, bo projektant najpierw robi inwentaryzację, czyli określa stan istniejący, potem ustala co i jak należy rozebrać i dopiero wtedy bierze się za określanie operacji budowlanych. Tego nie da się określić spogladając na zdjęcie. Musisz ściągnąć jakiegoś projektanta na konsultację, obejrzy to dokładnie i Ci powie szacunkowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Nie mam pojęcie, bo projektant najpierw robi inwentaryzację, czyli określa stan istniejący, potem ustala co i jak należy rozebrać i dopiero wtedy bierze się za określanie operacji budowlanych. Tego nie da się określić spogladając na zdjęcie. Musisz ściągnąć jakiegoś projektanta na konsultację, obejrzy to dokładnie i Ci powie szacunkowo.



Rozumiem, ale moglbys mi rzucic jakas bardzo (bardzo, bardzo) orientacyjna cene? Ja wogole nie mam zadnego rozeznania w cenach, a chcialbym wiedziec z jakimi kosztami mniej wiecej musze sie liczyc. Albo powiedz przynajmniej jaki jest koszt metra kwadratowego wylewki z gruszki ze zbrojeniem (grubosc powiedzmy 10 cm) - robocizna + material. Z gory dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dobra, widze ze nikt nie kwapi sie z pomoca:(

Dodzwonilem sie do firmy, ktora mi to mniej wiecej wyliczyla:
1.Skucie balustrady i starego stropu i poglebienie to dwoch ludzi z lopatami i kilofami, gora 8 dni roboty - 2 ludzi x 8 dni x 80 zl = 1280 zl
2.Polozenie chudziaka pod tarasem to 40 zl x 18 m2 = 720 zl
3 Zbrojenie ok. 200 kg = 200 zl + polozenie 320 zl = 520 zl
4. Beton z gruszki 2 m3 to bedzie gora 1 000 zl
5. Szalunek (belki, deski) to okolo 400 zl?
Czyli w sumie 4 000 zlotych.

Co wy na to?

Dorzucilem do tego poglebienie tej piwnicy pod tarasem zeby miec z niej jakis uzytek - w tej chwili ma 1,5 metra wysokosci i ubita ziemie z gruzem jako podloze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Czyli w sumie 4 000 zlotych.



+ co najmniej (choć uważam, że dużo więcej) drugie tyle na prace nie planowane przez ciebie tj;
- "odwodnienie" tej piwnicy,
- izolację,
- wzmocnienie fundamentów (jeśli są) lub wykonanie takowych (wszak się zapada).

Weź jakiegoś fachowca, który oceni zakres robót, bo to co "zwymiarowałeś" jest tylko pozorem.
Patrz # 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Działka rodziców ma ok 15 arów powierzchni, więc na pewno da się ją podzielić. A wjazd możliwy będzie do wykonania bliżej piekarni. Z zapewnieniem dostawy mediów nie powinno być kłopotów - wszak to prawie środek wielkiego osiedla w Twoim mieście...
    • Ma zakopane 3 kręgi betonowe. Do środka kręgów dochodzi rura PE które ma w przyszłości zasilać automatyczne nawodnienie.  Teraz z tego miejsca mają się rozchodzić rury do zasilenia nawodnienia. Na zdjęciu jest widoczna druga rura PE ale ta ma służyć do zasilenia w wodę budynku gospodarczego.  Czy to jest dobry pomysł żeby w tym miejscu zainstalować elektrozawory do automatycznego podlewania. Z tego miejsca ma wychodzić rura do zasilenia automatycznych zraszaczy oraz udzielna sekcja do podlewania kropelkowego.  Rury wprowadzone będą nisko w kręgach i będzie można z nich spuszczać na zimę wodę.  Czy jest gdzieś w necie dostępny schemat budowy automatycznego nawadnia ogrodu. Czy takie rozwiązanie ma szanse się sprawdzić?  
    • Gość
      Z chęcią zapłacę 100 zł za metr kwadratowy . Ale niestety dziś Pan dał mi ofertę aż mnie z nóg zniosło . Nie potrafił się określić w jaki sposób mi koszt obliczył .
    • A u mnie wujek Google jest innego zdania     Zresztą tak mnie kiedyś uczyli...   Ja zwykle montowałem sedes śrubami do posadzki, a silikonu używałem do przyklejenia sedesu do podłoża i - tak jak pisze mhtyl - i uważam na 99,9%, że a właściwie nie trzyma  uszczelka na złączu rury wylotowej z sedesu z rurą kanalizacyjną. Zdarza się to wtedy, gdy w trakcie korzystania z kibelka porusza się on, gdyż jest źle przymocowany. Trzeba zdemontować kibelek, wymyć dokładnie podłogę i sedes od dołu, kupić nowy zestaw do mocowania sedesu (w skład zestawu wchodzą po dwie sztuki: kołki rozporowe, długie wkręty, tulejki odpowiednio wyprofilowane i zaślepki), usunąć - jeśli były użyte - stare śruby i kołki, albo nawiercić nowe otwory w posadzce i od nowa zamontować sedes i ozdobić białym silikonem             Ooooo...    W linkowanym temacie czytam:   To chyba z rozpędu...
    • A podzielisz się, tak w skrócie, czym uzasadnia to że te szmaragdy tańsze? Bardzo mnie to zaintrygowalo. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...