Skocz do zawartości

przewody na poddaszu


lukalo

Recommended Posts

Cytat

Można w peszli samo gasnącej i w podwójnej izolacji. Można to wsadzić do profila od płyt gipsowych. Ja bym tak to montował ale nie jestem elektrykiem icon_smile.gif



nie wiem jaki to peszel:)
elektryk robił instalację i peszle przymocował takimi wieszakami do spodu jętek.
dlatego jedną warstwą kłądę między jętki a drugą pod jętki i wyszła , że przewód biegnie pomiędzy tymi dwoma warstwami czyli opatulony jest wełną.
oczywiście wełna jest niepalna ale co z odprowadzaniem ciepła- czy to jakiś problem?
dodam że to pojedyńczy przewód 3 bdż 4 żyłowy to lampy
puszczenie ponad wełną to chyba nie za bardzo a pod wełną to chyba jest ryzyko przewiercenia podczas przykręcania płyt Edytowano przez lukalo (zobacz historię edycji)
Link do komentarza
Cytat

Można w peszli samo gasnącej i w podwójnej izolacji. Można to wsadzić do profila od płyt gipsowych. Ja bym tak to montował ale nie jestem elektrykiem icon_smile.gif


Do profilu wkładać kabel to jest zły,bardzo zły pomysł. Jak będziesz wkręcał wkręty to poprzewiercasz kabel.

Cytat

oczywiście wełna jest niepalna ale co z odprowadzaniem ciepła- czy to jakiś problem?
dodam że to pojedyńczy przewód 3 bdż 4 żyłowy to lampy
puszczenie ponad wełną to chyba nie za bardzo a pod wełną to chyba jest ryzyko przewiercenia podczas przykręcania płyt


A jakiego ciepła się tam spodziewasz?Będziesz montował jupitery icon_biggrin.gif
Nic nie zagraża,elektryk jak dobry to wie co robi.
Link do komentarza
Cytat

Do profilu wkładać kabel to jest zły,bardzo zły pomysł. Jak będziesz wkręcał wkręty to poprzewiercasz kabel.


A jakiego ciepła się tam spodziewasz?Będziesz montował jupitery icon_biggrin.gif
Nic nie zagraża,elektryk jak dobry to wie co robi.



gdzieś czytałem że powinno być odprowadzenie ciepła.

jak podłączysz np 2 kw do 1.5 kwadrat to ci sie przewód zagrzeje (no ale my tu mówimy o zwykłej żarówce)
jak elektryk dobry hmmmmmmmmmmmm????????