Skocz do zawartości

Kafelkowanie balkonu


Felsum

Recommended Posts

Witam!
Mam taki problem. Chcę wykafelkować balkon ale nie wiem czy mam zacząć kafelkować od ściany czy od środka i po jakim czasie można wejść na kafelki. W tej materii jestem całkiem zielony więc proszę o jakiś poradnik. Zakupiłem płytki tego formatu -> http://www.cmb.com.pl/uploads/Dzia%C5%82%2...C5%82ogi/07.jpg i chcę je położyć w karo.
Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam icon_smile.gif
Link do komentarza
Cytat

Ok a jest jakiś poradnik to by mi bardzo pomogło.


Jest, bardzo dużo w necie na ten temat ,ale nie rozumiem jednego,nie masz zielonego pojęcia, na pewno i narzędzi też nie masz i na dodatek jeszcze chcesz kłaść w karo to życzę Ci powodzenia w dążeniu do celu i spieprzenia materiału.
Link do komentarza
Cytat

Jest, bardzo dużo w necie na ten temat ,ale nie rozumiem jednego,nie masz zielonego pojęcia, na pewno i narzędzi też nie masz i na dodatek jeszcze chcesz kłaść w karo to życzę Ci powodzenia w dążeniu do celu i spieprzenia materiału.


Tu się zdziwisz bo narzędzia mam icon_razz.gif ,a materiału nie "spieprzę" ,a ten przecinek bez spacji aż razi po oczach.

Cytat

Jest, bardzo dużo w necie na ten temat ,ale nie rozumiem jednego,nie masz zielonego pojęcia, na pewno i narzędzi też nie masz i na dodatek jeszcze chcesz kłaść w karo to życzę Ci powodzenia w dążeniu do celu i spieprzenia materiału.


Tu się zdziwisz bo narzędzia mam icon_razz.gif ,a materiału nie "spieprzę" ,a ten przecinek bez spacji aż razi po oczach.
Link do komentarza
Cytat

Tu się zdziwisz bo narzędzia mam icon_razz.gif ,a materiału nie "spieprzę" ,a ten przecinek bez spacji aż razi po oczach.


Tu się zdziwisz bo narzędzia mam icon_razz.gif ,a materiału nie "spieprzę" ,a ten przecinek bez spacji aż razi po oczach.