Skocz do zawartości

Jak zostać specjalistą w branży grzewczej?


Recommended Posts

Witam,
Wiem, że były podobne wątki jednak żaden, z których znalazłem nie spełniał do końca moich kryteriów.

Mam na imię Bartek, mieszkam w Koninie. Mam 21 lat i chciałbym poradzić się Was jaką drogę obrać by związać się z branżą grzewczą/wymianą powietrza wod-kan itp…

Od 3 lat pracuję w różnych miejscach - praca biurowa, gastronomia, transport Oprócz tego studiuję zaocznie Inżynierię Środowiska na Politechnice Poznańskiej, właściwie zamierzam od października wznowić studia (3 semestr) ponieważ w zeszłym roku ze względu na dużą ilość pracy nie podszedłem do sesji. Obecnie poszukuję pracy, od października chcę się zatrudnić.

Meritum…