Skocz do zawartości
AktywForum
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

sprawdź punkty

Mniszek C / HB Studio


Recommended Posts

Cytat

Co jest ludziska? Sezon ogórkowy czy co? Jak tam mniszki rosną? U nas już ocieplenie gotowe i trochę płytek wewnątrz. Fotki później.


Pewnie,że rosną!Domek już prawie gotowy,tylko z przyłączami urzędy się grzebią.A na pisanie na forum po prostu brakuje czasu.
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hej Mniszkowcy! No cieszę się że trochę was ruszyłem. Maja nie daje znaku życia... No ale do rzeczy. Powiedzcie jakie macie u siebie kominki. My jesteśmy na etapie wybierania. Wszyscy straszą przed wkładami z hipermarketów, ale jeśli raz na jakiś czas ma być palone np. raz na 2 tyg. to może nie warto kombinować i przepłacać. Czy lepiej nie oszczędzać i kupić lepszy wkład. Na co zwrócić uwagę przy jego wyborze? Jakie są wasze doświadczenia? Edytowano przez pierniki (zobacz historię edycji)
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Hej Mniszkowcy! No cieszę się że trochę was ruszyłem. Maja nie daje znaku życia... No ale do rzeczy. Powiedzcie jakie macie u siebie kominki. My jesteśmy na etapie wybierania. Wszyscy straszą przed wkładami z hipermarketów, ale jeśli raz na jakiś czas ma być palone np. raz na 2 tyg. to może nie warto kombinować i przepłacać. Czy lepiej nie oszczędzać i kupić lepszy wkład. Na co zwrócić uwagę przy jego wyborze? Jakie są wasze doświadczenia?



Hej

mój wkład to zuzia http://allegro.pl/show_item.php?item=1090329975
- z allegro, najlepszy polski wkład, szyba nie zakopca sie tak jak w kominku mojego sąsiada za 8 tys złotych
jest ładny prosty długo trzyma temp, najlepsze co można mieć za 1800 zł (kupowałem w lutym zeszłego roku), do tego mamy zasysacz ciepłego powietrza z termostatem z nad kominka na strychu i rury doprowadzone do sufitów w 3 pokojach - działa super cały dom na tym ogrzewam w okresie jesiennym. pozdrawiam


Edytowano przez przecinek25 (zobacz historię edycji)
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzięki Przecinek. Sprawdziliśmy ofertę kratki.pl i ostatecznie zamówiliśmy już wkład Antek o mocy 10 kw. U nas kominek będzie bardziej ozdobą. Nie rozprowadzamy ciepła na inne pokoje. Mamy już na poddaszu cała sieć od rekuperatora. Myślę że wkład będzie ok. Technologicznie nie różni się od Maji czy Zuzi, z tej samej firmy. Jest po prostu trochę mniejszy i co najważniejsze tańszy. Napiszę jak się sprawuje, ale to dopiero jesienią. Jeszcze raz dzięki za pomoc.
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witamy

zastanawiamy się nad klimatyzatorem...... czy ktoś ma jakieś w tym doświadczenie, jaka firma jaki klimatyzator

DODALIŚMY ZDJĘCIA BRAMY W KOŃCU MAMY WSZYSTKO SKOŃCZONE - zapraszamy do oglądania ... nasz ogród daje nam tyle radości co sam dom, cały dzień (weekend) boso na trawie lub z nogami do góry na leżakach
pozdrawiamy wszystkich mieszkających i budujących. Edytowano przez przecinek25 (zobacz historię edycji)
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Witamy

zastanawiamy się nad klimatyzatorem...... czy ktoś ma jakieś w tym doświadczenie, jaka firma jaki klimatyzator

DODALIŚMY ZDJĘCIA BRAMY W KOŃCU MAMY WSZYSTKO SKOŃCZONE - zapraszamy do oglądania ... nasz ogród daje nam tyle radości co sam dom, cały dzień (weekend) boso na trawie lub z nogami do góry na leżakach
pozdrawiamy wszystkich mieszkających i budujących.



brama fajna- my tez będziemy robić drewniana ale bez murowanych słupów.
na razie kończymy taras [drewniany] i opaskę wokół domu.

co do klimy- ja bym bym chętnie na górze zamontowała, bo w sypialni gorącawo icon_wink.gif

pozdrawiam Edytowano przez monbart (zobacz historię edycji)
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Dzięki Przecinek. Sprawdziliśmy ofertę kratki.pl i ostatecznie zamówiliśmy już wkład Antek o mocy 10 kw. U nas kominek będzie bardziej ozdobą. Nie rozprowadzamy ciepła na inne pokoje. Mamy już na poddaszu cała sieć od rekuperatora. Myślę że wkład będzie ok. Technologicznie nie różni się od Maji czy Zuzi, z tej samej firmy. Jest po prostu trochę mniejszy i co najważniejsze tańszy. Napiszę jak się sprawuje, ale to dopiero jesienią. Jeszcze raz dzięki za pomoc.



I jak tam kominek, zamontowany? My też jesteśmy na etapie wyboru kominka i podobnie jak u Was będzie pełnił funkcje głównie dekoracyjne. W dziedzinie kominków ja jak również mój mąż jesteśmy zieloni. Tak się zastanawiamy czym się kierować przy wyborze wkładu kominkowego.
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,
Po długiej przerwie zwiazanej niestety z oczekiwaniem na prad ruszylismy dalej, przy okazji z aktualizowalismy album.
Za nami elektryka, tynki, przed CO, wylewki. I tutaj zastanawiajac sie nad piecem trafielem za takie cos co nazywa sie aparat elektrodowy - Jogi. Producent http://www.yox-pol.wroclaw.pl/ pochodzi z Wrocławia i jest to jego patent. Generalnie dziala to na zasadzie elektrody w wodzie, zasilanie pradem, czynnik grzewczy - woda. Malo sie o tym slyszy,
a wyglada interesujace, gdyz jest praktycznie bezobslugowe, zajmuje malo miejsca i najwazniejsze ze koszty ogrzewania na poziomie ekogroszku, sam moderator rowniez w tym przedziale cenowym. Przymierzam sie do kupna,
ale moze ktos juz takie cos kupil, albo cos slyszal na ten temat ....
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak wkład zamontowany i podłączony do komina. Jeszcze tylko dalsza obudowa i później ozdobienie, ale to już potem. Zdjęcia wstawię niedługo. teraz ekipa podwiesza nam sufity z regipsów. Potem bierzemy się za podłogi i wykańczanie ( oby nie siebie). Pozdrawiamy Mniszkowców!
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

brama fajna- my tez będziemy robić drewniana ale bez murowanych słupów.
na razie kończymy taras [drewniany] i opaskę wokół domu.

co do klimy- ja bym bym chętnie na górze zamontowała, bo w sypialni gorącawo icon_wink.gif

pozdrawiam



juz mi z klima przeszło.... he he zmiana pogody była... na przyszłość pomyslimy

jak juz będziecie mieli brame i taras prosimy o zdjęcia
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witajcie Kochani icon_smile.gif

W skrócie:
- Klimatyzacja: zamiast klimatyzacji na upały zakupiliśmy wiatraczek 150zł icon_smile.gif - 2 dni używany a teraz poczeka pewnie do przyszłego roku.
- Kominek: zakupiliśmy taki z obniżonym paleniskiem (ładniej wygląda) 5500zł - mam nadzieje że będzie używany częściej niż wiatraczek icon_smile.gif
- stan zaawansowania budowy: Panowie kończą stelaż pod sufity, ale odkryli mały zaciek na kominie i bedzie przerwa icon_sad.gif

Czy moglibyście wstawic zdjęcia włazów strychowych po zamknięciu? Trochę przeraża mnie takie straszydło na środku holu.

Pozdrowienia

I jeszcze co do stanu budowy: wybraliśmy krzesła do jadalni icon_smile.gif

DSC01446.jpg

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie temu...
Cytat

Nasze forum coś strasznie ucichło.
U nas też prace idą do przodu.Instalacje poza gazową gotowe, tynki i posadzki również. Od przyszłego tygodnia ruszamy z sufitami. Co do włazu na dach - my nie mamy.


wróciłam na forum byłam tak leniwa ,że mnie wyrzucili z forum i poczty ,ale powróciłam udało się mamy pierwszą naprawę za sobą .W rurze wodnej w spiżarce był ubytek wielkości nakłucia szpilką sączył 2 lata efekt bąbel na ścianie i klepki w salonie lekko się podniosły , ale już po problemie w spiżarce brak 2 kafli szukali kilka godzin wina rury .zrobili w ramach gwarancji Wiesiek coraz lepiej chodzi Pomidory obrosły .Oglądam wasz mniszki są super jak fajnie je urządzacie Pozdrawiam maja
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
[quote name='maja' date='23.08.2010, 23:18 ' post='127824']
wróciłam na forum byłam tak leniwa ,że mnie wyrzucili z forum i poczty ,ale powróciłam udało się mamy pierwszą naprawę za sobą .W rurze wodnej w spiżarce był ubytek wielkości nakłucia szpilką sączył 2 lata efekt bąbel na ścianie i klepki w salonie lekko się podniosły , ale już po problemie w spiżarce brak 2 kafli szukali kilka godzin wina rury .zrobili w ramach gwarancji Wiesiek coraz lepiej chodzi Pomidory obrosły .Oglądam wasz mniszki są super jak fajnie je urządzacie Pozdrawiam maja


Hej
U nas sielanka, cieszymy sie kazdym letnim wieczorem, byliśmy na wakacjach ale po kilku dniach tęskniliśmy za naszym domkiem, przecież w mniszku i na ogrodzie mamy też zawsze taki mały odpoczynek - wakacje, więc po co wyjeżdżać,
cieszymy sie że Wiesiu dochodzi do siebie, nasza Hania natomiast w czas wakacyjny uparła sie na zasypianie po 22.00 więc nawet nie ma kiedy na forum zajrzeć.... czas pomyśleć o ekogroszku na zime ..i drewnie do kominka

pozdrawiamy
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No znowu taka cisza, żadnych nowych zdjęć.... ja nie wiem
czy się wszyscy urlopują czy co.....
z innej beczki...... co sądzicie o pompie ciepła? ... tak ostatnio bardzo tanie sie zrobiły
ale jakos nikt z moich znajomych nie ma ciekawe jak to wychodzi w kosztach instalacji a później w eksploatacji

pzdr. przecinki
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Po długiej przerwie witam wszystkich mniszkowców.Nasz domek jest już gotowy, w tym tygodniu kończą meble w kuchni. Niestety nie ma ani prądu, ani gazu, ani wody i nie zapowiada się na jakieś szybkie ich przyłączenie a przydałoby się grzać bo zimno się robi.Zastanawiam się czy to nie zaszkodzi ścianom i płytkom w łazienkach(czy nie zaczną pękać albo odparzać się).Grzanie kominkiem odpada bo mogę to robić tylko 2h dziennie a to nie wystarczy, piecyk na butlę z gazem albo olejowy odpada bo nie zostawię go bez nadzoru(licho nie śpi).Napiszcie jeśli wiecie do jakich temperatur wykończony w środku dom może stać nieogrzewany bez szkody dla wnętrza.

Przecinki co do pompy ciepła to sama chciałam zrobić,niestety koszty przerosły nasz budżet.Osobiście uważam, że to bardzo dobra rzecz.Napływ świeżego oczyszczonego z pyłków i kurzu powietrza jeśli jest jeszcze dogrzewane przez rekuperator to duży komfort i oszczędność w kosztach ogrzewania nie mówiąc o walorach zdrowotnych. To tylko moje zdanie poparte wyłącznie tym co się naczytałam nie mogę tego potwierdzić bo nie znam nikogo kto ma pompę ale zajrzyjcie na forum chyba 11 strona. Tam Jurek 7 pisał o pompie i rekuperacji i jeśli dobrze pamiętam to zastosował to w swoim domu.

Dodałam parę nowych zdjęć niestety nie są zbyt aktualne bo mi komputer szwankuje i nie widzi połączeń z usb. Jak naprawię to dodam parę nowych fotek.

Maju co u was czy Wiesio odzyskał już formę.Przesyłamy wam gorące pozdrowienia a Ola dodatkowo pozdrawia jeszcze Freda(do dziś go pamięta).A jak solary wymagały jakichś zabiegów konserwacyjnych czy po prostu są i robią swoje.

Pozdrawiam wszystkich.
Aneta
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witamy
mieliśmy do stycznia dom bez ogrzewania, paliłem raz dziennie kominkiem ale to nic nie dawało
tynki gipsowe na wysokości wieńca miały około 5 cm lodu od wewnątrz, nic się nie stało nic nie odpadło
a mrozy były ponizej -15... więc bym się raczej mocno nie stresował, ale nie wiem czy gdyby było tak troche dłuzej to
czy by sie cos nie stało...

pozdrawiam
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Po długiej przerwie witam wszystkich mniszkowców.Nasz domek jest już gotowy, w tym tygodniu kończą meble w kuchni. Niestety nie ma ani prądu, ani gazu, ani wody i nie zapowiada się na jakieś szybkie ich przyłączenie a przydałoby się grzać bo zimno się robi.Zastanawiam się czy to nie zaszkodzi ścianom i płytkom w łazienkach(czy nie zaczną pękać albo odparzać się).Grzanie kominkiem odpada bo mogę to robić tylko 2h dziennie a to nie wystarczy, piecyk na butlę z gazem albo olejowy odpada bo nie zostawię go bez nadzoru(licho nie śpi).Napiszcie jeśli wiecie do jakich temperatur wykończony w środku dom może stać nieogrzewany bez szkody dla wnętrza.

Przecinki co do pompy ciepła to sama chciałam zrobić,niestety koszty przerosły nasz budżet.Osobiście uważam, że to bardzo dobra rzecz.Napływ świeżego oczyszczonego z pyłków i kurzu powietrza jeśli jest jeszcze dogrzewane przez rekuperator to duży komfort i oszczędność w kosztach ogrzewania nie mówiąc o walorach zdrowotnych. To tylko moje zdanie poparte wyłącznie tym co się naczytałam nie mogę tego potwierdzić bo nie znam nikogo kto ma pompę ale zajrzyjcie na forum chyba 11 strona. Tam Jurek 7 pisał o pompie i rekuperacji i jeśli dobrze pamiętam to zastosował to w swoim domu.

Dodałam parę nowych zdjęć niestety nie są zbyt aktualne bo mi komputer szwankuje i nie widzi połączeń z usb. Jak naprawię to dodam parę nowych fotek.

Maju co u was czy Wiesio odzyskał już formę.Przesyłamy wam gorące pozdrowienia a Ola dodatkowo pozdrawia jeszcze Freda(do dziś go pamięta).A jak solary wymagały jakichś zabiegów konserwacyjnych czy po prostu są i robią swoje.

Pozdrawiam wszystkich.
Aneta


Aneya dziękuje Wam fred za pamięć solary wymagają uzupełnienia glikolu w tym roku krótko działały cieszę się ,że mniszki rosną nam obrodziły pomidory w donicach jak chodzi o pompę ciepła też o tym myślę tylko jedno ale pompa ciepła najlepiej się sprawdza przy ogrzewani podłogowym i rekuperatorze my mamy kaloryfery podobno są odpowiednie do pompy ciepła ,ale muszę sprawdzić maja
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Witamy
mieliśmy do stycznia dom bez ogrzewania, paliłem raz dziennie kominkiem ale to nic nie dawało
tynki gipsowe na wysokości wieńca miały około 5 cm lodu od wewnątrz, nic się nie stało nic nie odpadło
a mrozy były ponizej -15... więc bym się raczej mocno nie stresował, ale nie wiem czy gdyby było tak troche dłuzej to
czy by sie cos nie stało...

pozdrawiam


Jestem pełna podziwu ,że tylko paliłeś raz dziennie paliłeś kominkiem myśmy palili eko -groszkiem niestety u nas było zimą minus 25 stopni zginęły nam róże na pniu i derenie kwieciste wiele roślin przeżyło ,ale musiałam je przyciąć do zera niestety u nas warunki są ostre .Laurowiśnia nie przeżyła . rzadko jestem na klanie ,ale teraz wiem kosząc trawę dlaczego Wiesiu denerwował się że tak głupio posadziłam rośliny teraz ja koszę trawę .Joasiu chylę czoła przed Tobą marzyły mi się rośliny rosnące w trawie nie chciałam obwódek z korą i trawnik w środku .Dzisiaj Joasi kosząc trawnik wiem o czym mówiłaś powoli to zmienię ,Wiesiu coraz lepiej chodzi jeszcze tylko 2 operacja i mam nadzieję , ze będzie dobrze Joasiu jeszcze raz dzięki za olbrzymią wiedzę którą mi przekazałaś na temat roślin Wasz ogród i taras jest niesamowity pozdrowienia dla Was i Królewny
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
[quote name='maja' date='10.09.2010, 22:44 ' post='132657']
Jestem pełna podziwu ,że tylko paliłeś raz dziennie paliłeś kominkiem myśmy palili eko -groszkiem niestety u nas było zimą minus 25 stopni zginęły nam róże na pniu i derenie kwieciste wiele roślin przeżyło ,ale musiałam je przyciąć do zera niestety u nas warunki są ostre .Laurowiśnia nie przeżyła . rzadko jestem na klanie ,ale teraz wiem kosząc trawę dlaczego Wiesiu denerwował się że tak głupio posadziłam rośliny teraz ja koszę trawę .Joasiu chylę czoła przed Tobą marzyły mi się rośliny rosnące w trawie nie chciałam obwódek z korą i trawnik w środku .Dzisiaj Joasi kosząc trawnik wiem o czym mówiłaś powoli to zmienię ,Wiesiu coraz lepiej chodzi jeszcze tylko 2 operacja i mam nadzieję , ze będzie dobrze Joasiu jeszcze raz dzięki za olbrzymią wiedzę którą mi przekazałaś na temat roślin Wasz ogród i taras jest niesamowity pozdrowienia dla Was i Królewny


To było Maju 2 lata temu kiedy dom był jeszcze nie wykończony ale tynki i instalacje juz były oprócz pieca który nam zamontowali w styczniu, pamietam jak dzisiaj jak obserwowałem tynki czy nie odpadną ... na szczęście narazie nie odpadły
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich
Nasz Mniszek zapuścił korzonki i wypuścił pierwsze pędy icon_wink.gif czyli mamy stan zero i tak sobie zostanie do wiosny a teraz trzeba jakieś nadgodzinki icon_rolleyes.gif machnąć i napełniać skarpetę co by można było znowu wydawać kasiorkę po zimie

Pozdrawiam
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Cześć
wielkie gratulacje, teraz to juz pójdzie z górki... jak tam szczęśliwi rodzice, mam nadzieje że dajecie radę wszystko ogarnąć
.

pozdrowienia



Witam
Junior (Dawid) ma sie baaardzo dobrze ( jak i rodzice) narazie wszystko ok maluch daje duzo radości choć zaczyna się z niego robić mały łobuziak i cwaniaczek ale w końcu to chłopak więc taki musi być icon_smile.gif
A jak to będzie z budową to się zobaczy czy pójdzie z górki czy będzie ostra jazda bez trzymanki a może raz pod górkę raz z górki, narazie wszystko poszło bez problemów.Narazie przerwa a na wiosnę jeszcze nie wiadomo jak to bedzie a jak nie wiadomo to wiadomo o co chodzi icon_wink.gif

Pozdrawiamy
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Witam
Junior (Dawid) ma sie baaardzo dobrze ( jak i rodzice) narazie wszystko ok maluch daje duzo radości choć zaczyna się z niego robić mały łobuziak i cwaniaczek ale w końcu to chłopak więc taki musi być icon_smile.gif
A jak to będzie z budową to się zobaczy czy pójdzie z górki czy będzie ostra jazda bez trzymanki a może raz pod górkę raz z górki, narazie wszystko poszło bez problemów.Narazie przerwa a na wiosnę jeszcze nie wiadomo jak to bedzie a jak nie wiadomo to wiadomo o co chodzi icon_wink.gif

Pozdrawiamy


Czytam forum wszystkich pozdrawiam mamy taką zadymę od połowy czerwca , że czekam na jesień póżną wtedy będę miała czas .znalazłam na 5 tyg dod. pracę i mogę tylko czytać z radością o waszych postępach Wiesiu ok coraz lepiej pozdrawiamy mniszkowców jesteście super maja
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Witam
Junior (Dawid) ma sie baaardzo dobrze ( jak i rodzice) narazie wszystko ok maluch daje duzo radości choć zaczyna się z niego robić mały łobuziak i cwaniaczek ale w końcu to chłopak więc taki musi być icon_smile.gif
A jak to będzie z budową to się zobaczy czy pójdzie z górki czy będzie ostra jazda bez trzymanki a może raz pod górkę raz z górki, narazie wszystko poszło bez problemów.Narazie przerwa a na wiosnę jeszcze nie wiadomo jak to bedzie a jak nie wiadomo to wiadomo o co chodzi icon_wink.gif

Pozdrawiamy


Nie tylko chłopaki rozrabiają mam wnuczkę ma też własne zdanie . jak chodzi o budowę to myślę ,że wszystkie elementy będą czyli z górki i zakosztujecie ostrej jazdy i z górki pod górkę ,ale warto .U nas też zacznie się ruch sprzedali za nami 4 działki i zaczną się budowy. poznaliśmy sąsiadów za nami będą budować parterówkę .Przez 2 dni odrabiałam zaległości w ogrodzie wymyśliłam , że tam gdzie stał basen zrobiłam rabatę tulipanową .Tulipany przekwitną i latem postawimy basen , a ogród będzie wiosną piękny Posadziłam 100 cebulek pozdrawiam maja

Cytat

Witam
Junior (Dawid) ma sie baaardzo dobrze ( jak i rodzice) narazie wszystko ok maluch daje duzo radości choć zaczyna się z niego robić mały łobuziak i cwaniaczek ale w końcu to chłopak więc taki musi być icon_smile.gif
A jak to będzie z budową to się zobaczy czy pójdzie z górki czy będzie ostra jazda bez trzymanki a może raz pod górkę raz z górki, narazie wszystko poszło bez problemów.Narazie przerwa a na wiosnę jeszcze nie wiadomo jak to bedzie a jak nie wiadomo to wiadomo o co chodzi icon_wink.gif

Pozdrawiamy


Nie tylko chłopaki rozrabiają mam wnuczkę ma też własne zdanie . jak chodzi o budowę to myślę ,że wszystkie elementy będą czyli z górki i zakosztujecie ostrej jazdy i z górki pod górkę ,ale warto .U nas też zacznie się ruch sprzedali za nami 4 działki i zaczną się budowy. poznaliśmy sąsiadów za nami będą budować parterówkę .Przez 2 dni odrabiałam zaległości w ogrodzie wymyśliłam , że tam gdzie stał basen zrobiłam rabatę tulipanową .Tulipany przekwitną i latem postawimy basen , a ogród będzie wiosną piękny Posadziłam 100 cebulek pozdrawiam maja
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Nie tylko chłopaki rozrabiają mam wnuczkę ma też własne zdanie . jak chodzi o budowę to myślę ,że wszystkie elementy będą czyli z górki i zakosztujecie ostrej jazdy i z górki pod górkę ,ale warto .U nas też zacznie się ruch sprzedali za nami 4 działki i zaczną się budowy. poznaliśmy sąsiadów za nami będą budować parterówkę .Przez 2 dni odrabiałam zaległości w ogrodzie wymyśliłam , że tam gdzie stał basen zrobiłam rabatę tulipanową .Tulipany przekwitną i latem postawimy basen , a ogród będzie wiosną piękny Posadziłam 100 cebulek pozdrawiam maja



A to zrobiłaś psikusa swojemu synkowi. On tam planował krąg na ognisko dookoła wybrukowany, użytkowany wiosną i jesienią a w lecie basen. icon_biggrin.gif
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

A to zrobiłaś psikusa swojemu synkowi. On tam planował krąg na ognisko dookoła wybrukowany, użytkowany wiosną i jesienią a w lecie basen. icon_biggrin.gif


Wiem Jurko co mój syn planował ,ale za nim on zrobi krąg na ognisko to ja już będę zgrzybiałą staruszką maja
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie temu...
Witam, witam mam chwilę więc napiszę o postępach naszej pracy. jesteśmy już na finiszu. Za 2-3 tygodnie zamieszkamy wreszcie w naszym pięknym mniszku. mamy już podłogi, ściany pomalowane a nawet jest już część mebli. W piecu pali się już od 6 października. Już nie możemy się doczekać, ale teraz jeszcze wielkie sprzątanie... Pozdrawiamy i zapraszamy do naszej galerii.

Edytowano przez pierniki (zobacz historię edycji)
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 4 tygodnie temu...
Cytat

Witam, witam mam chwilę więc napiszę o postępach naszej pracy. jesteśmy już na finiszu. Za 2-3 tygodnie zamieszkamy wreszcie w naszym pięknym mniszku. mamy już podłogi, ściany pomalowane a nawet jest już część mebli. W piecu pali się już od 6 października. Już nie możemy się doczekać, ale teraz jeszcze wielkie sprzątanie... Pozdrawiamy i zapraszamy do naszej galerii.


Myślę ,że już się przeprowadzacie lub już mieszkacie i powoli układacie się w domu Gratulacje mamy nadzieję ,że będzie wam się dobrze mieszkać pozdrawiamy maja i wiesiu Widzę ,że ogród też już macie zagospodarowany .jest tak ciepło ,że nie mogę zabezpieczyć jeszcze roślin na zimę ,a boję się dużych mrozów bez śniegu ,ale poczekamy Życzę powodzenia w nowym domu
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Myślę ,że już się przeprowadzacie lub już mieszkacie i powoli układacie się w domu Gratulacje mamy nadzieję ,że będzie wam się dobrze mieszkać pozdrawiamy maja i wiesiu Widzę ,że ogród też już macie zagospodarowany .jest tak ciepło ,że nie mogę zabezpieczyć jeszcze roślin na zimę ,a boję się dużych mrozów bez śniegu ,ale poczekamy Życzę powodzenia w nowym domu


Kupiłam książkę Wisławy Szymborskiej z 4 płytami oglądając coraz rzadziej debaty polityczne i słuchając muzyki odkryłam wiersz Wisławy Szymborskiej w interpretacji Hanny Banaszak Nienawiść myślę ,że poetka pisała o naszych elitach politycznych , super interpretacja .Niestety jestem zdegustowana debatą polityczną i tylko PR W moim mieście rodzinnym Gliwicach będzie 2 tura ,ale mam nadzieję , że wygra obecny prezydent jest super nasze miasto nie jest zadłużone mamy 2 autostrady A1 A4 remontują stare miasto , a ma 750 lat i mamy strefy ekonomiczne małe bezrobocie i najważniejsze jest bezpartyjny .Ja już nie jestem mieszkańcem Gliwic, ale ciągle żyję problemami mojego miasta Smutno mi że w gliwicach tylko 38% ludzi ruszyło tyłki do urn.A zmieniam temat Wolę piosenkę radości Kocham cię życie tyle refleksji nad społeczeństwem podobno świadomym cześć mniszkowcy
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 4 tygodnie temu...
Witajcie Mniszkowcy dostałam informację z naszej gazety Budujmy dom i zgodziłam się na publikację a jak wy zgadzacie się Wiesiu jest po operacji 2 biodra mam nadzieję , że jutro wróci do domu .Dom bez niego jest taki pusty pozdrawiam maja
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Witajcie Mniszkowcy dostałam informację z naszej gazety Budujmy dom i zgodziłam się na publikację a jak wy zgadzacie się Wiesiu jest po operacji 2 biodra mam nadzieję , że jutro wróci do domu .Dom bez niego jest taki pusty pozdrawiam maja


My też wyraziliśmy zgodę i jesteśmy w stałym kontakcie z panią redaktor. Dostaliśmy informację że nasze zdjęcie będzie opublikowane w gazecie.
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie temu...
Cytat

My też wyraziliśmy zgodę i jesteśmy w stałym kontakcie z panią redaktor. Dostaliśmy informację że nasze zdjęcie będzie opublikowane w gazecie.


Życzę wszystkim Dosiego Roku oby następny rok dla budujących był radosny aby wszyscy mniszkowcy którzy budują nie mieli pod górkę .Niech zrealizują swoje wielki marzenia i na wykończenie niech nie zabraknie im kasy .A dla tych co mieszkają żadnych awarii, samych radości i niech Mniszki pięknieją .Wiesiu jest po operacji 2 nogi ma już 2 endoprotezy i na rtg wygląda jak cyborg na szczęście ma tylko 2 nogi .Mam nadzieję , że na wiosnę pojedziemy na oglądanie nowych mniszków wprosimy się z fredzikiem DLA WSZYSTKICH DOSIEGO ROKU .Sylwestra spędzam na dyżurze mam nadzieje ,że urodzi się jako pierwsza dziewczynka jako oznaka łagodnego nowego roku maja i wiesiu
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ogłaszam wszem i wobec że mam już nowy numer multimedialnej gazety "DASZ RADE" !!!
pięknie..gdy czytałem to sie wzruszyłem, tyle radości z tego wszystkiego...mam nadzieje że
forum ożyje na nowo bo ostatnio cisza tutaj że aż strach,

U nas OK, duże mrozy dały się we znaki i spaliłem juz 1,5 tony ekogroszku...ale jest tak pięknie
gdy jest biało że nie chce mi sie na to wnerwiać, w weekend dołozyłem dodatkowe 12 cm wełny
na stropy, ot tak na wszelki wypadek.. mamy szafę wnękową na kurtki no i nowe biurko, czyli cos do przodu
w kominku nam się nie chce za często palić bo i tak mamy ciepło, zapalamy od święta np na Wigilie...ale był
klimat..i ta ogromna choinka i stroiki z jemiołą, pierwszy raz u siebie....cudnie, sami zobaczycie - (dot.budujących)

pozdrawiamy
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...
Cytat

Ogłaszam wszem i wobec że mam już nowy numer multimedialnej gazety "DASZ RADE" !!!
pięknie..gdy czytałem to sie wzruszyłem, tyle radości z tego wszystkiego...mam nadzieje że
forum ożyje na nowo bo ostatnio cisza tutaj że aż strach,

U nas OK, duże mrozy dały się we znaki i spaliłem juz 1,5 tony ekogroszku...ale jest tak pięknie
gdy jest biało że nie chce mi sie na to wnerwiać, w weekend dołozyłem dodatkowe 12 cm wełny
na stropy, ot tak na wszelki wypadek.. mamy szafę wnękową na kurtki no i nowe biurko, czyli cos do przodu
w kominku nam się nie chce za często palić bo i tak mamy ciepło, zapalamy od święta np na Wigilie...ale był
klimat..i ta ogromna choinka i stroiki z jemiołą, pierwszy raz u siebie....cudnie, sami zobaczycie - (dot.budujących)

pozdrawiamy


witajcie nam od 15 12 2010 do dzisiaj też zeszło 1,5 tony , ale w tym roku zima była łagodna w porównaniu z 2008/2009 i 2009/2010 była tylko wcześniej chodzę i oglądam te moje roślinki i zastanawiam się które przeżyły Joasiu obawiam się ,że moja kalina sztywnolistna znowu trochę przymarzła górą wiesz Joasiu u was tam jest cieplej mój kolega ma dom pod poznaniem a tutaj mieszka i u was jest niestety łagodniej mam nadzieję że odbijedam jej szansę .tą gazetę skąd można kupić maja reszta ruszać się świstaki już wstały
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie temu...
  • 2 tygodnie temu...
Cytat

Witamy wszystkich mniszkowców, budujemy naszego mniszka od 1,5 roku, poniżej link z fotkami z realizacji.
Zainteresowanych zapraszamy do oglądania, mile widziane komentarze.
Pozdrawiamy Ewa i Krzyś.

Array="" target="_blank" rel="nofollow">https://picasaweb.google.com/krzysw23/Mniszek#



Witam

gratulujemy, bardzo ładnie, a z jakiego rejonu jesteście?

pozdrawiam
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Witamy wszystkich mniszkowców, budujemy naszego mniszka od 1,5 roku, poniżej link z fotkami z realizacji.
Zainteresowanych zapraszamy do oglądania, mile widziane komentarze.
Pozdrawiamy Ewa i Krzyś.

https://picasaweb.google.com/krzysw23/Mniszek#


Gratulujemy domek super bardzo nam się podoba .nareszcie trochę nowej krwi w mniszku bo forum zamarło .Życzymy Wam żeby się dobrze mieszkało maja i wiesiu.U nas już kwitną krokusy zające zjadły resztę żywopłot z buczków tak że ogród trzeba zmodernizować z tyłu ,ale już przygotowujemy się do sezonu ciągle robimy w ogrodzie rośliny przetrwały .Mam nadzieję ,że ogród wam też sprawi radość jak i mniszek pozdrawiam maja

Cytat

Witam

gratulujemy, bardzo ładnie, a z jakiego rejonu jesteście?

pozdrawiam


Już wiosna ogród coraz piękniejszy niestety kalina sztywnolistna nie przeżyła zimy pomimo stroisza myślę ,że u nas za duże wiatry i mrozy poza tym wszystko przeżyło .Gdzie tą gazetę można zamówić i kupić maja. Powstał Mniszek jak wasz .mniszki bez garażu są takie zgrabne nasz z tą wydłużoną sypialnią i garażem wygląda z jednej strony jak obora ,ale jest wew. super wygodny .Warto było budować maja.Jak tam Twoje panie Joasia już chyba zaczyna szalony okres pracy ,a mała coraz bardziej rezolutna icon_lol.gif

Cytat

Witam

gratulujemy, bardzo ładnie, a z jakiego rejonu jesteście?

pozdrawiam


Już wiosna ogród coraz piękniejszy niestety kalina sztywnolistna nie przeżyła zimy pomimo stroisza myślę ,że u nas za duże wiatry i mrozy poza tym wszystko przeżyło .Gdzie tą gazetę można zamówić i kupić maja. Powstał Mniszek jak wasz .mniszki bez garażu są takie zgrabne nasz z tą wydłużoną sypialnią i garażem wygląda z jednej strony jak obora ,ale jest wew. super wygodny .Warto było budować maja.Jak tam Twoje panie Joasia już chyba zaczyna szalony okres pracy ,a mała coraz bardziej rezolutna icon_lol.gif
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 1 rok temu...
Witam
Widzę że temat od roku nie odwiedzany ale zapytam się i tak.
Planuję budowę mniszka bez garażu
Przeczytałem mniej więcej cały wątek i interesuje mnie jedna sprawa przy dużym nakładzie własnych prac (szczególnie wykończeniowych) chcę wybudować (za 210tys) i urządzić skromnie (za ok 50tys) ten dom czy to wogóle realne?

Dach planuję w goncie bitumicznym, żadnych wylewanych ław betonowych (będzie kostka w ogródku i jako taras)
Generalnie chcę powtórzyć to co widziałem na zdjęciach z postu Krzynia.

Najlepsze, że jak żona zobaczyła umywalkę to aż krzyknęła: widzisz o taką mi chodziło :-) Edytowano przez artgraf (zobacz historię edycji)
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Witam
Widzę że temat od roku nie odwiedzany ale zapytam się i tak.
Planuję budowę mniszka bez garażu
Przeczytałem mniej więcej cały wątek i interesuje mnie jedna sprawa przy dużym nakładzie własnych prac (szczególnie wykończeniowych) chcę wybudować (za 210tys) i urządzić skromnie (za ok 50tys) ten dom czy to wogóle realne?

Dach planuję w goncie bitumicznym, żadnych wylewanych ław betonowych (będzie kostka w ogródku i jako taras)
Generalnie chcę powtórzyć to co widziałem na zdjęciach z postu Krzynia.

Najlepsze, że jak żona zobaczyła umywalkę to aż krzyknęła: widzisz o taką mi chodziło :-)



Witam

nam sie udało z 256tys ale bez podbitki tynku i podjazdu, powiem szczerze ciężko bedzie ale do zrobienia, teraz materiały trochę tańsze.. najwyżej dokończycie trochę później, pozdrawiam życzę powodzenia
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie temu...
Już mnie dawno tu nie było, ale może ktoś mnie pamięta.
Nasz domek do tej pory kosztował nas ponad 320 tyś. Różnica jest taka, że mamy Mniszka podpiwniczonego z garażem w piwnicy. Na dzień dzisiejszy domej jest docieplony i machnięty klejem, bez struktury. Urządzony raczej skromnie gdyż dwa pokoje praktycznie są puste, z betonowymi posadzkami. Mała łazienka też stoi odłogiem icon_smile.gif. Jak będę miała chwilę to dorzucę aktualne zdjęcia.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie temu...
Witam,
Informacja dla zainteresowanych zakupem projektu "Mniszek C"

W specjalnej ofercie przygotowanej dla Państwa przez redakcje portali BudujemyDom.pl i WybieramyDom.pl otrzymacie Państwo powiększoną paczkę prezentów:
- dziennik budowy
- roczną prenumeratę miesięcznika Budujemy Dom
- półroczną prenumeratę miesięcznika Czas na Wnętrze
- bon o wartości 100 zł do wykorzystania na www.UrzadzamyDom.pl
- trzy tomy Informatora Rynkowego Budownictwa Jednorodzinnego
dodatkowo dla osób, które kupią projekt przygotowaliśmy upominki od naszego wydawnictwa:
- koszulka Budujemy Dom
- kubek Budujemy Dom

Promocji podlegają tylko zamówienia złożone przez stronę WybieramyDom.pl . Podczas składania zamówienia prosimy o podanie hasła:
"Forum Budujemy Dom"
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...
Dawno mnie nie było icon_smile.gif. Widzę , że parę nowych Mniszków wyrosło, cieszy mnie to bo to jest przytulny domek.
Maja masz sporo pomidorków przy domku. icon_razz.gif
Mysia zbudowaliście się, czy już mieszkacie ? icon_biggrin.gif
Przecinki strasznie chciałbym mieć taki ogród jak wy realizujecie, strach pomyśleć ile to kosztuje ale efekt przepiękny. icon_redface.gif
U nas niestety wciąż poza trawnikiem spustoszonym przez chyba miasto krecie nic nowego. icon_cry.gif
Po 4 latach mieszkania w Mniszku mam takie wnioski.
W domku jest dobre feng shui.
Gdybym miał jeszcze raz realizować Mniszka zmieniłbym strop z drewnianego na Terivę. Przy sporych wiatrach konstrukcja zawsze skrzypi, nie ma szans uniknąć pęknięć na łączeniach płyt.
Podniósłbym nieznacznie dach aby wygospodarować dodatkowe pomieszczenie na górze z oknami ale niekoniecznie wygląda domek ładnie. W mojej opinii projekt wówczas trochę traci na wyglądzie z pierwowzoru.
Ponownie nie zdecydowałbym się kominek z płaszczem wodnym, zamieniłbym na ładną kozę i przeniósł w narożnik pomiędzy oknami tarasowymi. Drewno do opału w mojej lokalizacji jest tak drogie, że właściwie przepalam typowo dla przyjemności i od święta. Absolutnie nie kalkulowało się grzać w okresie zimowym zamiast gazem.
W głównej łazience zastosowałbym zamiast gotowej kabiny prysznicowej kafelkowaną własnego projektu.
Na co dzień gotowe kabiny bardzo trudno jest utrzymać w czystości i estetyce.
Wszystkim obecnie budującym życzę wytrwałości i szybkiego zamieszkania. icon_smile.gif Edytowano przez tommyk (zobacz historię edycji)
Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Witam Kupiliśmy działkę, projekt, znaleźliśmy (o ironio) wykonawcę. Podpisaliśmy umowę gdzie wykonawca zagwarantował w cenie kierownika budowy.  Co więcej Wykonawca zapewnił, że cena za kierownika budowy" obejmuje dalsze, pozostałe etapy. (Wykonawca dociąga budowętylko do stanu SSO).  Ponieważ jesteśmy laikami (pierwsza budowa w życiu), a domek dla siebie. Dopiero (o zgroro) pod koniec budowy zorientowaliśmy się ze dłużej nie możemy być spolegliwi. Zaczęliśmy domagać się coraz bardziej stanowczo szanowania naszego spojrzenia na prowadzenie prac, budowę, niedociągnięcia i nieprofesjonalne wykonania etapów. Wykonawca (uwaga - z polecenia!) twierdził i pocieszał, ze jest ok (cyt:"panie, ja od 30 lat tak robię i żadem dom się nie zawalił").  Docierając perspektywicznie do zakończenia umowy i poukładania następnych wykonawców zaczęliśmy zapraszać na budowę dalszych oferentów. By po wymiarowali stan rzeczy określili wartość ofert, Okazywało się, ze np chudziak w domu wylany jest tak krzywo/ nierówno, ze nie da się normalnie położyć styropianu. (da się ale zajęło by to koszmarnie dużo czasu = pieniędzy). Poprosiliśmy Fimę z daleka Polski by przyjechała oceniła ile styro betonu trzeba by wyrównać na minimum pod styropian chudziak. Poinformowaliśmy wykonawcę. Poprosiliśmy o uprzątnięcie wewnątrz kompletnego bałaganu (istny "Meksyk").  On obiecał i parokrotnie zaakceptował termin. Co więcej oznajmił że będzie ponieważ dalej będzie ciągnął prace. Przyjechał oferent z daleka (150km w jedną stronę) by dokonać pomiarów. My także stawiliśmy się na budowie. Wykonawcy brak. W budnku kompletny bałagan.... Dzwonię do wykonawcy. Pytam dlaczego nie jest na budowie, dlaczego nie posprzątał...itd? On na to ze przecież jest na budowie.... Ja na to że nieprawda, bo jesteśmy my i oferent (z daleka) więc kłamie. A on powiedział "O..." i zamilkł. Przeprosiliśmy Oferenta,. Ten (kryjąc zażenowanie) pokiwał głową, a nawet powiedział ze rozumie sytuację. Pojechał, wrócił do siebie (150km). Oczywiście bez pomiarów. Przeczuwając, że z tym wykonawcą (potocznie) jest coś nie tak, poprosiliśmy o konsultację innych Wykonawców. Potwierdzili brak profesjonalizmu obecnego, niedoróbki, partactwo. Zrobiliśmy dokumentację. Choć naprawa stanu rzeczy (na szczęście) jest fizycznie możliwa wiąże się jednak z dodatkowymi kosztami. Jeden z Fachowców poprosił o wgląd do tzw: "książki budowy". W związku z tym poprosiliśmy o takową Wykonawcę. Ten odesłał do Kierownika Budowy. Kierownik zaczął kręcić. Finalnie odebraliśmy książkę od Wykonawcy. Książka okazała się pełna nieścisłości i braków (złe daty, brak dat - jak pisałem wyżej). Poinformowaliśmy wykonawcę werbalnie o naszym niezadowoleniu itd. Ten skwitował, że wstrzymuje prace (...) i czeka na zapłatę za wysłana właśnie mial-em fakturę (za przed ostatni etap,za weźbę pod blachę). Napisaliśmy pismo do wykonawcy o reklamację w trybie rękojmi. (utraciliśmy zaufanie do obecnego  wykonawcy, nie mamy pewności czy naprawił by sprawnie i należycie).  Napisaliśmy o rozliczenie prac, odliczenie od posiadanej przez wykonawcę pokaźnej zaliczki: wad wykonawstwa/ budowy, zniszczenie działki, drogi za którą naprawę musięliśmy wyłożyć własne, dodatkowe środki itd, itd. W między czasie Kierownik Budowy wpadł chybna w panikę i zaczął do mnie wydzwaniać. tak był natrętny że przykuło moją uwagę. A, jak próbował wmawiać mi, że Dziennik Budowy nie jest moją własnością wyprowadził mnie z równowagi. Wprawdzie nie dałem po sobie tego poznać. ale podjąłem działania konfrontujące. Okazało się, że Kierownik próbował wymusić oddanie dziennika podstępem, wmawiając mi nieprawdę.   Dotychczasowy wykonawca nie mogąc pogodzić się z możliwymi konsekwencjami najwyraźniej wpadł w furię. Zaczął jeździć do naszych dostawców/ dalszych wykonawców (m.in blachy na dach) i opowiadać kompletne bzdury, grozić i terroryzować żeby nie udzielali przypadkiem mi dalszych usług.  Ci dalsi dostawcy /wykonawcy w rozmowach telefonicznych powiadomili mnie o tym fakcie. Niektórzy dość mocno przestraszeni. Wyjaśniłem sytuację/ stan rzeczy. Te działania wykonawcy to groźby karalne. Powiadomiliśmy pismem wykonawcę o wiedzy co do jego dalszych praktyk i konsekwencjach z kk.   Nowego Wykonawcę Zastępczego już mamy. Przymierzamy się do zmiany Kierownika (jeszcze się wahamy) Ale! Tu pytanie. Powiadamiać o praktykach i procederze wykonawcy / kierownika budowy Policję i Prokuratora...? Pozdrawiam
    • Kochany, o czym mowa? O jakiej budowie nawijasz? Bo w zwyczajnym życiu, kierownik budowy jest reprezentantem inwestora a nie wykonawcy, Więc albo opowiadasz androny, albo wałkują cię jak chcą, w dodatku za twoje pieniądze, 
    • Co o tym przypadku sądzicie? Wykonawca (firma budowlana) i jej Kierownik budowy. W dużym skrócie. Wykonawca zapewniał w umowie o budowę domu (płatne w etapach za całość) swojego kierownika budowy (w cenie realizacji budowy). Niestety pod koniec budowy okazało się że: Wyszły niedociągnięcia fizyczne, wady inwestycji, które przed nami ukrywano, a my nie byliśmy w stanie ostatecznie i fachowo ich zidentyfikować. (pomogli inni fachowcy). Złożyliśmy już pod sam koniec budowy (na etapie postawionej wieźby) reklamację w trybie rękojmi u wykonawcy. Równolegle niepokojąc się o całokształt poprosiliśmy o wgląd do dziennika budowy. I tu zaczęły się przysłowiowe "schody". Po serii dziwacznych uników, mataczenia, zwodzenia = oszukiwania gdzie jest dziennik cudem go otrzymaliśmy. Po otrzymaniu dziennika budowy, okazało się, że jest w nim na początku data rozpoczęcia budowy na dosłownie parę dni z przed otrzymania dziennika w nasze ręce. (co jest nieprawdą) Faktyczna data (czas) rozpoczęcia budowy to 1/2 roku wstecz (dowody/ zdjęcia itd). W dzienniku przy kolejnych etapach /robotach nie ma dat. Co dzieje się dalej...? Wykonawca zaczyna zachowywać się opryskliwie, oszukuje nas że jest na budowie, choć nie ma go, nic się nie posuwa. Na prośbę uprzątnięcia terenu, pomieszczeń budowanego budynku nie reaguje (przytakuje - nie robi). Umówieni z dalszymi wykonawcami nie możemy przeprowadzić pomiarów naprawy np nierównego chudziaka. Musimy przepraszać oferentów naprawy, umawiać się na kolejne wizyty. Informujemy wykonawcę telefonicznie, że jesteśmy na naszej budowie, a on twierdzi że jest także. (totalny brak szacunku) Lekceważy to o co prosi Inwestor. Zamierzamy zmienić Kierownika budowy. Dlaczego zamierzamy to zrobić? a) prawdopodobnie tzw: kierownik w zmowie z wykonawcą nie działa w naszym interesie. (dostaliśmy kierownika w cenie wykonawcy), prawdopodobnie w ogóle nie bywał przy odbiorach kolejnych etapów. b) zgodnie z umową z wykonawcą nie były nigdy przedstawiane nam protokoły na kolejne etapy budowy (a powinny - takie są zapisy w umowie), Wykonawca po każdym etapie wysyłał fakturę do zapłaty. Żądał bezwarunkowego regulowania należności w ciągu 3 dni. Co myśmy naiwnie robili/ czynili (płacili). c) na wysłane pismo z reklamacją (z tytułu rękojmi - wady fizyczne usługi/ budowy oraz prawne - braku wpisów do dziennika, nieprawdziwa data rozpoczęcia budowy + brak dat przy każdym etapie) wykonawca definitywnie wstrzymał prace. Żąda natychmiastowej zapłaty za poprzedni etap. d) wykonawca (prawdopodobnie nierozsądnie - złośliwie) jeździ po naszych podwykonawcach (następnych etapów budowy/ blachy na dachy) i opowiada głupoty. Terroryzuje ich mówiąc (oświadczając), że będzie je niszczył. Ponieważ Inwestor nie zapłacił za ostatni etap (wieźba pod dach). A, te praktyki wykonawcy to już:"groźby karalne" (KK) e) dodatkowo kierownik żądał bezwarunkowego oddania (natychmiast) dziennika budowy. Twierdził, że to nie nasza (jako Inwestora) własność. Dobre....? Utraciliśmy zaufanie do wykonawcy oraz do Kierownika. Co radzicie Państwo w takim przypadku? Znaleźliśmy wykonawcę zastępczego. Umówiliśmy się na dalsze prace (dokończenie budowy). Ewentualne poprawki i naprawy wad poprzedniego wykonawcy. Co Państwo na to? Zmienić kierownika budowy? Złożyć zawiadomienie (potwierdzenie nieprawdy = kierownik budowy/ wykonawca ) na Komendę Policji?
    • Bez oględzin nawet małego fachowca, nie da rady Ci pomóc. Potrzebne są informacje, których nie ma. Se la v'ie. 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...