Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Jowitta

Agatka z garażem / HB Studio

Recommended Posts

Gość stach
Cytat

... a do kompletu brakuje - męska część zgadnie za pierwszym razem



Dlaczego tylko męska - a kobitki to żadnych seriali i programów o gotowaniu nie chcą oglądać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czy możecie napisać jakim styropianem i jakiej grubości ocieplaliście fundamenty. Teraz jestem na etapie wyboru styropianu i nie wiem co wybrać (jest tego trochę na rynku).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Czy możecie napisać jakim styropianem i jakiej grubości ocieplaliście fundamenty. Teraz jestem na etapie wyboru styropianu i nie wiem co wybrać (jest tego trochę na rynku).



Uważam, że 10cm to minimum przy fundamencie, a materiał proponuję styrodur, ale to też od chwilowej zasobności portfela zależy icon_smile.gif U nas zastosowaliśmy styropian do fundamentu o podwyższonej odporności na wodę - nazywany potocznie AQUA. W takim przypadku proponuję dobrego i uznanego producenta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Czy możecie napisać jakim styropianem i jakiej grubości ocieplaliście fundamenty. Teraz jestem na etapie wyboru styropianu i nie wiem co wybrać (jest tego trochę na rynku).



Witam. Ja brałem wzmocniony styropian tzw na podłogę lub podłogowy o gr 10 cm, na to klej, siatka, klej, mazidło i folia kubełkowa.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

U nas dolna łazienka prawie skończona. Podobnie jak u rob i anet zostały "kosmetyczne" wykończenia. Czekamy na lampy.



Jakiej firmy macie miskę wc?ładny kształt;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Witam. Ma może ktoś zdjęcia z budowy kominka, to mógłby się pochwalić i wrzucić do tematu.
Pozdrawiam



Witam,
o kominku pisałem tutaj https://forum.budujemydom.pl/index.php?s=&a...st&p=269453
super sprawa, ciepły kominek polecam, tylko szamot i szyba, żadnych urządzeń i "kotłowni w salonie"

Dla tych co chcą zgłębić teorię palenia i budowy kominków polecam bardzo rzeczowe i fachowe artykuły Piotra Batury
http://www.kominki-batura.pl/publikacje.html oraz wizytę w jego firmie w Łaziskach koło Wągrowca (wielkopolskie)
https://www.youtube.com/watch?v=nVginYdXaV0

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czy jest ktoś może z podkarpacia, kto buduje lub wybudował już Agatkę? Chciałbym o ile to będzie możliwe rzucić okiem "na żywo" zanim kliknę "Kup projekt"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Czy jest ktoś może z podkarpacia, kto buduje lub wybudował już Agatkę? Chciałbym o ile to będzie możliwe rzucić okiem "na żywo" zanim kliknę "Kup projekt"


Mamy Agatkę w okolicach Stalowej Woli. Zaczynamy wykończenie środka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mamy juz szczyty. Jutro zalewamy lukarne i startujemy z wiezba. Trzeba przykryc domek przed zima. Cos ostatnio cisza na forum, chyba wszyscy zajeci!Pozdrawiam!

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Mamy juz szczyty. Jutro zalewamy lukarne i startujemy z wiezba. Trzeba przykryc domek przed zima. Cos ostatnio cisza na forum, chyba wszyscy zajeci!Pozdrawiam!
[attachment=20376:20141021_164056.jpg][attachment=20375:2014_10_...21.36.23.jpg]




Widzę ! Dynia! U mnie przed domkiem też już jest icon_smile.gif śliczna Agatka Wam rośnie, ja już w swojej mieszkam jakiś czas i jest cudnie, nic , dosłownie nic bym nie zmieniła poza tym co już zmieniłam na etapie projektu icon_smile.gif)) Jeszcze sporo pracy nam zostało wokół domu i na piętrze ale i tak jest super icon_biggrin.gif
  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czy może ktoś wstawić zdjęcia schodów, ale w takiej wersji gdzie ze spocznika wchodzi się do pomieszczenia nad garażem? Jakie zmiany zrobiliście podczas budowy, żeby zrobić takie schody? Bardzo mi się podoba takie rozwiązanie. Będę wdzięczny za podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No to zazdroszcze mieszkania w gotowym domku.Mam nadzieje ze za rok tez sie wprowadzimy, ale zobaczymy jak bedzie. U nas dzisiaj zaczeli wiezbe, ale niestety pogoda paskudna i musieli przerwac prace. Mielismy dwie dynie ale mala juz zwiedla-:)Wczesniej staly na balkonie, ale wiadomo co chwile miejsce zmieniaja. Palilismy ja wieczorem i obserwowalismy ze starego domu.Bylo chociaz smieszne,swiecace punkty na naszej budowie.Bo tak jest strasznie ciemno i nic nie widac.Moze kiedys bede przejezdzac i z daleka zobacze Wasza Agatke bo mieszkamy niedaleko.Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,
nam wreszcie sie udalo!!wprowadzilismy sie do naszej Agatki icon_biggrin.gif , bardzo chcialam wstawic zdjecia z juz prawie na 100%umeblowanego domu, ale nie moge sobie poradzic, format zdjec jest za duzy a nawet po zmniejszeniu nie udaje mi sie to. Jesli ktos by chcial to moge wyslac na priv zdjecia Edytowano przez goliaty (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,
nam wreszcie sie udalo!!wprowadzilismy sie do naszej Agatki icon_biggrin.gif , bardzo chcialam wstawic zdjecia z juz prawie na 100%umeblowanego domu, ale nie moge sobie poradzic, format zdjec jest za duzy a nawet po zmniejszeniu nie udaje mi sie to. Jesli ktos by chcial to moge wyslac na priv zdjecia

Goliaty gratulujemy. My już nie możemy się doczekać kiedy nas to szczęście spotka. Jeszcze troszkę pracy przed nami. Chętnie obejrzymy Waszą Agatkę.
majmarz@poczta.fm


Edytowano przez majaigrzesiek (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Witam. Ma może ktoś zdjęcia z budowy kominka, to mógłby się pochwalić i wrzucić do tematu.
Pozdrawiam



Nikt z Was nie ma zdjęć z budowy kominka.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Czy może ktoś wstawić zdjęcia schodów, ale w takiej wersji gdzie ze spocznika wchodzi się do pomieszczenia nad garażem? Jakie zmiany zrobiliście podczas budowy, żeby zrobić takie schody? Bardzo mi się podoba takie rozwiązanie. Będę wdzięczny za podpowiedzi.




Dołączam się do prośby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Najnowsze zdjecia z budowy.A na wiosne zaczynamy chodniki i wykaczenie wnetrza




Wspaniała ta Wasz Agatka icon_smile.gif

Mamy wąską działkę, ok 16 m. Czekamy na geodetę by wskazał granice, boję się, że się nam nie zmieści ten piękny domek :(

Pozdrawiam icon_smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moi kochani
powiedzcie mi, proszę z czego w planie budowana ma być Agatka? Głównie chodzi mi o to, jaka grubość styropianu jest brana pod uwagę i czy to już z tym podana jest szerokość domku? Styropian + pustak?

Nasza działka jest wąska, więc to dla nas ważne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

witam,
znalazłem coś takiego,
pozdrawiam



Dzięki za zainteresowanie i za zdjęcia.


Cytat

My jesteśmy w trakcie budowy kominka. U nas będzie ze starej cegły.
Na razie wygląda tak:



Również Wielkie dzięki, my także będziemy robili ze starej cegły, jednak planujemy murować całą cegłą do wydokości kominka, dalej cała obudowa płyty lub rygipsy, jeszcze się zastanawiamy, a na to cięta stara cegła.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Orientujecie się może czy rezygnacja z pomieszczenia nad garażem jakoś znacząco obniżyłaby koszty budowy i później także ogrzewania tego pomieszczenia? Czy gra niewarta świeczki i budować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

brudna szyba w kominku wstyd



Za to zmysłowe zdjęcie ślubne icon_smile.gif - pięknie


Podoba mi się ta kuchnia - naprawdę fajny gust macie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Za to zmysłowe zdjęcie ślubne icon_smile.gif - pięknie


icon_biggrin.gif
Też przykuło moją uwagę to zdjęcie, na kominek nie zaglądałem bo w sumie jaki mam być? czysty by był jakby był na pokaz icon_biggrin.gif

Cytat

zebrałam się i wrzucam wreszcie foty kuchni icon_smile.gif


Z ciekawości zapytam o płytki te 10X10 cm, czy nie one produkcji włoskiej? tak w wyglądu to jak takie same, one były włoskie, ale nazwę mam gdzieś spisaną to jak znajdę to skonfrontujemy icon_biggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dziękuję za komplementy o zdjęciu ślubnym ;) a co do brudnej szyby... mieszka się, pali się codziennie, ma się małe dziecko i chodzi do pracy.... dom jest dla mnie a nie ja dla domu, tak właśnie wygląda życie dom to nie jest muzeum. Pozdrawiam Rob i anet, trochę więcej luzu życzę ;)
  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja stosuję metodę palenia w kominku od góry i szyba jest znacznie bardziej czysta i mniej się kopci dzięki takiej metodzie, polecam tą metodę tutaj opis http://blog.kominki-batura.pl/czy-mozna-pa...do-gory-nogami/ , w załączeniu zdjęcia mojego kominka, nawiew powietrza jest spod szyby więc to też dodatkowo wpływa na jej czystość. Przy okazji zdjęcie jaką ilość drewna spalam aby było ciepło w moim pieco-kominku, wystarcza to na 24h jak nie jest zimno i wietrznie na zewnątrz lub ok. 12 h w zimniejsze jesienne dni, zimą troszkę więcej spalam też 1 lub 2 razy na dzień.









  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kominek z płaszczem wodnym .aktualnie palę śmieciami z budowy (płyty wiórowe ,deski ,stemple, grube gałęzie jabłonki i śliwy,kartony,czasami polano buka lub brzozy)
pierwsze palenie

DSC01446.jpg



drugie palenie

DSC01446.jpg



czwarte palenie

DSC01446.jpg


zimą będe palił już tylko bukiem Edytowano przez rob i anet (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czy możecie polecić jakąś ekipę budowlaną z mazowieckiego? Mam fundamenty i na wiosnę chcę ruszyć dalej. Będę wdzięczny za jakieś namiary.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

[attachment=20614:DSCF2442.JPG]U nas przed zimą udało się ocieplić Agatkę


Piekna Agatka!

U nas konczymy dachowke, scianki dzialowe na gorze skonczone i jutro koncza dolne. Kominy w tym tygodniu tez beda skonczone. Potem dalsze prace w nowym roku.

DSC01446.jpg


DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

[att
achment=20625:20141123_115023.jpg]

DSC01446.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Strasznie szpeci Agatkę ta podniesiona ścianka kolankowa. Dlaczego nie obniżyli Państwo dachu by zniwelować ten efekt?
  • Lubię to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Strasznie szpeci Agatkę ta podniesiona ścianka kolankowa. Dlaczego nie obniżyli Państwo dachu by zniwelować ten efekt?


Krokwie zostaly wydluzone, dzieki podniesionej sciance mamy naprawde duzo miejsca, pokoje sa bardzo ustawne i duze. Nie nalezymy do niskich osob i 56cm scianka to naprawde tragedia.Wiem bo teraz mam taka w domu. Stawialismy na funkcjonalnosc, a mysle ze domek bedzie i tak fajny jak skonczymy wszystko.Pozdrawiam!

Cytat

Irmina24 widzę, że macie takie same kolumny jak my :-) Domek rośnie w oczach, miło przypomnieć sobie jak to było u nas rok temu :-)


Dzisiaj wlasnie pozegnalismy sie z ekipa.Juz wszystko skonczone.Jutro tylko sciagna kilka desek i zabiora swoj sprzet. Kominy wykonczone, lukarna ma juz dachowke. Dzisiaj dekarz mial male pole manewru z robota przez rusztowanie kolo komina, ale jutro caly dach nalezy do niego i leci z ukladaniem dachowki ile sie da. Napewno w tym tygodni wszystko bedzie skonczone. W nowym roku zabieramy sie za dalsze prace.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...