Skocz do zawartości

Leasing maszyn budowlancyh


Recommended Posts

Zapraszamy do skorzystania z oferty naszej firmy na leasing maszyn budowlanych dzięki któremu zakupicie Państwo każdy sprzęt potrzebny w waszej firmie.

Co można wziąć w leasing?

Finansujemy zakup zarówno podstawowego sprzętu budowlanego ja również w razie potrzeby zakup dźwigu, koperek, walców, itd.

Czy nasza oferta jest najlepsza?

Na pewno nie napiszemy, że odpowiedź brzmi twierdząco, ponieważ niejednokrotnie bardziej korzystną opcją dla Państwa może być kredyt lub zakup danej maszyn za gotówkę.

Dlaczego warto jednak zawszę skontaktować się z naszą firmę?


Po pierwsze, ponieważ nic Państwo nie tracicie a dzięki bezpłatnej wycenie leasingu dla Państwa możecie porównać naszą ofertę z opcjami konkurencyjnymi.

Po drugie, ponieważ charakteryzuje nas przede wszystkim ludzkie podejście do każdego klienta.

Tutaj możecie Państwo wypełnić formularz zapytania ofertowego

Tutaj natomiast zamówić kontakt do Państwa- sami oddzwonimy, w wyniku czego na uzyskanie informacji na temat interesującego was leasingu poświęcicie tylko 30 sekund (jak kto umie szybko pisać) lub ok 1 minutę ( jak komuś się nie spieszy:))

Pozdrawiamy i zapraszamy wszystkich życząc przy okazji wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
Link do komentarza
W aspekcie sprzętu komputerowego, oprogramowania, itd.- dobierzemy najlepszy sprzęt sami (oczywiście uwzględniając w pełni Pana oczekiwania i uwagi); w przypadku koparkoładowarki będziemy bardziej skłaniać się ku poszukiwaniu najbardziej korzystną ofertę po wskazaniu przez Pana parametrów technicznych.

Tzn bardziej precyzyjnie wypowiadając się w przypadku sprzętu komputerowego i oprogramowania może Pan tylko wysłać zapotrzebowanie na sprzęt do Pana firmy i to my dobierzemy najbardziej optymalny sprzęt, znajdziemy najbardziej korzystną ofertę, itd. (Pana zaangażowanie polega tylko na odrzucanie lub akceptacji określonych propozycji:))

W przypadku koparkoładowarki: podobnie składa pan zapotrzebowanie na ten sprzęt- my pytamy albo o określony wybór, albo o poszczególne parametry i w zależności od szczegółowości danego wyboru - będziemy sami dyskutować z dealerami jednej marki (jeśli ma Pan wybrany model) lub kilku (jeżeli ma Pan wybrane parametry). I tutaj raczej będziemy Pana skłaniać po wyborze 1-kilku ofert do wizyty u danego dealera i przetestowania sprzętu. Są jednak klienci, którzy nie "mają ochoty" na takie wizyty i wybierają daną koparkoładowarkę po przedstawieniu im kilku ofert:) Tutaj też możemy dopiąć wszystko sami do końca.

Jeżeli komuś nie chcę się czytać powyższej wypowiedzi, lub uzna że jest za bardzo zamotana podsumowuje to w 1-2 zdaniach: "Im bardziej klient przerasta nas w danej dziedzinie wiedzą tym bardziej my staramy się tą jego wiedzę wykorzystywać w poszukiwaniu najlepszej dla niego oferty danego sprzętu, maszyny, czy oprogramowania".

Mam nadzieję, że w swoim "zamotaństwie" wyjaśniłem chociaż trochę tą sprawęicon_smile.gif Jak nie to proszę o pytania poprawię sięicon_smile.gif
I dragoon dalej czekam na adres gdzie mam przyjechać i ćwiczyć mięśnie na odśnieżaniu koło Ciebie?
Pozdrawiam:)

Cytat

Takie mam pytanie.
http://www.leasing-it.com/leasing-kompletny/

Czy to znaczy, że jak chcę kupić sprzęt komputerowy czy koparkoładowarkę to Państwo znajdziecie mi najkorzystniejszą ofertę ? Czy np musze podać nazwę sprzętu i jego parametry techniczne ?



Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Zrobię tak jak napisałeś, w tym roku przymocuję do sufitu od strony ganku (czyli od spodu pokoju) jeszcze 10 cm ocieplenia. Tym razem nie styropianem, tylko płytą PIT z aluminium - 10 tką. Do tego dojdzie wcześniej ułożony styropian 7cm. Tym samym materiałem docieplę też łuki nad filarami. Zrobię to od wewnątrz. Bo od zewnątrz na filarach i łukach jest ten brązowy klinkier     Witaj. Masz rację ze styropianem w podłodze. Podłoga pokoju o którym piszemy od początku jest dodatkowo docieplona nad samym gankiem. Dołożone pod posadzką 3-4 cm styropianu, później wylewka na to podkłady XPS i panele podłogowe. Podsumowując, do po czym chodzimy w pokoju pokoju składa się z: - 7cm styropian biały (nad gankiem) - beton (trudno powiedzieć ile, z 30cm) - 3cm styropian pod podłogą - wylewka i podłoga.   Ale wilgoć wychodzi na ścianie przy podłodze. Pewnie właśnie ściana zewnętrzna z filarami ciągnie zimno do góry. Przydałoby się jeszcze docieplić "filary, radiatory".Tylko zobacz jak wyglądają te filary, jak na takich łukach od spodu zrobić docieplenie?  
    • Problematyczna część budynku. Są dwie możliwości i obie mogą na raz występować.   1. Wilgoć od wody wnikającej przez nieszczelności kapilarne podciąganie wody. 2. Mostek termiczny od płyty balkonu i niezaizolowanych ścian. Dodatkowo przy podwyższonej wilgotności ściany, mostek termiczny jest obfitszy, to się samo napędza takie małe perpetuum.    Żywica poliuretanowa bezbarwna od zewnątrz może czasami uszczelnić, utrudnić przenikanie wody.   Co do mostka to skrótowo potrzebna rozpierducha, ale na zewnątrz, na ścianach, na balkonie i pod nim trzeba przykleić styropian, na styropianie izolacja pozioma, na to wylewka, na wylewce jakaś guma w płynie 2-3 razy, na to okładzina.        Tam, gdzie te płytki są pionowo przymocowane do ściany, a nie do styropianu, wyraźny uskok jest, to robił człowiek, który miał zloty mostek w uzębieniu. 
    • Ta woda to jest z tego pokoju z powietrza jego wilgotności.           Brak izolacji cieplnej to mostek termiczny. Ściana jest trójwarstwowa, ale styropianu nie zamurowano pod częścią wewnętrzną ściany na, którą pan patrzy z trwogą. Brak ciągłości izolacji, ściana stoi na stropie, który wystaje na zewnątrz, a filary to piękne radiatory, robią, co mogą, żeby ściana mogła "płakać". Pod podłogą jest pewnie styropian, ale pod ścianę nie dało się wsadzić, no bo jak,  "ściana teraz "płacze z zimna", to są błędy budowlane.        To niczego nie zmieni, w rogu pokoju ma Pan obniżoną temperaturę ściany, stykającej się z zimnym stropem, dochodzącą do temperatury kondensacji pary wodnej znajdującej się w powietrzu, woda się wkrapla, wsiąka w ścianę, zarodniki  pleśni wpływające ze świeżym powietrzem  właśnie odkryły idealne miejsce na siedlisko.   Proszę na teraz podnieść temperaturę w pokoju o tyle, żeby róg ściany był cieplejszy, ogrzeje się też strop, wtedy znikną warunki do kondensacji wewnątrz, ten kawałek ściany będzie miał cieplej, przestanie "płakać z zimna" i Panu humor powróci.   Trzeba pamiętać, że  na zewnątrz warunki są zmienne i jak przyjdzie większy mróz, to procent utraty ciepła się zwiększy,  trzeba będzie dalej podwyższać temperaturę w pokoju, żeby zniwelować kondensację, tej części ściany.     Nawiewniki mogą się przydać, ale bez przesady, bo ściana zacznie znów "płakać z zimna".   W zimę  będzie  potrzebna   kamerka termowizyjna, a na wiosnę trochę styropianu od zewnątrz i będzie spokój.  
    • Był tu kiedyś prawie identyczny przypadek, ale chyba nie został opisany, jak i czy autor sobie poradził. Ja mam taką teorię, bo tam był podobnie zamontowany grzejnik blisko drzwi balkonowych, że jest zbyt duża różnica temperatur między częścią ściany przy kaloryferze, a drugą częścią przy drzwiach. Tylko wtedy powinno tam przy drzwiach występować wykraplanie. To co pęka jest mokre? Czy drzwi są źle zamontowane? Dopóki się tego nie rozkuje to się nie dowiemy, ale mało prawdopodobne żeby to była przyczyna, może być tam pusta przestrzeń, po prostu nie zapianowane, ale powietrze jest też dobrym izolatorem, więc ta teoria jest mało prawdopodbna. Chyba że za ościeżnicą jest pustka, to od tej części mur też będzie się wychładzał. Ale to mało prawdopodobne. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Szanowni forumowicze, zwracam się z ogromną prośbą o pomoc i udzielenie mi rzetelnej porady, na ile patologiczna jest sytuacja z panelami jaka występuje u mnie w lokalu (segment parter i piętro). Nowy budynek, jeszcze nie zakończony proces wykańczania. Panele podłogowe dobrej jakości Joka 632 NP Hudson bary 6005 oak tradition V4, położone 5-6 tyg. temu. Od 3-4 tyg. chodzi ogrzewanie podłogowe. Pan wykonawca pogrutował posadzkę i dał podkład Home inspire XPRS Floor Protect 2 ALE bez folii paroizolacyjnej. Budynek jest nowy, posadzki wylane kwiecień/maj 2024, wszędzie ogrzewanie podłogowe. Higrometr VOLTCRAFT MF-100 jakim robiłem pomiar posadzki pokazywał wartość z zasady około 45, jest to przedział risk 30-60 ale on na betonie pokazuje z zasady większe wartości niż na tynku, wzrokowo posadzka była sucha, ale higrometr penetruje do 4 cm a jastrych ma 6 cm. Czytałem ostatnio, że na podłogówce folia paroizolacyjna w nowym budynku to absolutna konieczność, bo budynek oddaje wilgoć technologiczną i posadzka odda wilgoć w zimie przy ogrzewaniu. Oczywiście deweloper nie przeprowadził procesu wygrzania posadzki...całe lato był przewiew w budynku i to wszystko ładnie schło. Teraz do sedna, panele się mega uginają przy listwach, niemal na całej powierzchni lokalu. Mam wrażenie, ze uginają się znacznie mocnej niż 3 tyg. temu ale wtedy jeszcze nie miałem świadomości ryzyk ww., boję się, że ogrzewanie powoduje oddanie wilgoci w panele i one się zaczynają odginać przy ścianach w miejscu dylatacji i zaraz mi szalak trafi podłogi za 10k. Poniżej nagrania z dzisiaj jak to chodzi przy listwach  Jak dla mnie, podłogi do demontażu piorunem i folia paroizolacyjna pod nie, ale ja się na tym nie znam, już mam bardzo uszkodzony układ nerwowy całym procesem zakupu od dewelopera i całego szeregu problemów, wiec bardzo potrzebuje wsparcia kogoś "kto ma pojęcie". VID20241107220430.mp4 VID20241107220822.mp4
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...