Skocz do zawartości

Ile kosztują przygotowawcze prace? i ile to trwa?


rokit

Recommended Posts

Witam wszystkich, czy ktoś się orientuje jakie sa koszty przygotowania działki (juz budowlana) 12 arów do budowy (dom szkieletowy), tzn. pozwolenia, przyłączenia, fundamenty itd. Jestem zielony zupełnie w tych sprawach. Proszę o pomo0c. I ile mniej więcej to potrwa? Da radę jeszcze w tym roku postawić szkieletowca, czy raczej niemożliwe?
Link do komentarza
Cytat

No własnie nie znam się. Czyli nie da rady, bo gdzieś czytałem, ze szkieletowca można postawić w 3 tygodnie? A te formalności to długo trwają? I ile to wszystko kosztuje (pomijajac cene działki)?


Trzy tygodnie to może i postawią a ile trwa przygotowanie? Widzę,że faktycznie się nie znasz ,więc najlepszą radę jaką mogę Ci udzielić to jeżeli myślisz na poważnie o budowie domu to poczytaj sobie na temat budowy i rozmawiaj z kimś kto buduje lub już wybudował się w Twojej okolicy.
Link do komentarza
Cytat

Trzy tygodnie to może i postawią a ile trwa przygotowanie? Widzę,że faktycznie się nie znasz ,więc najlepszą radę jaką mogę Ci udzielić to jeżeli myślisz na poważnie o budowie domu to poczytaj sobie na temat budowy i rozmawiaj z kimś kto buduje lub już wybudował się w Twojej okolicy.



Dokładnie. Najlepiej będzie pogadać z kimś z okolicy, bo każdy urząd działa w innym tempie i tak naprawdę pomimo przepisów budowlanych, jedni urzędnicy zlewają cię bardziej inni mniej, chociaż jedni i drudzy teoretycznie muszą się zmieścić w ustawowych terminach icon_smile.gif
Link do komentarza
  • 4 tygodnie temu...
Cytat

pazerna nie jestem, ale chociaz jednego mogliby do mnie podeslac icon_rolleyes.gif