Skocz do zawartości

dom w stanie surowym za 120 tyś gotowy do kupienia


ryba86

Recommended Posts

witam
mam do drogich forumowiczów pytanie...
Mam do kupienia taki domek http://tablica.pl/oferta/sprzedam-nowy-dom...07da7;r:7;s:216 za 120 tyś. zł. Do granicy działki jest doprowadzona woda i prąd. Na ziemi nie ma wylewek tylko piach. Jestem całkowicie zielony w tematach budowlanych i zastanawiam się czy to dobra propozycja. Czy kolejne 12otyś które mam w zanadrzu wystarczą do wykończenia takiego domku?
Link do komentarza
Cytat

witam
mam do drogich forumowiczów pytanie...
Mam do kupienia taki domek http://tablica.pl/oferta/sprzedam-nowy-dom...07da7;r:7;s:216 za 120 tyś. zł. Do granicy działki jest doprowadzona woda i prąd. Na ziemi nie ma wylewek tylko piach. Jestem całkowicie zielony w tematach budowlanych i zastanawiam się czy to dobra propozycja. Czy kolejne 12otyś które mam w zanadrzu wystarczą do wykończenia takiego domku?


Tak na pierwszy rzut oka na fotkę i opis to cena po kosztach za ten domek. Domek mały to uważam,że te 120 tys wystarczą Ci na dokończenie budowy.Nie będzie szaleństwa ale przyzwoicie domek wykończysz.
Jeżeli pasuje Ci lokalizacja i sam dom to nie ma co się zastanawiać, jak kupisz to jesteś na prostej do ukończenia domu i cala biurokracją Cię ominęła i dziękuj Bogu ,że przez to nie musiałeś przechodzić.
Link do komentarza
Cytat

lokalizacja jest "powiedzmy" OK. Trochę daleko do miasta ( 10km ) ale szkoła jest już tylko 1km dalej a koło szkoły sklepy. Spokojna okolica, zero ruchu. Mhtyl dzięki że poświęciłeś czas na odpowiedź, pozdrawiam.


10 km to żadna odległość,nieraz robi się dwa razy tyle aby przejechać z jednego końca miasta w drugie nie licząc czasu ,że potrzeba więcej bo w mieście większych ruch icon_biggrin.gif Za kilka lat być może połączycie się z miastem ,jak zabudowa działek pójdzie icon_biggrin.gif
Jak coś więcej będziesz wiedział na temat tego domku to napisz wtedy będzie można więcej cennych wskazówek udzielić i doradzić.