Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Zaloguj się, aby obserwować  
Sadamowski

Czy malowac na farbę dewelopera czy na grunt

Recommended Posts

Witam,

Pytanie dotyczy decyzji jaką będę musiał podjąć przed malowaniem mieszkania. Otóż, deweloper przed oddaniem mieszkań proponuje mieszkańcom wymalowanie wszystkiego białą farbą. Obstawiam, że na taką skalę będzie to malowane natryskowo. Nie mam pojęcia jaką farbę zastosuje ale zakładam, że nie bedzie to Benjamin Moore icon_smile.gif.
Teraz mam do wyboru: albo zgodzić się na malowanie wszystkiego na biało a potem malować na to swoją farbę -tu albo Flugger albo Scala (albo jedno i drugie). Średnio mi się to podoba ale nie jestem profesjonalistą i wolę zapytać.

Mogę też odmówić malowania ścian, kazać zostawić wygładzone ściany i potem sam zagruntować gruntem Fluggera i potem malować.

Niech się ktoś zaznajomiony w tej kwestii wypowie,
Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam,


Przed zastosowaniem farb w kolorach polecamy zagruntować ściany naszym gruntem: http://www.farbyzmotylkiem.pl/39,193,194,4,GRUNT

Służy on do gruntowania płyt kartonowo-gipsowych, tynków gipsowych, wapienno-cementowych, cementowych, podłoży betonowych, itp. Stosowany pod farby, tynki, tapety, jastrychy, posadzki wyrównujące i samopoziomujące, płytki ceramiczne, szpachlówki, kleje wewnątrz i na zewnątrz budynków. Gruntem zaleca się również malować tapety papierowe, które można następnie zmywać. Dzięki swojej dużej zdolności penetracji wnika w głąb podłoża, wzmacnia i zabezpiecza przed wilgocią, poprawia przyczepność oraz znakomicie wyrównuje chłonność, jednocześnie ją zmniejszając. Dla wylewek stanowi ochronną powłokę ułatwiając konserwację oraz zapobiegając osadzaniu się kurzu. Jako dodatek do zapraw cementowych zapobiega ich ewentualnemu pękaniu. Po wyschnięciu tworzy przeźroczystą, bezbarwną powłokę, która charakteryzuje się dużą elastycznością, przepuszczalnością pary wodnej, jest niepalna.

Gruntowanie należy prowadzić przy dodatniej temperaturze otoczenia i podłoża powyżej +5 stopni C za pomocą pędzla lub wałka. W miejscach narażonych na zwiększone ścieranie wskazane jest nałożenie 2, 3 warstw metodą „mokre na mokre” zachowując odstępy 3-4 godzinne. Najpierw nasycić gruntem miejsca o spodziewanej wysokiej chłonności takie, jak wyrównane wgłębienia, miejsca szczególnie słabe, sypiące się itp. Przygotowane podłoże nasycać równomiernie za pomocą pędzla, wałka lub natrysku.

Pozdrawiamy,

Farby z Motylkiem
www.facebook.com/inspiracjezmotylkiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Działka rodziców ma ok 15 arów powierzchni, więc na pewno da się ją podzielić. A wjazd możliwy będzie do wykonania bliżej piekarni. Z zapewnieniem dostawy mediów nie powinno być kłopotów - wszak to prawie środek wielkiego osiedla w Twoim mieście...
    • Ma zakopane 3 kręgi betonowe. Do środka kręgów dochodzi rura PE które ma w przyszłości zasilać automatyczne nawodnienie.  Teraz z tego miejsca mają się rozchodzić rury do zasilenia nawodnienia. Na zdjęciu jest widoczna druga rura PE ale ta ma służyć do zasilenia w wodę budynku gospodarczego.  Czy to jest dobry pomysł żeby w tym miejscu zainstalować elektrozawory do automatycznego podlewania. Z tego miejsca ma wychodzić rura do zasilenia automatycznych zraszaczy oraz udzielna sekcja do podlewania kropelkowego.  Rury wprowadzone będą nisko w kręgach i będzie można z nich spuszczać na zimę wodę.  Czy jest gdzieś w necie dostępny schemat budowy automatycznego nawadnia ogrodu. Czy takie rozwiązanie ma szanse się sprawdzić?  
    • Gość
      Z chęcią zapłacę 100 zł za metr kwadratowy . Ale niestety dziś Pan dał mi ofertę aż mnie z nóg zniosło . Nie potrafił się określić w jaki sposób mi koszt obliczył .
    • A u mnie wujek Google jest innego zdania     Zresztą tak mnie kiedyś uczyli...   Ja zwykle montowałem sedes śrubami do posadzki, a silikonu używałem do przyklejenia sedesu do podłoża i - tak jak pisze mhtyl - i uważam na 99,9%, że a właściwie nie trzyma  uszczelka na złączu rury wylotowej z sedesu z rurą kanalizacyjną. Zdarza się to wtedy, gdy w trakcie korzystania z kibelka porusza się on, gdyż jest źle przymocowany. Trzeba zdemontować kibelek, wymyć dokładnie podłogę i sedes od dołu, kupić nowy zestaw do mocowania sedesu (w skład zestawu wchodzą po dwie sztuki: kołki rozporowe, długie wkręty, tulejki odpowiednio wyprofilowane i zaślepki), usunąć - jeśli były użyte - stare śruby i kołki, albo nawiercić nowe otwory w posadzce i od nowa zamontować sedes i ozdobić białym silikonem             Ooooo...    W linkowanym temacie czytam:   To chyba z rozpędu...
    • A podzielisz się, tak w skrócie, czym uzasadnia to że te szmaragdy tańsze? Bardzo mnie to zaintrygowalo. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...