Skocz do zawartości

Czy malowac na farbę dewelopera czy na grunt


Recommended Posts

Witam,

Pytanie dotyczy decyzji jaką będę musiał podjąć przed malowaniem mieszkania. Otóż, deweloper przed oddaniem mieszkań proponuje mieszkańcom wymalowanie wszystkiego białą farbą. Obstawiam, że na taką skalę będzie to malowane natryskowo. Nie mam pojęcia jaką farbę zastosuje ale zakładam, że nie bedzie to Benjamin Moore icon_smile.gif.
Teraz mam do wyboru: albo zgodzić się na malowanie wszystkiego na biało a potem malować na to swoją farbę -tu albo Flugger albo Scala (albo jedno i drugie). Średnio mi się to podoba ale nie jestem profesjonalistą i wolę zapytać.

Mogę też odmówić malowania ścian, kazać zostawić wygładzone ściany i potem sam zagruntować gruntem Fluggera i potem malować.

Niech się ktoś zaznajomiony w tej kwestii wypowie,
Z góry dzięki

Link do komentarza
  • 4 miesiące temu...
Witam,


Przed zastosowaniem farb w kolorach polecamy zagruntować ściany naszym gruntem: http://www.farbyzmotylkiem.pl/39,193,194,4,GRUNT

Służy on do gruntowania płyt kartonowo-gipsowych, tynków gipsowych, wapienno-cementowych, cementowych, podłoży betonowych, itp. Stosowany pod farby, tynki, tapety, jastrychy, posadzki wyrównujące i samopoziomujące, płytki ceramiczne, szpachlówki, kleje wewnątrz i na zewnątrz budynków. Gruntem zaleca się również malować tapety papierowe, które można następnie zmywać. Dzięki swojej dużej zdolności penetracji wnika w głąb podłoża, wzmacnia i zabezpiecza przed wilgocią, poprawia przyczepność oraz znakomicie wyrównuje chłonność, jednocześnie ją zmniejszając. Dla wylewek stanowi ochronną powłokę ułatwiając konserwację oraz zapobiegając osadzaniu się kurzu. Jako dodatek do zapraw cementowych zapobiega ich ewentualnemu pękaniu. Po wyschnięciu tworzy przeźroczystą, bezbarwną powłokę, która charakteryzuje się dużą elastycznością, przepuszczalnością pary wodnej, jest niepalna.