Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Zaloguj się, aby obserwować  
Inż.Maliniak

sztukateria

Recommended Posts

co sądzicie o powracajacej modzie na sztukaterie? ostatnie zrobilem rundke po znajomych rodzicow i w co 2 mieszkaniu byly wlasnie wykonczenia salonow i niekiesy sypialni listwami. powiem szczerze, ze bylem w szoku, bo sadzilem,z e takie cos to tylko do kamienicy albo jako ostatecznosc gdy strasznie krzywe są sciany, a tu okazuje sie, ze wyglada super. Próbki listew do objrzenia tutaj http://www.mardom-sp.pl/produkty/p/2/88/1/ . pozniej postaram sie wkleic jakies fajne aranzacje, zebyscie wiedzieli, o co mi chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

co sądzicie o powracajacej modzie na sztukaterie? ostatnie zrobilem rundke po znajomych rodzicow i w co 2 mieszkaniu byly wlasnie wykonczenia salonow i niekiesy sypialni listwami. powiem szczerze, ze bylem w szoku, bo sadzilem,z e takie cos to tylko do kamienicy albo jako ostatecznosc gdy strasznie krzywe są sciany, a tu okazuje sie, ze wyglada super. Próbki listew do objrzenia tutaj http://www.mardom-sp.pl/produkty/p/2/88/1/ . pozniej postaram sie wkleic jakies fajne aranzacje, zebyscie wiedzieli, o co mi chodzi.




Uważam że sztukateria staje się coraz bardziej popularna obecnie icon_smile.gif. Co do fajnych aranżacji to zapraszam do galerii:

http://www.sztukateria-tomaszow.pl/pl/realizacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie jest tak tragicznie ,wzbogaca elewację budynków o dodatkowy wymiar głębię , ale trzeba uważać, najważniejsze zachować umiar w ilości ,wielkości motywów ,łatwo jest przedobrzyć ,wtedy wygląda nieciekawie wręcz komicznie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Dnia 27.03.2019 o 10:16, puchi01 napisał:

pokoj-do-oswietleniowek-2.jpg

I gdzie tu sztukateria :icon_rolleyes:? Tylko jakieś listwy maskujące oświetlenie...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Po Twoim komentarzu zdjąłem ten link. Miałem go już usunąć Nie nie. Do montażu klimatyzatora przenośnego nie potrzebna jest firma. Potrzebne jest natomiast minimum wiedzy na temat użytkowania. Temat z racji pory roku pewno poczeka do upalnego lata, ale na wszelki wypadek zapraszam na film, który przez 2.5 roku miał prawie 250 tysięcy odsłon. Nie bez powodu. Lata musiały być piekielnie gorące.    
    • Klimatyzacja jst dobrym pomysłem. Biorąc pod uwagę pseudo zimy w południowo-zachodnich rejonach kraju można się nad tym powaznie zastanowić. Można jeszcze pomyśleć o ogrzewaniu elektrycznym + rekuperacji. Artykuł na temat klimatyzatorów firmy, która słynie z piecyków do wody.  https://budujemydom.pl/irbj/porady/91964-klimatyzatory-scienne-bosch-z-czynnikiem-r32-idealnym-rozwiazaniem-do-mieszkan I takie małe pouczenie w formie kolejnego artykułu: Jaki klimatyzator wybrać? https://budujemydom.pl/irbj/porady/91678-jaki-klimatyzator-wybrac-pamietaj-o-dwoch-kryteriach Film na temat montażu rekuperacji na przykładzie jednej z firm. W TV Budujemy Dom mamy kilka filmów na temat montażu rekuperacji. Widać krzątaninę, widać trochę gruzu, ale widać też efekt końcowy            
    • W sobotę będę na budowie, zobaczę jak postępy i zmierzę tę odległości między wiązarami. Zaczynam myśleć coraz bardziej o instalacji klimatyzacji biorąc pod uwagę, że dom będzie ogrzewany prądem a licznik będzie dwutaryfowy to klimatyzacja chyba jest spoko pomysłem(można nią dogrzewać, kolejne źródło ciepła tylko na to samo paliwo prąd)  Przy panelach fotovoltaicznych klima wliczona w koszta eksploatacji prądu zwiększy chyba powierzchnię paneli na dachu? Założenie klimy przed zrobieniem elewacji to chyba dobry pomysł? Co jeszcze proponujecie ogarnąć już na etapie remontu i budowy w domu żeby później mieć mniej roboty? Schody i piętro na razie odpadają to za duża inwestycja. Pozdrawiam. 
    • A ja myślę, że jest to efekt właśnie ręcznego szlifowania papierem czy siatką ma gąbce, lub klocku o niewielkiej powierzchni... po żyrafie takie garby nie zostają, nawet jak  Tu trzeba porządnie zeszlifować, zrobić wzdłuż połączeń płyt wgłębienia o szerokości taśmy-siatki samoprzylepnej lub nawet flizeliny (pół szerokości na każdej płycie) i głębokości ok 1 - 1,5 mm, tak aby w tym wgłębieniu wypełnionym masą ( np. tym uniflottem) zmieściła sie ta siatka/flizelina... Potem zaciągnąć i doszlifować po wyschnięciu.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...