Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Zaloguj się, aby obserwować  
Maja Kobus

euroster 2000TX ustawienie progr. ""0""

Recommended Posts

Sterownik ustawiony 2 m-ce temu na temp.calodobowa program O czyli 7 ST. a od paru dni w mieszkaniu temp.15,5 st. kaloryfery gorace piec chodzi, kolezanka opiekujaca sie moim mieszkaniem nie wie co ma zrobic a ja poza miejscem zamieszaknia jeszcze 2 m-ce, i wlosy mi sie jeza za rachunki jakie dostane, prosze o pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gawel
Z tego co widze to regulator bezprzewodowy. To pytanie gdzie on się dokladnie znajduje , czy np nie lezy na oknie lub podlodze?? trzeba to połozyć ok 1,5 metra od ziemi w jakims cieplejszym pomieszczeniu, ewentualnie sprawdzić czy baterie są porzadku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Z tego co widze to regulator bezprzewodowy. To pytanie gdzie on się dokladnie znajduje , czy np nie lezy na oknie lub podlodze?? trzeba to połozyć ok 1,5 metra od ziemi w jakims cieplejszym pomieszczeniu, ewentualnie sprawdzić czy baterie są porzadku


Gawel, bardzo Ci dziekuje za inf. poinf.kolezanke,ja tez myslalam ze baterie wyladowane, do jutra
ps. tak to regulator przezprzewodowy i stoi w pokoju na kredensie 90 centymetrow od ziemi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gawel
90 cm od podłogi to za nisko są silne mrozy wiec i w domu chłodniej. Ponieważ jak rozumiem mieszkanie chwilowo nie jest używane zależy tylko na niezamarzaniu. Pocieszę cię że 15 st C to też nie kosmos i nie powinnaś się obawiać za specjalnie rachunku, nic się nie dzieje. A koleżance poradź niech połozy programator wyżej nieco i w jakim nasłonecznionym pomieszczeniu wtedy w dzień trochę mniej gazu pójdzie bez szkody dla instalacji Edytowano przez gawel (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

90 cm od podłogi to za nisko są silne mrozy wiec i w domu chłodniej. Ponieważ jak rozumiem mieszkanie chwilowo nie jest używane zależy tylko na niezamarzaniu. Pocieszę cię że 15 st C to też nie kosmos i nie powinnaś się obawiać za specjalnie rachunku, nic się nie dzieje. A koleżance poradź niech połozy programator wyżej nieco i w jakim nasłonecznionym pomieszczeniu wtedy w dzień trochę mniej gazu pójdzie bez szkody dla instalacji


Witam ponownie,
ja mam rolety antywlamaniowe dlatego nie jest naslonecznione-czytaj- ciemno!
czyzby baterie najwyzszej jakosci wyladowaly sie po 3 m/cach wlaczenia sterownika,czy fiksuje piec,teraz mowi mi kolezanka ze pokretla na grzejnikach mialam wlaczone na maxa czy to moze byc tez powodem tej temp.15,5 st. czy inny wariant bierzesz jeszcze pod uwage......
dzieki wielkie za inf.
6-02br.
Okazuje sie ze baterie sa dobre, a kaloryfery bardzoooooooo gorace przy temp.15,5 st. ustawione zostaly galki na temp, 3 st.i od wczoraj spadla temp.do 12 st. wedlug relacji kolezanki sterownik nawalil chyba ,wiec jak ustawic kaloryfery na stala temp.?czy taka ktora ustawila to dobra? poniewaz piec bedzie w ciagle pracy jeszcze miesiac, prosze Pawel o wskazowki
Edytowano przez Maja Kobus (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Polecam okno slide teraz przenoszą się do bielska przy bystrzynskiej na przeciwko Orlenu. Okna z porządnej fabryki i sam montaż mega profesjonalnie. Jestem zadowolony ! 
    • To co mnie do niego przekonało to cieńsza warstwa i właściwości samopoziomujące. Nie znam żadnego dobrego fachowca od miksokreta, a takiej posadzki byle kto dobrze nie zrobi. Anhydryt jeśli ma dobrze dobrane proporcje składników jest trudny do spartaczenia. Ja wydałem na tę wylewkę 40 zł na m2 na gotowo - czy miksokret jest tańszy?
    • Co jest za Twoją działką, patrząc od drogi? Jest to jakaś dolinka rzeki, czy dalej położone jeszcze niżej działki?
    • Cześć. Mam zagwozdkę jak w temacie. Komin do pieca kondensacyjnego mam z pustaka 36x36 cm, w którym jest otwór o średnicy ok 27cm. Tego juz nie zmienie. Natomiast teraz wykonawca radzi mi aby przed zalaniem czapy kominowej wsadzić do niego przewód spalinowy z odpowiednimi obejmami stabilizującamy, bo podobno potem, gdy zostawi otwór troche większy niż sama rura, to juz nie da rady tych obejm tak rozłozyc, aby stabilizowały ta rurę. czy np gdybym chciał wsadzić rurę koncentryczną 125/80, to po zrobieniu otworu ok 14 cm nie dłoby sie potem rozłożyć obejmy. Kontaktowałem sie w tej sptrawie z jednym hydraulikiem i stwierdził, że przewód spalinowy wsadza juz po zrobieniu komina, i ze nie będzie problemu z tym ze rura będzie niestabilna i że służące do tego pajaczki się rozszerza i będą stabilnie trzymały rurę i ze nie trzebatego robić na tym etapie. Czy ktoś może mi podpowiedzieć, która z tych racji jest bardziej prawdziwa, czy musze teraz robić system spalinowy do pieca zanim zostanie wylana czapa, czy mozna to zrobic spokojnie później? Inna sprawa - czy wg Was dobrym pomysłem byłoby ustabilizowanie takiej rury koncentrycznej poprzez wsypanie do wnetrza komina perlitu? Wtedy stabilizowałby komin i troche go izolował wewnątrz termicznie. Po przeliczeniu wyszło mi ok 0,5m3 perlitu, koszt ok 100 zł.
    • Nie będę negował Twojego wyboru ale nie rozumiem co anhydryt ma takiego cudownego, jak dla mnie jest to niepotrzebnie wydana kasa. Jeżeli skład został tak dobrany to zapewne firma ma taką recepturę i jej się trzyma i co najważniejsze na pewno udzielana gwarancji. Więc nic nie ruszaj tylko jak masz obawy co do jakości wylewki to wołaj ekspertów i najlepiej nie z firmy która wylewała tyko niezależnych i niech sprawdzą jakoś wylewki, gdy będziesz sam coś przy niej majstrował firma może nie uznać gwarancji. Zobaczysz co ekspert powie na temat jakości wylewki i wtedy uderz do firmy która wylewała posadzkę.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...