Skocz do zawartości
AktywForum
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

sprawdź punkty

Recommended Posts

pdy.jpg

Chodzi mniej więcej o takie płyty. Kładę je w dwóch rzędach na drodze. Teraz mam takie trochę głupie pytanie ale nigdzie w internecie nie mogę znaleźć odpowiedzi, jaki jest standardowy rozstaw takich płyt ( oczywiście ustawiane będą wzdłuż a nie po szerokości ) ??? Mam nadzieje że mnie zrozumieliście, chodzi o standardowy rozstaw dwóch rzędów tych płyt do użytku zwykłych samochodów.

Bardzo proszę o szybką odpowiedź, bardzo możliwe że dział jest nie odpowiedni ale naprawdę nie wiem gdzie ten temat umieścić, jesteśmy w czasie roboty więc proszę o szybką i konkretną odpowiedź. Edytowano przez paczka99 (zobacz historię edycji)
Link to postu
Cytat

...nigdzie w internecie nie mogę znaleźć odpowiedzi, jaki jest standardowy rozstaw takich płyt ( oczywiście ustawiane będą wzdłuż a nie po szerokości ) ??? Mam nadzieje że mnie zrozumieliście, chodzi o standardowy rozstaw dwóch rzędów tych płyt do użytku zwykłych samochodów.



Bo nie ma czegoś takiego. Inny będzie np. dla "malucha" a inny dla limuzyny.
„Złoty środek” musisz sobie sam wyliczyć - zakładając, że koła "liczonego" pojazdu są na osi każdej płyty.


Ps. A te płyty to nie są przypadkiem dla ciężkich pojazdów w konfiguracji „poprzecznej” ?
Coś, tak na oko, są zbyt krótkie dla osobówek.
Link to postu
Cytat

Mam nadzieje że mnie zrozumieliście, chodzi o standardowy rozstaw dwóch rzędów tych płyt do użytku zwykłych samochodów.



Kochany, wiele kobiet nie mieści się samochodem w drzwiach do garażu o szerokości 4,5 - 5 metrów, a Ty chcesz rozstaw płyt pod koła...
Link to postu
  • 6 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Cytat

pdy.jpg

Chodzi mniej więcej o takie płyty. Kładę je w dwóch rzędach na drodze. Teraz mam takie trochę głupie pytanie ale nigdzie w internecie nie mogę znaleźć odpowiedzi, jaki jest standardowy rozstaw takich płyt ( oczywiście ustawiane będą wzdłuż a nie po szerokości ) ??? Mam nadzieje że mnie zrozumieliście, chodzi o standardowy rozstaw dwóch rzędów tych płyt do użytku zwykłych samochodów.

Bardzo proszę o szybką odpowiedź, bardzo możliwe że dział jest nie odpowiedni ale naprawdę nie wiem gdzie ten temat umieścić, jesteśmy w czasie roboty więc proszę o szybką i konkretną odpowiedź.



Może po prostu dopasuj do swojego samochodu?
Link to postu
  • 3 tygodnie temu...
  • 2 tygodnie temu...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • pompa chodzi, na rotorach pokazuje się przepływ tak samo jak uruchamiam procedurę odpowietrzania to pompa załącza od najniższych obrotów do najwyższych i na rotorach wartości tak samo się zmieniają.. wstępna diagnoza to prawdopodobnie zablokowany zawór mieszający ESBE, / a rurka na zasilaniu jest chłodna.
    • Nie odpuszczaj choćby skały srały. 
    • Właściwie, zgodnie z podpowiedziami Dagi z innych wątków, powinienem odpuścić, ale jak odpuszczę - to pozostanę KRASNOLUDEM, czy zgoła GREKIEM... i tak źle, i tak niedobrze...   Twoje, animusie, WYCZYTYWANIE "moich" intencji ma charakter zenkopochodnych zaczątków próby wywołania goownoburzy, czy coś podobnego...   Jako człowiek widomy i jeżdżący po kraju widzę napowietrzne - kabli podziemnych jakoś nie widać -  linie energetyczne i nawet nie mam pojęcia ile jest ich w sumie w całym kraju, ale jest ich trochę, skoro PGE ma ponad 380 tys km, nie wspominając o "majątku" Taurona, Enei i Energi... PGE się chwali, że ma już trochę sieci schowanej pod ziemią, kupiła super maszynę, będzie dalej sieci chować, Tauron, posiadający obecnie ponad 25 tys. km kablowych linii energetycznych pod ziemią, docelowo chce przebudować kolejne 22 tys. km istniejących linii napowietrznych, zastępując je podziemnymi, i ma w tym pomóc technologia bezwykopowego prowadzenia kabli. Nie będę wspominał o innych gospodarzach sieci... bo po co?   W wytłuszczonym fragmencie chciałem pokazać SKALĘ  "majątku" PGE i możliwość jednej, pojedynczej, "cudownej"maszyny SPOKOLUZIKOWO linkowanej przez Ciebie... I to pokazując i zdając sobie sprawę, że nie wszędzie się da zakopać kable - NIGDZIE NIE SUGEROWAŁEM CAŁKOWITEJ WYMIANY WSZYSTKICH ELEMENTÓW SIECI... A Ty WYCZYTAŁEŚ to co chciałeś wyczytać i zrobić ze mnie GREKA...   I jakby nie zwróciłeś uwagi na mój wniosek:    
    • Gość Pawel
      prawo budowlane Art. 29. u 2. Nie wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenia, o którym mowa w art. 30 obowiązek zgłoszenia budowy i robót budowlanych, budowa: (...) 5. wiat przystankowych i peronowych; (...) Chyba nie ten fragment prawa - https://lexlege.pl/prawo-budowlane/art-29/
    • Zły stan elewacji może być spowodowany nie tylko starzeniem się materiałów elewacyjnych, ale i uszkodzeniami innych elementów budynku. Zanim więc przystąpimy do remontu elewacji, musimy koniecznie usunąć wszystkie ewentualne usterki mające wpływ na jej trwałość (niezależnie od tego, czy chcemy elewację jedynie odświeżyć, czy też połączyć jej remont z ociepleniem). Pełna treść artykułu pod adresem: https://budujemydom.pl/budowlane-abc/remonty-i-modernizacje/a/12914-zanim-wykonamy-remont-elewacji
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...