Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Zaloguj się, aby obserwować  
romko

Jak usunąc resztki pianki z drzwi

Recommended Posts

Cytat

Z tego co wiem to trzeba poczekać aż stwardnieje. Potem sa jakieś środki, na pewno ktoś za raz napisze icon_smile.gif


No jakoś nikt nie chce napisać icon_confused.gif Więc muszę się trochę wysilić. Ja piankę zdrapywałem dosłownie paznokciem (o tym widzicie -swoim icon_biggrin.gif ) jak stwardniała tyle,że z drzwi zewnętrznych metalowych. ślad żadny po niej nie został. Coś też słyszałem ,że aceton rozpuszcza piankę, ale na niego to raczej trza uważać bo on raczej wszystko bierze tzn rozpuszcza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bez przesady, są rozpuszczalniki do pistoletów piankowych. Niewiele droższe od zwykłego rozpuszczalnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Tylo że ten rozpuszczalnik do pistoletów może mi zmyć strukture na okleinie drzwi


Może ale nie musi. Musiałbyś wypróbować w jakimś mało nie widocznym miejscu czy dany rozpuszczalnik rozmywa strukturę . Inaczej się nie przekonasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wiele rzeczy schodzi zwilżone spirytusem. Tylko uwaga, na zwykłą gorzałę to nie bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podpinam się pod temat -w ten weekend mam to zamiar czyścić -czy ktoś coś jeszcze podpowie czy marnować drogocenny płyn icon_biggrin.gif icon_rolleyes.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czyścik do pistoletów do pianki montażowej, prysnąć na szmatkę i próbować, aczkolwiek lepiej się czyści gdy jest jeszcze w miarę świeża niż po miesiącu. Po roku-dwóch robi się pomarańczowa i kruszy na drobny pył, jeśli dostaje dużo słońca icon_biggrin.gif Może poczekać icon_biggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Ciepła woda z mydłem, miękka szmatka i .... duuuużo cierpliwości

WD40 - ponoć też dobre


Z powierzchni fornirowanych/drewnianych środki rozpuszczające wyczyszczą także kolor..
Pozostają próby mechaniczne - najlepiej wg mnie sprawdza się wełna stalowa, ale lekko matowi lakier.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Mam dokładnie te meble łazienkowe https://bokaro.pl/oferty/lara z tym, że ja kupiłam dwa słupki, nic się z nimi nie dzieję,  meble są bardzo dobrej jakości.
    • To co mnie do niego przekonało to cieńsza warstwa i właściwości samopoziomujące. Nie znam żadnego dobrego fachowca od miksokreta, a takiej posadzki byle kto dobrze nie zrobi. Anhydryt jeśli ma dobrze dobrane proporcje składników jest trudny do spartaczenia. Ja wydałem na tę wylewkę 40 zł na m2 na gotowo - czy miksokret jest tańszy?
    • Co jest za Twoją działką, patrząc od drogi? Jest to jakaś dolinka rzeki, czy dalej położone jeszcze niżej działki?
    • Cześć. Mam zagwozdkę jak w temacie. Komin do pieca kondensacyjnego mam z pustaka 36x36 cm, w którym jest otwór o średnicy ok 27cm. Tego juz nie zmienie. Natomiast teraz wykonawca radzi mi aby przed zalaniem czapy kominowej wsadzić do niego przewód spalinowy z odpowiednimi obejmami stabilizującamy, bo podobno potem, gdy zostawi otwór troche większy niż sama rura, to juz nie da rady tych obejm tak rozłozyc, aby stabilizowały ta rurę. czy np gdybym chciał wsadzić rurę koncentryczną 125/80, to po zrobieniu otworu ok 14 cm nie dłoby sie potem rozłożyć obejmy. Kontaktowałem sie w tej sptrawie z jednym hydraulikiem i stwierdził, że przewód spalinowy wsadza juz po zrobieniu komina, i ze nie będzie problemu z tym ze rura będzie niestabilna i że służące do tego pajaczki się rozszerza i będą stabilnie trzymały rurę i ze nie trzebatego robić na tym etapie. Czy ktoś może mi podpowiedzieć, która z tych racji jest bardziej prawdziwa, czy musze teraz robić system spalinowy do pieca zanim zostanie wylana czapa, czy mozna to zrobic spokojnie później? Inna sprawa - czy wg Was dobrym pomysłem byłoby ustabilizowanie takiej rury koncentrycznej poprzez wsypanie do wnetrza komina perlitu? Wtedy stabilizowałby komin i troche go izolował wewnątrz termicznie. Po przeliczeniu wyszło mi ok 0,5m3 perlitu, koszt ok 100 zł.
    • Nie będę negował Twojego wyboru ale nie rozumiem co anhydryt ma takiego cudownego, jak dla mnie jest to niepotrzebnie wydana kasa. Jeżeli skład został tak dobrany to zapewne firma ma taką recepturę i jej się trzyma i co najważniejsze na pewno udzielana gwarancji. Więc nic nie ruszaj tylko jak masz obawy co do jakości wylewki to wołaj ekspertów i najlepiej nie z firmy która wylewała tyko niezależnych i niech sprawdzą jakoś wylewki, gdy będziesz sam coś przy niej majstrował firma może nie uznać gwarancji. Zobaczysz co ekspert powie na temat jakości wylewki i wtedy uderz do firmy która wylewała posadzkę.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...