Skocz do zawartości

roszczenia gwarancyjne


Recommended Posts

Witam mam problem z dachówka rupp ceramiki 8 lat temu kupiona za duże pieniądze i teraz okazło sie ze do wymiany gdyż kruszeje ,Rupp uznał gwarancje ale twierdzi ze w warunkach gwarancji jest napisane że całkowicie odpowiada do 5 lat a potem daje tylko materiał , a co się dziej gdy producent sprzedaje towar z wadą ukryta , a co najgorsze wiedział o tym gdyż czytałem po forach parę wpisów co mówiły o tym samym problemie , tylko że stare i nie aktywni użytkownicy, jak sie zabrac do walki i z rupem bo wydaje mi się ze bez sądu się nie obejdzie na co jestem coraz bardziej zdecydowany !
pozdrawiam
Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • A ile masz czasu na to zadanie? Bo zanim nauczysz się robić to właściwie, minie kilka miesięcy co najmniej. Więc jeśli masz czas to próbuj,     Zanim się pomyśli o klejeniu, to klepki trzeba przebrać i posortować, a potem jeszcze policzyć ile brakuje. W powiększeniu widać, że część nie nadaje się do powtórnego wykorzystania.  I pytanie zasadnicze. Klepki są mocno zużyte, co widać na zdjęciu powiększonym. Co to za pomieszczenie i jak bardzo zależy ci na jakości podłogi po naprawie?
    • Ale na czym mają się opierać płytki? Bardzo obawiałbym się o ich stabilność, skoro rura już wystaje do poziomu podłogi. Jaka jest średnica tej rury? Jeżeli 50 mm to można ją zastąpić rurą 40 mm. 
    • Oczyścić klepki ze starego kleju. Oczyścić podłoże ze wszystkiego co jest luźne. Zagruntować podłoże gruntem do murów i betonu. Przykleić klepki tej mozaiki na nowo.  Jednak jeżeli to odpada masowo, to prościej będzie zdjąć wszystkie klepki, oczyścić i zagruntować podłoże, a potem położyć nową posadzkę, np. panele lub mozaikę podobną do obecnej. Lepsze to nie będzie, ale z przyklejaniem małych lamelek obecnej mozaiki to straszna dłubanina przy większej ilości. 
    • Widzę, że to kontynuacja tematu z zeszłego roku: Mam kilka podstawowych pytań.  Jak gruba jest izolacja cieplna dachu? Czy przy jej układaniu zapewniono wentylację wełny, tak jak wówczas pisałem. Czy w tej komórce są jakieś okna, w szczególności dachowe? Jeżeli są należy je przysłaniać od zewnątrz. Czy zapewniono wentylację w tej komórce? Jeżeli tak, to w jaki sposób? Czy reszta strychu ma zapewnioną wentylację? Może pomóc np. otwarcie drzwi na strych, tak aby trafiało tam chłodniejsze powietrze z klatki schodowej, a rozgrzane powietrze ze strychu uciekało otworami w ścianie szczytowej, kominkami wentylacyjnymi w dachu, otwartym wyłazem dachowym. Czy reszta strychu pozostała nieizolowana? Jeżeli tak, to trzeba się liczyć z tym, że temperatura będzie naturalnie dążyć do wyrównania.  Pozostaje utrudniać nagrzewanie się tego pomieszczenia - izolować je od gorąca z zewnątrz, zasłaniać okna (jeśli są), intensywnie wietrzyć pomieszczenie i cały strych w godzinach nocnych, gdy jest chłodniej. Jeżeli to nie wystarczy pozostaje założenie klimatyzatora. Prawdziwego, nie jakiejś pseudoklimatyzacji. 
    • Rozumiem, że to okno dachowe. Mam mieszkanie w bloku z poddaszem małym i po kilku latach wiem jedno - jeśli dach jest kryty blachą i nie ma wystarczająco grubej warstwy izolacji termicznej - niestety będzie gorąco. Okno na stryszku trzeba wymienić na nowoczesne z pakietem szybowym, który po pierwsze - ma niski wskaźnik U, a po drugie ogranicza nasłonecznienie i nagrzewanie. Powinna być też roleta na zewnatrz materiałowa, która ogranicza o dobre 7-10 stopni nagrzewanie powierzchni.   Klimatyzacja w takim pomieszczeniu się przyda, ale bez tych zabiegów będzie tylko środkiem doraźnym.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...