Skocz do zawartości

Wybór dzwi antywłamaniowych spośród tylko 3 firm


Recommended Posts

Prosiłbym Was o pomoc wyborze drzwi spośród tych tylko 3 firm:

1. Drzwi PTZ Batory
2. Drzwi STALPRODUKT SOBIESKI T02
3. Drzwi DELTA MAGNUM 4C


Cena nie gra roli wyborze, tylko jakość czyli grubość drzwi, ilość zamków, rygli, klasa zamków. A może wiecie które drzwi z tych wymienionych maja najwięcej zamków i wkładek w najwyższej klasie?

Prosiłbym uzasadnić wybór dlaczego te np. bo mają najgrubszą blachę, bo mają wszystkie zamki w klasie 7 (najlepszej !!!).
Link do komentarza
Cytat

Prosiłbym Was o pomoc wyborze drzwi spośród tych tylko 3 firm:

1. Drzwi PTZ Batory
2. Drzwi STALPRODUKT SOBIESKI T02
3. Drzwi DELTA MAGNUM 4C


Cena nie gra roli wyborze, tylko jakość czyli grubość drzwi, ilość zamków, rygli, klasa zamków. A może wiecie które drzwi z tych wymienionych maja najwięcej zamków i wkładek w najwyższej klasie?

Prosiłbym uzasadnić wybór dlaczego te np. bo mają najgrubszą blachę, bo mają wszystkie zamki w klasie 7 (najlepszej !!!).



Chciałem prosić o jeszcze jedną informację. Czy Panu chodzi o drzwi z odpornością ppoż czy tylko odporność na włamanie gra rolę??

Tak na początek. Grubość blachy nie jest tak istotna jak zamki odporne nan przewiercenie, ryglowanie (współpracujące z zamkiem centralnym), które uruchamia bolce po stronie zamka, w ościeżnicy góra-dół oraz po stronie zawiasów. Pan twierdzi, ze koszty nie graja roli, ale przy tej samej odporności na włamanie - potwierdzonej wszak certyfikatem - może to być jedno z poważniejszych kryteriów wyboru.

TUTAJ są szczegółowe opisy tych drzwi i na pierwszy rzut oka PTZ i STALPRODUKT to drzwi z tej samej półki. Różnica w niektórych zamkach (klasa 4 i 5). Drzwi Delta Magnum 4C dodatkowo sa klasyfikowane jako ppoz EI 30.

Wybór skończy się na cenie i wzorach.
Link do komentarza
  • 2 tygodnie temu...
Gość mhtyl
Oglądałem niedawno film na temat drzwi anty, i to co zobaczyłem to szok. Nie ma drzwi które by się oparły sprawnemu złodziejowi, co z tego że mogą mieć 100 rygli i 100 zamków najsłabszy punkt w drzwiach jest w ich centralnym miejscu i na to należy zwrócić uwagę, a mało które drzwi są tak zabezpieczane.
Link do komentarza
Cytat

Oglądałem niedawno film na temat drzwi anty, i to co zobaczyłem to szok. Nie ma drzwi które by się oparły sprawnemu złodziejowi, co z tego że mogą mieć 100 rygli i 100 zamków najsłabszy punkt w drzwiach jest w ich centralnym miejscu i na to należy zwrócić uwagę, a mało które drzwi są tak zabezpieczane.



Mam takie małe zwichrowanie .... uważam, że w domu jednorodzinnym drzwi antywłamaniowe nie spełnią swojego zadania.
Po co bawić się we frontowe/widoczne z ulicy drogie drzwi antywłamaniowe skoro włamywacz ma do dyspozycji kilka okien na parterze które można podważyć/wybić i wejść do domu nie pocąc się przy kilkunastu ryglach? icon_rolleyes.gif
Link do komentarza
Gość mhtyl
Cytat

Mam takie małe zwichrowanie .... uważam, że w domu jednorodzinnym drzwi antywłamaniowe nie spełnią swojego zadania.
Po co bawić się we frontowe/widoczne z ulicy drogie drzwi antywłamaniowe skoro włamywacz ma do dyspozycji kilka okien na parterze które można podważyć/wybić i wejść do domu nie pocąc się przy kilkunastu ryglach? icon_rolleyes.gif


Poniekąd masz rację.Zapomniałem dodać z filmu oczywiście, że im więcej zabezpieczeń takich jak np. rolety, alarm itd itp to jeszcze bardziej podnieca złodziei, a czemu to już każdy może się domyśleć. icon_biggrin.gif
Link do komentarza
Cytat

Oglądałem niedawno film na temat drzwi anty, i to co zobaczyłem to szok. Nie ma drzwi które by się oparły sprawnemu złodziejowi, co z tego że mogą mieć 100 rygli i 100 zamków najsłabszy punkt w drzwiach jest w ich centralnym miejscu i na to należy zwrócić uwagę, a mało które drzwi są tak zabezpieczane.




Analogicznie do znikania drogich samochodów wprost z garażu właściciela.

Drzwi to nie wabik na złodzieja, jedynie wyzwanie. Nie zmienia to faktu, że pewien stopień bezpieczeństwa jest w ten sposób zapewniony.

Link do komentarza
  • 2 tygodnie temu...
  • 1 miesiąc temu...
Nie znam bliżej tych trzech produktów, ale mam wrażenie, że to... hmm.. dopytuj dokładnie o szczególy, sprawdz przed zakupem karty gwaranmcyjne, by sie nie okazało że każde z tych trzech marek robi jeden Producent.. Było sporo takich przypadków w ostatnich latach, a że nie lubię być robiony w balona, to unikam mało znanych firm.
Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • To błąd i nieznajomość tematu. Beton jest ok Jak dasz samą folię na chudziaka to po kilku latach zgnoisz styropian, stracisz izolacyjność cieplną posadzki. Większe rachunki za ogrzewanie wyrównają sknerstwo, czyli  brak papy, pozorna  oszczędność na papie termozgrzewalnej, dyfuzja  ci dokopie.   To daj samą folię bez styropianu, wtedy zaoszczędzisz już na maxa. Jak dziecko we mgle.    
    • Powinien Pan wnieść do sądu wniosek o przywrócenie posiadania tegoż przejazdu. Bez znaczenia czy był on prawny, czy bezprawny – naniesiony na mapy, czy nie – szereg lat używany jako przejazd stanowi o posiadaniu, a jego zagrodzenie daje Panu prawo żądania przywrócenia stanu poprzedniego.
    • I przegród "ruchomych".  Bo najwięcej ciepła spiernicza "powierzchniami wspólnymi". Chociażby klatką schodową. Drzwiami i oknami.
    • Nie tylko wylewka oddaje wilgoć, ale i przyjmuje. Chociażby z powietrza. A jeśli położyłeś na nią styropian w folii, to na folii się skrapla i nie odparowuje. Stąd kształt mokrej plamy. Kiedy to robiłeś, znaczy chudziak i wylewkę? Czy ten piasek pod chudziakiem był suszony?
    • Jeżeli istniejąca izolacja i kołki przeniosą ciężar następnej warstwy to ok. Klasa A – domy jednorodzinne zużywające rocznie mniej niż 63 kWh energii na m2 oraz bloki i kamienice z wynikiem poniżej 59 kWh.   Zastosowanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła – dzięki temu można uniknąć „uciekania” ciepła przez wentylację, co może powodować duże straty na ogrzewaniu,   Dodać odatkową izolację przegród zewnętrznych, lub wykonanie ocieplenia materiałem o bardzo dobrych parametrach (w przypadku budynków nieocieplonych) – czasami wystarczy ocieplić stropodach wełną lub wybrać styropian grafitowy, aby znacznie zmniejszyć zapotrzebowanie roczne,   Dodać instalację fotowoltaiczną na dachu – to jeden ze skuteczniejszych sposobów na obniżenie współczynnika EP nawet o 30%, a zaletą takiej inwestycji jest mała inwazyjność i możliwość przeprowadzenia prac nawet, gdy wszystkie prace budowlane i wykończeniowe zostały zrealizowane.   Wymiana stolarki itd.   Trzeba zrobić Audyt, czyli dowiadujemy się jak jest teraz, a następnie doprojektować zmiany, które wpłyną na polepszenie  klasyfikacji energetycznej tego budynku.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...