Skocz do zawartości
AktywForum
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

sprawdź punkty

Recommended Posts

jak myślicie ile kosztowałby generalny remont mieszkania 38 m2?

zrywamy wszystko robimy z kawalerki 2 pokoje i mini kuchnięwybijamy 2 otworki na drzwi
1 zamurowujemy przenosimy okap i zlew kaloryfer w łazience na inna ściane
wywalamy kawałek ścieny na 3 luksfery i je montujemy
podłogi wszedzie
w pokojach i przedpokoju panele
kuchnia łazienka -płytki
gładzie
montaż prysznica zamiast wanny przeniesienie i zakup bojlera

to tak z grubsza
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie temu...
  • 2 tygodnie temu...
co do kuchni nie pomogliście-trudno
jakoś coś tam wykombinowaliśmy
ujdzie(przynajmniej na papierze-nie wiem jak w realu)


dylemat nr2-pokój
3mx 5,5m

na 3m ścianie jest okno
musi sie tam zmiescić jadalnia sypialnia i kąt wypoczynkowo-roboczy z telewizorem i pc

jak nie macie ochoty pomóc to napiszcie -nie będę się wysmętniać

Cytat

na 3m ścianie jest okno
musi sie tam zmiescić jadalnia sypialnia i kąt wypoczynkowo-roboczy z telewizorem i pc



no i na jednej ścianie 5,5m są dwa otwory drzwiowe
tzn teraz jest jeden ale będą 2
po dwóch przeciwległych końcach tak po 1m odejdzie
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Ciężko przewidzieć jakie będa szacunkowe koszty,ponieważ dużo zależy od samych materiałów jaki użyjesz oraz koszty robocizny. Będziecie robić to sami czy wynajmujecie firmę?




materiały średnie lub mniej niż średnie
robocizna znajomy ale ma firme wiec pewnie nie dużo oszczędzimy lub wcale na robociźnie
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 5 miesiące temu...
ciężko to wyliczyć -robie podobny remont . Wydaliśmy juz z 15 tys. ale robocizna jest nasza ,jakby chciał przez firmy można by podwoić tą kwotę . Po za tym cześć materiałów kupiliśmy bardzo okazjonalnie ,czasami trochę nas poniosło jak z meblami itp.Naprawdę tego nie da się tak prosto wyliczyć
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Jeżeli znajomy wykonuje to mu nie ufasz że o wycenę pytasz?



kochajmy się jak bracia...

znajomy to nie rodzina ani przyjaciel
to też nie kolega/kumpel
znajomy bo wiem jak się nazywa gdzie mieszka że robi remonty i czasem go widuję
mówimy sobie dzień dobry

a poza tym to nie o zaufanie chodzi tylko o to jaki wziąć kredyt
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 4 miesiące temu...
  • 2 lata temu...
Cytat

zdjęć końcowego efektu niestety nie mam ;-(


na drugim zdjęciu masz pokój pomalowany w podobnych kolorach co ja icon_biggrin.gif ten ciemny kolor to zapewne mus jagodowy a drugi to chyba kamienista plaża, zgadłem icon_biggrin.gif
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

na drugim zdjęciu masz pokój pomalowany w podobnych kolorach co ja icon_biggrin.gif ten ciemny kolor to zapewne mus jagodowy a drugi to chyba kamienista plaża, zgadłem icon_biggrin.gif


mus jagodowy tak, ale drugi to nie pamiętam. We wzorniku było takie zestawienie na przykładowym zdjęciu i dokładnie tak pomalowaliśmy. Zdjęcie nie oddaje tego koloru, w realu jest taki jasno żólty albo i beżowy.. icon_redface.gif

a w drzwiach - indiańskie lato (to zapamiętałam hehe)

po południu wywalę te wczorajsze zdjęcia z kipiszu i wrzucę te pod koniec robione Edytowano przez maniuś-maniek (zobacz historię edycji)
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Nie tak, żebym się czepiał, ale drzwi bym zrobił otwierane w drugą stronę, na scianę z grzejnikiem i oknem icon_rolleyes.gif




po 2 latach użytkowania stwierdzam, że tak jest ok. Drzwi są prawie cały czas otwarte a przestrzeń za nimi zapełnia szafa. Gdyby były otwierane na grzejnik, to by go zasłaniały. no i włącznik od światła musiałby być chyba wtedy za szafą?
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

po 2 latach użytkowania stwierdzam, że tak jest ok. Drzwi są prawie cały czas otwarte a przestrzeń za nimi zapełnia szafa. Gdyby były otwierane na grzejnik, to by go zasłaniały. no i włącznik od światła musiałby być chyba wtedy za szafą?


Sorry, na zdjciu szafy nie widac - ale jak ok, to ok icon_lol.gif
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Sorry, na zdjciu szafy nie widac - ale jak ok, to ok icon_lol.gif




nie to, że coś mam do sugestii, bo po to był zakładany temat :-)

szafy nie widać bo i jej nie było wtedy. zresztą żadnych mebli jeszcze nie było w pokojach. Tylko kuchnia była gotowa i łazienka.

po prostu chciałam wyjaśnić, dlaczego tak a nie inaczej te drzwi się otwierają. Wg mnie jedyna inna opcja, to żeby się otwierały na zewnątrz, ale zawiasy tak jak są teraz. z tym, że wtedy zabierały by przestrzeń w większym pokoju i niepotrzebnie ją dzieliły. a u małego od początku tam miały być meble. docelowo szafa, która stanęła na początku tego roku. Wcześniej stały dwie komody, które też "akuratnie" wchodziły. Pokój ma 2,20 na 3,20 więc szału nie ma. icon_neutral.gif

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

Edytowano przez maniuś-maniek (zobacz historię edycji)
Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...