Zestawy: Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Wzór: Czysty Fale Notes Ostre Drewno Kamień Skóra Miód Pionowy Trójkąty
Odliczamy do Zlotu Forum, czyli Letniej Konferencji Aktywu Forum 2017 :)
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
ashantess

Okrągłe łóżko

96 postów w tym temacie
Chyba nie potrafiłbym zasnąć z wystającymi nogami,więc wybieram tradycyjne łóżko,takie do którego jestem przyzwyczajony:) Może kiedyś przekonam się do bardziej innowacyjnych rozwiązań,ale jeszcze nie teraz.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Chyba nie potrafiłbym zasnąć z wystającymi nogami,więc wybieram tradycyjne łóżko,takie do którego jestem przyzwyczajony:) Może kiedyś przekonam się do bardziej innowacyjnych rozwiązań,ale jeszcze nie teraz.


jeśli jest odpowiednia wielkość łóżka, to nogi nie muszą wystawać icon_razz.gif
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

jeśli jest odpowiednia wielkość łóżka, to nogi nie muszą wystawać icon_razz.gif



jakkolwiek wielkie by nie było, to nogi mogą się omsknąć przy przewracaniu na drugi boczek ... icon_lol.gif
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

jakkolwiek wielkie by nie było, to nogi mogą się omsknąć przy przewracaniu na drugi boczek ... icon_lol.gif


To jak wy się po tych łóżkach turlacie, że do tej pory z normalnego nie spadliście? icon_biggrin.gif


Cytat

Krągłości bywają zaskakujace Brak obrazka



Ja bym się bała że ktos mnie w nocy rozbuja ;d
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hihihi ale jak fajnie byłoby się pobujać icon_biggrin.gif

a swoją drogą Ashi miałaś robić takie łóżko i co??
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

hihihi ale jak fajnie byłoby się pobujać icon_biggrin.gif

a swoją drogą Ashi miałaś robić takie łóżko i co??



I zrobię, tylko najpierw muszę sypialnię zrobic, bo co mi po łóżku jak nie mam gdzie postawic^^
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

I zrobię, tylko najpierw muszę sypialnię zrobic, bo co mi po łóżku jak nie mam gdzie postawic^^



A co, pod drzewami komary gryzą?
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
i komary i muchy i w ogóle strach sie polozyc ;p
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

i komary i muchy i w ogóle strach sie polozyc ;p



Ach, Ty to zaraz chcesz się położyć... icon_eek.gif icon_lol.gif
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Ach, Ty to zaraz chcesz się położyć... icon_eek.gif icon_lol.gif


To mam na tym łóżku stać? icon_biggrin.gif
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

To mam na tym łóżku stać? icon_biggrin.gif



aj tam zaraz stać .... można jeszcze klęczeć... icon_biggrin.gif
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
w sumie lepiej na łóżku niż pod drzewem ^^
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

aj tam zaraz stać .... można jeszcze klęczeć... icon_biggrin.gif



albo dosiadać...


Cytat

w sumie lepiej na łóżku niż pod drzewem ^^




przeważnie, chociaż nie zawsze.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

przeważnie, chociaż nie zawsze.



Mozna tez sie o drzewo opierac... zeby nadac mu znaczenie^^
a jak opierac, to juz zostawiam do analizy :P Edytowano przez ashantess (zobacz historię edycji)
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mi się też podoba takie łóżko, mam sypialnię 13m2, taki prostokąt 3m szeroki i 4m długi
potrzebujemy duza szafę i umieściliśmy ją na północnej ścianie, szafa na zabudowę będzie musiała mieć szerokości ok 65cm, zostaje nam 235cm, łóżko będzie miało ok. 200cm i do przejścia zostaje mi (bo ja będe spała z prawej) 35cm, już nie wspomnę o dostępie do szafy... niechce łózka pod oknem ani na ścianie przy drzwiach :/ na tej południowej ścianie chyba będzie najlepiej... łózko okragłe w naszym przypadku chyba było by dobrym rozwiązaniem...? no i jak to cenowo wyglada? pokaze wam tez pomysl na nasza sypialnie icon_smile.gif

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cenowo to juz indywidualnie, zalezy jakiego sie tapicera znajdzie icon_smile.gif
U nas w ogole to zaden sie podjąć nie chcial ^^
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No nie powiem,bo pomysłowe te łóżka,ale mimo wszystko nie przemawiają do mnie. Nawet jeżeli nogi nie będą wystawać i łóżko będzie odpowiedniej wielkości.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A wg mnie okrągłe łóżka są super!! Fajnie się prezentują w nowoczesnych i przestronnych sypialniach icon_smile.gif Zawsze marzyło mi się okrągłe łóżko, ale mamy za małą sypialnię.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Podbijam temat, bo ciekawym jak rozwija sie historia tego okraglego lozka icon_smile.gif
A swoja droga to po przeczytaniu calego watku dziwi tak duza ilosc obaw... wydaje mi sie, ze calkowicie nieuzasadnionych icon_smile.gif
Jak ktos sie boi, ze mu beda wystawaly nogi albo spadnie, bo straci orientacje ;) to polecam maly eksperyment - przespac sie na okraglym dywanie/wykladzinie i zobaczyc, czy sie "spadnie" z takiego okraglego "lozka" czy nie ;) mozna tez ulozyc "kamienny" krag (z poduszek, ksiazek, klockow, czegokolwiek) jak sie nie ma okraglej wykladziny pod reka (noga) ;)
A co do rozmiaru, to mozna latwo wyliczyc, co bedzie wystarczajace - wystarczy wstawic w okrag obecne lozko - to co wokol bedzie "extra" icon_smile.gif
Okragla koldra nie jest konieczna i raczej nie bylaby praktyczna icon_smile.gif))
Takie lozko daje niesamowite mozliwosci aranzacyjne - jak wspomniala Ashantess mozna je obudowac i wstawic w rog (lub dostawic do sciany), a mozna umiescic na srodku sypialni i zaszalec z reszta wyposazenia (na co nie pozwoliloby prostokatne lozko).
Kibicuje!
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Właśnie, takie okrągłe łóżko moim zdaniem lepiej nadaje się na postawienie w kącie niż zwykłe. icon_smile.gif I jeszcze jedna zaleta - nie ma rogów. Sypialnia mojej Mamy miała 9 m2 i było w nim łóżko 200*160. Zawsze musiałam walnąć w któryś róg jak w niej (sypialni) byłam.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No i kobity nie mogą się kryć po kątach
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jak ktoś już wcześniej pisał, bałbym się, że w trakcie snu któraś kończyna opuści pole łóżka...no i jestem tradycjonalistą ;)
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no kwestia jak wielkie łóżko i sypialnia
wczoraj na galileo pokazywali jak montowali kuchnię dla jakieś miłej pani
kuchnia 47 m2 warta 100k €

so
jeżeli łóżko będzie miało średnicę katowickiego spodka to noga nie wypadnie, choćby tych nóg było znacznie więcej
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Jak ktoś już wcześniej pisał, bałbym się, że w trakcie snu któraś kończyna opuści pole łóżka...no i jestem tradycjonalistą ;)


To podobnie jak kiedys z Ziemia... :P
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Okrągłe łóżko jest na pewno oryginalnym pomysłem, ale nie wydaje mi się do końca praktyczne.



Oj jest praktyczne i to bardzo – można się na nim bzykać na okrągło (pisalem o tym fakcie wcześniej) icon_biggrin.gif
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Widziałam, widziałam na żywca to cudo!!!

Kumpela ma, dopierom się dowiedziała, podczas wizyty i oglądania włości icon_biggrin.gif
Zaje...iście sie prezentuje.
Brat stolarz z kolegą tapicerem jej zrobili. Trochę czasu to trwało, ale efekt jest!
Jeno nie wpadłam na pomysł, żeby choć z komórki fotę cyknąć.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chyba jeszcze raz będziesz musiała kumpelę odwiedzić i fotkę wrzucić icon_smile.gif bo pousychamy z ciekawości.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Koniecznie dodaj to zdjęcie!!
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No to ja również chętnie obejrze to łóżko,ciekawe jak prezentuje się na żywo. Piszesz,ze jest praktyczne- pewnie tak,ale pod warunkiem że ktoś ma bardzo dużo miejsca w pokoju i śpi sam. Ciekawe propozycje łóżek spotkacie także u nas w kolekcjach Black Red White.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuszą mnie takie łóżka, ale jakoś nie umiem sobie wyobrazić spania na nich. Jednak lubię czasami spać z brzegu icon_biggrin.gif
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Ostatnio zaczęliśmy się zastanawiać nad wystrojem pomieszczeń. Budowa na ukończeniu, więc czas na jakieś decyzje.
Zdecydowaliśmy się mieć w sypialni okrągłe łóżko. Bez żadnych fanaberii, mamy znajomego tapicera, który buduje meble od podstaw, więc i cena niczego sobie.
Zastanawiam się tylko, jak to tak naprawdę może być. Nie mam u kogo sprawdzić funkcjonalności :P



Jeśli chodzi o Mnie, to też jestem (na szczęście już po) etapie 'wystroju wnętrza'. Również jak Ty, oglądaliśmy łóżka, także okrągłe. Pojawiały się opinie, że są one niepraktyczne. To fakt. Jak masz duży pokój, nawet bardzo duży, to wtedy takie łóżko może okazać się dobre. Jest też faktem, że okrągłe łóżka są bardzo designerskie, eleganckie i aż bije od nich nowoczesnym nurtem.
Ja wybrałem łóżko tapicerowane na wymiar.
Dlaczego takie? Bo było najbardziej praktyczne, najbardziej funkcyjne a przy tym bardzo nowoczesne i na wysokim poziomie designu.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
takie łóżko nie ma wygodnego zagłówka do oparcie się przy czytaniu książki
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dla mnie to zbędny gadżet i raczej mało funkcjonalne.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
O ile się nie mylę klasyczne, normalne łóżka też muszą mieć jakieś miejsce żeby je postawić ;p A co do okrągłych łóżek to jest to trochę innowacyjny pomysł. ;p
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przy dużej powierzchni domu/mieszkania pomysł fajny, ale przy mniejszych powierzchniach użytkowych to się zwyczajnie nie sprawdzi.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie. Okrągłe łóżko to zwykłe marnotrastwo przestrzeni, która jest przecież bardzo cenna. Dlaczego nie ma w masowej sprzedaży okrągłych łóżek? Bo to się nie sprawdza. Ale na pewno wrażenie takim łóżkiem zrobisz! icon_smile.gif
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Co prawda z jednej strony jest to fajny dodatek i swego rodzaju gadżet,ale z drugiej czy aby na pewno tego typu łózko jest praktyczne? Moim zdaniem nie bardzo i tutaj lepiej pozostać przy klasycznej wersji z wygodnym materacem.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nigdy takiego nie miałam, coś nowego icon_smile.gif ale dla wysokich osób to nie bardzo.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie łóżko wcale nie jest problemem dla ściany,podsyłam fotke :)

 

www.janpol.pl-lozko_okragle-1.jpg

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajne to łóżko, które wrzuciła Lolita. Bardzo mi się podoba ;).  By dodać jeszcze trochę nowoczesności wnętrzu dorzuciłabym do tego hokery barowe. Lubię taki styl. Akurat planuję coś zmienić w mojej sypialni, więc myślę, że takie łóżko będzie jak znalazł plus przemyślane dodatki i inne meble. Minusem jest kwestia poruszona przez ultramarynę. Musi być to łóżko na pewno nieco dłuższe niż to, którego zdjęcie widzimy. Bo przecież spać, to się na tym nie da ;). Wygląda trochę na rozwiązanie dla krasnoludków :D.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świetnie wygląda to łóżka ale rzeczywiście powinno być trochę dłuższe :D

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś ma dużo przestrzeni to faktycznie takie łóżko może się sprawdzić. Według mnie jednak lepiej wygląda tradycyjne, najlepiej w rozmiarze King Size.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żebym ja mógł się na takim zmieścić to pokój musiałby mieć chyba 30m2 na samo łóżko, jednak bardziej wolę tradycyjne rozwiązania, ale nie mówię nie. Nie miałem przyjemności na takim leżeć więc nie wiem, ale obawiam się, że miałbym za mało miejsca na nogi.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0