Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Zaloguj się, aby obserwować  
Supersaxo

jadalnia

Recommended Posts

A może jakieś przybliżenie? Na czym ci zależy? Meble? Design? Drobiazgi? Całość? Jeśli to ostatnie to lepiej byłoby pokazać to wnętrze chociażby na planie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edwl- zalezy mi na meblach... i stylu...
Mam duzy salon (ponad 50m2 ) z jadalnia ----
ale nie wiem jak go urzadzic (jakie meble byly by najlepsze ) ... icon_sad.gif

Wieczorem wstawie szkice mojego salonu- moze mi ktos cos fajnego doradzi icon_wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

ja Ci mogę tylko powiedzieć co kupiłam- paged Carina. Zakochałam się no i mam:) http://www.pagedmeble.pl/Galeria-produktow-Jadalnia,Carina ale krzesła mam inne, te mi się nie podobały.



Ciekawe-prosta forma-jednocześnie elegancko icon_biggrin.gif
A salon wyposażyłaś w tę samą serię?
Ile dałaś za całość jeśli można wiedzieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak. Mam w sumie stół, 6 krzeseł ale innych (seria Napoli) a w salonie- to jest jedno pomieszczenie- mam taka podświetlaną witrynkę wysoką na szkło, szafkę rtv, ławę- fajna bo duża, i taką małą komódkę. Wszystko to carina. To są drewniane meble piekne:) Dałam dużo, to był jeden z moich trzech wyskoków po sprzedazy mieszkania - za wszystko tzn salon i jadalnię ok chyba 7 tys było...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Wracajac do mojej jadalni - zalaczam plan...
moze macie jakies fajne pomysly na urzadzenie tego salonu z jadalnia !?


A można trochę szerszy kontekst (gdzie jest kuchnia) plus informację o stronach świata? Usytuowanie na działce też, żeby uwględnić widoki, ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuchnia jest z lewej strony -

salon od poludnia- czyli mam duuuzo slonca.

Prawie na srodku z lewej str. (od kuchni) jest kominek-na planie widac tez okna i u gory wejscie do kuchni i na przedpokoj (rozsuwane drzwi w scianie).
To w szarosci ,to taras icon_smile.gif

DSC01446.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Kuchnia jest z lewej strony -
salon od poludnia- czyli mam duuuzo slonca.
Prawie na srodku z lewej str. (od kuchni) jest kominek-na planie widac tez okna i u gory wejscie do kuchni i na przedpokoj (rozsuwane drzwi w scianie).
To w szarosci ,to taras icon_smile.gif


Jeśli w salonie ma być telewizor to proponuję taki układ. Na szczęście w kuchni jest miejsce na podręczny stół i dlatego pozwoliłam sobie przenieść duży stół (imprezowy) troszeczkę dalej od kuchni ale zato z bezpośrednim wyjściem na taras.
icon_smile.gif

DSC01446.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzieki Jetka ! icon_biggrin.gif

Kuchnia jest troche zmieniona- nie bedzie tego naroznika ze stolem ,tylko stol na wyspie (dla pieciu osob)...

...przyznam ,ze takze myslalam , aby salon zrobic pierwszy - a stol (jadalnie) przy oknach icon_wink.gif
(kanape wcisnelam tylko przy scianie - na rogu icon_wink.gif)

Stol ma byc duuuzy , minimum na 8 osob (chociaz myslalam o 12),wiec faktycznie chyba bedzie sie lepiej prezentowal przy duzych oknach i tarasie.

ps. plany wysle na priva icon_wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jak masz tak dużo miejsca, to spokojnie możesz sobie pozwolić na 12-osobowy stół. Poza tym musisz się zastanowić nad kupnem jakiś mebelków, bo taka przestrzeń może trochę pusto wyglądać. Oczywiście gadżety w stylu ogromnych wazonów czy dużych rzeźb jak najbardziej będą fajnie wyglądały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
...o duzych wazonach (a raczej wazach ) tez myslalam... icon_cool.gif (z mebelkami to mam wlasnie najwiekszy klopot -nie wiem ,co by bysowalo )

...a w przyszlosci to sobie chyba fortepian wstawie ,hehe icon_wink.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

...o duzych wazonach (a raczej wazach ) tez myslalam... icon_cool.gif (z mebelkami to mam wlasnie najwiekszy klopot -nie wiem ,co by bysowalo )

...a w przyszlosci to sobie chyba fortepian wstawie ,hehe icon_wink.gif


A umiesz grać, czy będziesz zapraszał artystów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
...kiedys sie troche gralo... (stare, dobre czasy )icon_wink.gif

ale jesli trzeba bedzie ,to zaprosze jakiegos artyste...hehe
albo postawie po prostu w rogu salonu ,jako dekoracje- i tez bedzie git icon_smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fortepian.... niedawno weszłam ze szwagrem do sklepu muzycznego z czystej ciekawości zobaczyc ile kosztuje prawdziwe- nie elektroniczne- pianino. (ich córeczka uczy sie grac) i............... oboje doznaliśmy lekkiego szoku. Trzeba miec kaskę żeby grac.... ceny wyłacznie pięciocyfrowe....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dobra dobra... - my tu o instrumentach a ja pomyslow na moj salon z jadalnia potrzebuje ... icon_wink.gif

(moja coreczka tez chce sie uczyc gry na fortepianie.. icon_neutral.gif )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
generalnie Supersaxo ja myślę że jeśli salon i jadalnia to jedno pomieszczenie (u mnie tak jest) to stawiałabym na jeden komplet mebli. A napewno na jeden styl, żeby to do siebie pasowało.
A wolisz miec bardziej rustykalnie czy raczej nowoczesnie? Kuchnia jaka bedzie? To Ty wklejałas taką prostą zabudowaną kuchnię w wenge w innym temacie?
Jeszcze raz obejrzałam Twój plan. Stół przy oknach - fajnie tylko wadą jest to że wypoczynek jest jakby "na środku", siedząc przy stole patrzy się na jego tył. Masz tam miejsce na telewizor? Ma byc w salonie? Bo to tez wpływa na to gdzie umieścic wypoczynek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Telewizora nie mam w salonie - jest tylko kominek ...prawie na srodku ...

Kuchnia jest nowoczesna - widac ja z salonu (rozsuwane drzwi ) -chociaz kominek w salonie dosc klasyczny...:-/

Mysle ,ze fajnie bylo by miec kanape przy kominku...a przy oknach postawic stol ...tylko tak jak mowisz - bedzie widac wtedy kanape od tylu... ech...sama juz nie wiem... icon_sad.gif

DSC01446.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Co do planu tego pokoju to ja bym proponowala lustrzane odbicie tego co proponuje "jętka", czyli stół bliżej kuchni a salon z widokiem na taras i ogród. Stół lepiej jak mozna rozkładać, bo dla np. 4 osób nie jest fajnie siedzieć z boku lub rozrzucić sie wokół stołu dla 12 osób.
Dla mnie najważniejszy detal w jadalni to lampa nad stołem, wiszaca dość nisko, taka, zeby oświetalać tylko powierzchnię stołu, a twarze biesiadników są wtedy w półcieniu. Takie swiatło nie przeszkadza i robi super atmosferę. Marze o takiej lampie u siebie i wyglada na to, że bedę ją mieć. To powinno sie zaplanować przy wykonaniu instalacji elektrycznej (nie znosze przy stole bocznego oświetlenia, żadnych kinkietów). Dobrze jak lampa ma możliwość podciągniecia jej do góry (lub podpięcia obok) gdyby pomieszczenie miało spełniać jakąś inną funkcje po przestawieniu stołu. Bo taka lampa powinna moim zdaniem wisiec na około 1,70m, trzeba by to sprawdzić doświadczalnie, w zależnosci od wielkości stołu. T
To taka moja własna uwaga na margnesie tych pomysłów.
BTW - skąd te niemieckie napisy na planie, to realizacja poza krajem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sęk ,dzieki za spostrzezenia icon_smile.gif

Mnie tez sie marzy piekna ,wielka lampa nad stolem -jak macie jakies fajne lapmy do jadalni - wklejajcie foty !!! icon_smile.gif
(a jesli chodzi o instalacje elektryczne mam to juz przewidziane w planach )

(tak.budujemy poza krajem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Supersaxo- ten fiolet dla mnie za mocny, za bardzo daje po oczach. Jeśli mocny kolor wolałbym taki bardziej kolor wina. A druga wersja podoba mi się- z tym kamieniem- delikatnie i tak zawsze będzie modnie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No mebelki na zdjęci niczego sobie, ale raczej nie chciałabym mieć połączonej jadalni z kuchnią. Kuchnia, jako pomieszczenie, gdzie gotujemy, powinna być odizolowana od reszty pomieszczeń. Jeżeli już chcemy mieć ładną jadalnię, to najlepiej połączyć ją z salonem, wstawić elegancki stół, najlepiej oczywiście największy jaki się zmieści, ale przesadzać tez nie trzeba. Ja mam właśnie w ten sposób urządzony salon z jadalnią. Wcale nie wydałam na stół dużo, udało mi się okazjonalnie kupić je na extrapunkt.pl razem z krzesłami, w bardzo przyzwoitej cenie. Zresztą wszystkim się podoba mój salon, a w jadalni podziwiają zawsze stół, bo jest naprawdę elegancki i idealnie pasuje do całego wnętrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lansik to masz takie rozwiązanie jakie chciałabym u siebie.Jadalnia połączona z salonem.Co prawda kuchnia nie będzie całkowicie odizolowana,ale też nie zupełnie otwarta na salon,bardziej na jadalnie. Może pokażesz jakieś fotki icon_smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli chodzi ci o zdjęcia salonu, to aktualnie nie mam możliwości wrzucenia, ale jak tylko będę miała aparat to oczywiście zamieszczę. No właśnie o to chodzi, żeby w jakieś sposób oddzielić kuchnie od salonu. Nawet jeżeli nie będziesz jej miała całkowicie odizolowanej, ale salon będzie oddzielony jadalnią, to i tak będzie to dobre rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Jeżeli chodzi ci o zdjęcia salonu, to aktualnie nie mam możliwości wrzucenia, ale jak tylko będę miała aparat to oczywiście zamieszczę. No właśnie o to chodzi, żeby w jakieś sposób oddzielić kuchnie od salonu. Nawet jeżeli nie będziesz jej miała całkowicie odizolowanej, ale salon będzie oddzielony jadalnią, to i tak będzie to dobre rozwiązanie.


Tak,chodzi mi o zdjęcia salonu z jadalnią.Oczywiście w miare chęci i możliwości.
Zastanawiałam sie nad kuchnią otwartą na salon,ale doszłam do wniosku ,że będe bardziej zadowolona,jeżeli kuchnia nie będzie całkowicie odsłonięta.Goście nie muszą wszystkiego widzieć icon_biggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

No mebelki na zdjęci niczego sobie, ale raczej nie chciałabym mieć połączonej jadalni z kuchnią. Kuchnia, jako pomieszczenie, gdzie gotujemy, powinna być odizolowana od reszty pomieszczeń. Jeżeli już chcemy mieć ładną jadalnię, to najlepiej połączyć ją z salonem, wstawić elegancki stół...



zgadzam sie z Toba -dlatego tez nie ma polaczonej kuchni z jadalnia icon_wink.gif
Jadalnia jest razem z salonem -a kuchnia odseparowana drzwiami - w scianie icon_smile.gif
(przy imprezach bedzie pewnie otwarta na jadalnie icon_wink.gif)



Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
można na stylowowo i wtedy np.: krzesełka takie: 291b40_krzeslo_helen.jpg

Można też do stylowego salonu z drewnianym stołem dać takie krzesełka: Brak obrazka

np.: taki dębowy stół.
332186_stol_debowy.jpg

Łączenie stylów jest teraz modne. Do ciężkiego dębowego stołu prezentowane krzesełka z tworzywa wnoszą taką lekkość i świeżość.
Więcej mebli na www.idealmeble.pl



Cytat

Jakies pomysly na ladna jadalnie ???

(mam sporo miejsca do wygospodarowania - potrzebuje tylko ciekawych pomyslow icon_wink.gif)


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nooo Stokrotka.35 ... icon_smile.gif stol naprawde piekny (jeszcze mogl by miec delikatne wstawki z metalu na blacie i bylby idealny !)
- te fotele (krzesla) na pewno strasznie wygodne jednak zbyt "ciezkie" jak dla mnie... icon_redface.gif

a moze macie jakis ciekawy mebelek ,ktory odgradzal by jadalnie od salonu... ?icon_rolleyes.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mi się spodobały takie krzesełka: http://meblopol.net/index.php?d=one_prod&id_product=5090
Myślę, że do nowoczesnego wnętrza, prostego stołu coś takiego będzie pasowało. Cena jak za krzesła wydaje się być całkiem niezła. Szczególnie podoba mi się ten jaśniejszy model, ale może dlatego, ze jakoś bardziej lubię jasne pomieszczenia i to by się w taki styl wbijało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fajnie, że masz dużo miejsca do zagospodarowania. Przyznam, że znacznie gorzej by było gdybyś miała małą jadalnię icon_wink.gif
a tak to nie powinno być większego problemu;)
Jeśli ja byłabym na Twoim miejscu postawiłabym na coś nowoczesnego, bo teraz coraz bardziej przekonuję się do takiego właśnie designu icon_wink.gif
Może taki stół?? http://myin.pl/stol-drewniany-sajan,137.html i do tego może coś w stylu tych krzeseł ?? http://myin.pl/krzeslo-mary-alta-w-ekoskorze,4278.html możesz też pomyśleć o fajnych dodatkach, bo to one najczęściej tworzą niepowtarzalny klimat pomieszczenia. wiesz mam na myśli jakieś wazony, naczynia może świece ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No to ja mam dla ciebie dwie skrajne propozycje. Jedną bardzo awangardową z lekkim przepychem, a druga totalnie minimalistyczną.
Mi podobają się obie, ale nie wiem jak tobie.
Bardzo mozliwe, że żadna nie przypadnie ci do gustu, bo są naprawdę designerskie icon_smile.gif

Brak obrazka

Brak obrazka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Pariah- zdecydowanie pierwsza propozycja icon_smile.gif



nowoczesność to jest to icon_wink.gif u nas nabyliśmy duży, szklany stół w , żeby uzyskać nowoczesne wnętrze + krzesła mniej więcej takie jak na zdjęciu... prezentuje się to mniej więcej tak, + stalowe płytki i elementy wystroju włącznie z agd icon_wink.gif link, tyle że krzesła są w kolorze kremowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

icon_surprised.gif Boże te rozwiązanie z filetowym dywanikiem icon_surprised.gif GENIALNE : )

aż chce się taką mieć.


Pozdrawiam
Krzesla

_________________
parking lotnisko wrocław - krzesła do jadalni - lustra wrocław




Jak dla mnie to trochę jak muzeum futurystyczne .....
Bo rodziny z dzieciakami w tej jadalni sobie nie wyobrażam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×
×
  • Utwórz nowe...