Skocz do zawartości
AktywForum
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

sprawdź punkty

Fidziu

Uczestnik
  • Posty

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O Fidziu

  • Ranga
    Członek Klanu WybieramyDom.pl
  1. Robertu, serdeczne dzięki za odpowiedz z niecierpliwością czekam na fotki??? skąd jesteś? można podjechać obejżeć Twój domek w realu??? gdzie widziałeś tą tercje podniesioną o 75cm?
  2. Witam serdecznie, szukałem zdjęc tercji juz od jakiegoś czasu. Nawet nie wiecie jak sie ciesze że znalazłem to forum Mam wielką prośbę do osób które są w budowie bądz już ukończyły - czy możecie dać więcej zdjęć, szczególnie ze środka, nie moge sobie wyobrazić jakie są realne wielkości poszczególnych pomieszczeń. aa i jeszcz pytanko, czy okna w salonie nie wydaja sie Wam za małe??? Wraz z żonką myślimy nad oknami od samej podłogi i wywaleniem sufitu nad salonem a i chcielismy podnieść trochę góre by zrobiły sie dodatkowe pomieszczenia. Pozdrawiam wszystkich. ps czy ktoś wielkopolsce wybo
×
×
  • Utwórz nowe...