Zestawy: Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Wzór: Czysty Fale Notes Ostre Drewno Kamień Skóra Miód Pionowy Trójkąty

Karol Wajda

Uczestnik
  • Posty

    32
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O Karol Wajda

  • Ranga
    Początkujący
  1. Uzbrojenie działki w prąd

    Napiszę co z tego wyjdzie. Dzieki za debate
  2. Uzbrojenie działki w prąd

    Dzięki. Wychodzi na to ze zakladala to spółdzielnia wojskowa x lat temu. Tak rzekomo kiedys bez sensu robili. Wlasciciela niema. Sluchajcie tam przed skrzynką w ziemi kolo fundamentow jest mufa. Dziwne. Mufa czyli kabel lączony i osmarownay jakąs smołą. Jest w ziemi przy samej lawie. Wiec o co tu chodzi? Dalem papiery mojej sąsiadce koledze. On ma firme budowlaną,jest kierownikiem budowy (ale nie moim). Ponoć zeby zjadl na budowach. 30 lat w zawodzie. Zna wszystkich. Ma mi to zalatwic. Zobaczymy. Widac ze ma pojecie
  3. Uzbrojenie działki w prąd

    Skrzynka zk na mojej dzialce
  4. Uzbrojenie działki w prąd

    Jeszcze tak sobie mysle ze zglosilem kolizje i przyszlo mi n papierach ze mam na własny koszt ja usunąć i przenieść na wlasny koszt. A ciekawe czy projektant nie powinien za to zaplacic? Tylko ze on by zaplacil chyba za szkode ktora zrobilem. Niewiem wlasnie. Za malo wiedzy. Przydal by sie prawnik ktory sie zna na takich przepisach. Z amalo wiedzy zeby samemu sobie poradzic
  5. Uzbrojenie działki w prąd

    Kolega mnie wlasnie oswiecil troche. Wiec glowny kabel ktory idzie wzdloz jakiejs tam ulicy musi miec bezpieczniki bmy. I kiedys tak robili. Zrobili petle z bemami na mojej dzialce. I zalozmy ze kiedys beda chcieli odlaczyc prad zeby wykonywac jakies prace dalej to beda musieli wyciagnac bmy z owej skrzynki na mojej dzialce. To ja w tedy im powiem ze bede mial 5 rodwailerow i 10 pitbuli. I zadam im pytanie jak wejdziecie na dzialke?chocby dlatego powinni przeniesc ja na granice
  6. Uzbrojenie działki w prąd

    Pewnie ze dam znac. Czytam sobie co to sa bmy. I wyczytalem ze to bezpieczniki przed licznikami w domach. I teraz sie zastanawiam przed czym te bmy sa wstawione? Tak poprostu na glownej lini?
  7. Uzbrojenie działki w prąd

    Mi tez to wyglada na skrzynke z pradem pod dom. Ale wjechali by glowna linia na dzialke i zrobili petle?no i niema licznika. Tez mnie to dziwi wszystko. Za tydzien sie dowiem wszystkiego. Najwazniejsze zeby mi sie udalo nie placic za jej przeniesienie. Przyjedzie do mnie fachowiec. Zobaczymy. Dziekuje za odpiwiedzi Ta pani mowila ze ta skrzynka mogla byc stawiana w 1986 roku jak ja dobrze zrozumialem. Kto tam wie jakie w tedy byly procedury
  8. Uzbrojenie działki w prąd

    No wlasnie niema licznika na 100% . moze moglem i brac ten prad na lewo . Ale nie bawie sie w takie rzeczy. To jest grube kabel. Glowna linia. A raczej takich nie puszczaja do dzialek do skrzynek. Kolega odczytuje liczniki i cos tam wie. Mowi ze to glowna linia. U niego w do skrzynki idzie cieniutki. A u mnie jak przedramie. Myslisz ze taki puszczali by na dzialke pod dom?
  9. Uzbrojenie działki w prąd

    W tej skrzynce ZK sa dwa bemy. A w miejscu trzeciego bema niema go. Do tej skrzynki nawet by licznik sie nie zmiescil. Nie wiem dokladnie co to sa bemy Wyglada to tak jakby z tego brakujacego bema mial isc prad pod przyszly kiedys budowany na mojej dzialce dom. Ale po co ten kabel jest puszczony w glab dzialki. Wszystko jest bez sensu. W kazdym badz razie wskazuje na to ze to jest petla. Te kable to jest glowna linia
  10. Uzbrojenie działki w prąd

    To nie tak jak piszesz. Kabel idzie na calej ulicy i jest zrobiona petla na mojej dzialce. Zadnego licznika. Co to jest petla z bemami? Chyba jakies bezpieczniki na calej lini
  11. Uzbrojenie działki w prąd

    Dowiedzialem sie ze ta skrzynka i te kable to jest Pętla. I legalnie jest zrobiona. Teraz pytanie czy za jej przeniesienie ja place?faktycznie kupilem dzialke z petla. Tylko czy bede placil? Dowiedzialem sie ze tam nie dalo by sie nawet licznika podlaczyc. Poprostu to jest petla
  12. Uzbrojenie działki w prąd

    Dzwonilem do poprzedniej wlascicielki i ona niewie co z ta skrzynką. Mowi ze miala ta dzialke 22 lata. Poprzedni wlasciciel musi coś wiedziec. Ale niema z nim kontaktu. Ona mysli ze stawiala ja spółdzielnia wojskowa Na czas budowy ZK z bemami? Ta pani ma sie cos dowiedziec od ojca. Moze on cos bedzie wiedzial
  13. Uzbrojenie działki w prąd

    Ja chce zeby to zabrali. To jest jak wrzód. Dalej wszystko jest pod znakiem zapytania. To wyglada jakby ta dzialka byla ZE i trzyma na niej swoj sprzet. A nie jest ich wiec powinni zabierac to z mojej dzialki. Przeciez to nie jest przylacze tylko ich jakies tam narzędzie
  14. Uzbrojenie działki w prąd

    Dziekuje za odpowiedzi. Pojde do geodezji po mapke. Juz zglosilem prozbe o wykonanie przylacza. Podjade jeszcze do ZE i bede od nich żądał jakiejs umowy na tą skrzynke . ale na mapach ona jest . Czyli wiedza jak idzie i chyba to legalne. Oni sami nie powiedzą a ja zielony jestem w tych sprawach. Ale bede żądał jakiejs umowy
  15. Uzbrojenie działki w prąd

    Juz wiem co to jest. Czyli u mnie na dzialce jest zrobiona pętla, kabel jest przerwany i podlaczony do BEMÓW. I wraca dlaej. Dlatego mam dwa kable przy fundamencie. No i teraz pytanie co z tym wszystkim? Tam prąd musi bym duzy bo ten kabel zasila chyba wszystkie domy.