Skocz do zawartości

Bertrand

Uczestnik
  • Posty

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

Bertrand's Achievements

Początkujący

Początkujący (1/4)

0

Reputacja

  1. Sprawa naszego Klienta została rozpatrzona pozytywnie, zgodnie z regulaminem składania i rozpatrywania reklamacji. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby zachowane zostały odpowiednie procedury obowiązujące przy tego typu zdarzeniach, zaś Klient czuł się w ostatecznym rozrachunku usatysfakcjonowany. Nie zamierzamy wdawać się w nikomu niepotrzebną i niczemu niesłużącą dyskusję. Moglibyśmy długo polemizować z "faktami" przedstawionymi przez naszego Klienta. Rozumiemy bowiem, że pierwsze ludzkie odruchy są zazwyczaj nacechowane wielkimi emocjami. Zwykle zupełnie niepotrzebnymi i nieadekwatnymi do problemu. Często też są wyolbrzymiane. Każdy ma do tego prawo, chociaż w pierwszej chwili nie zdaje sobie sprawy, że tego typu działaniami pod wpływem emocji nie zawsze opisuje zdarzenia zgodnie z prawdą. W ten sposób psuje opinię i renomę firmom, które na takową krytykę absolutnie nie zasługują, gdyż swoją kilkudziesięcioletnią tradycją i funkcjonowaniem na rynku udowadniają, że cieszą się ogromnym zaufaniem Klientów i prestiżem. Firma Bertrand działa na rynku okien i drzwi od 1969 roku - nie tylko w Polsce, ale na wielu rynkach europejskich, a także w Stanach Zjednoczonych i Australii. Jesteśmy niezwykle wysoko cenionym producentem drzwi, okien, fasad, ogrodów zimowych, bram garażowych, okiennic itp. W całej historii naszego działania nie posiadamy negatywnych opinii na temat oferowanych przez nas produktów. Jakość wykonania jest dla firmy Bertrand najwyższym priorytetem. Nie mamy żadnych złudzeń, iż firma Bertrand została bezpodstawnie oczerniona przez naszego Klienta. Nie wchodząc w spór prawny uważamy, że Klient zachował się nieracjonalnie. Nie zaprzeczamy, iż przy realizacji projektu doszło do drobnych zaniedbań na etapie kontrollingu przy wysyłaniu zamówienia. Jednakże w ostatecznym rozrachunku dołożyliśmy wszelkich starań, aby Klient nie miał powodu do wysoce niesprawiedliwej i krzywdzącej oceny. Z przykrością stwierdzamy, iż informacje o pozytywnym finale w/w sprawy nie znalazły już swojego odzwierciedlenia w treści wątku założonego przez naszego Klienta, dlatego mamy poważne wątpliwości, czy nie doszło do przemyślanych działań ze strony naszej konkurencji, mających na celu zdyskredytowanie firmy Bertrand w oczach przyszłych kontrahentów.
×
×
  • Utwórz nowe...