Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok

SylwiaD

Uczestnik
  • Posty

    15
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

O SylwiaD

  • Ranga
    Członek Klanu WybieramyDom.pl
  1. Dom w żurawkach TERMO (archon)

    U mnie? Jest sucho. Tynki robione w styczniu. To tylko tak wyglada na zdjeciach. Sciany gruntowane przed malowaniem i stad te roznice w odcieniach.
  2. Dom w żurawkach TERMO (archon)

    Nasze wnetrze zaczyna nabierac ksztaltow i kolorow:)
  3. Dom w żurawkach TERMO (archon)

    Pod Boleslawcem, dolnoslaskie
  4. Dom w żurawkach TERMO (archon)

    Nasza swieza elewacja.
  5. Dom w żurawkach TERMO (archon)

    Witam Czy ktos z zurawkowiczow zdecydowal sie na szara elewacje i moglby wrzucic fotke. Bardzo mi sie takie podobaja i probuje przekonac meza. Moze zdjecie mi pomoze.
  6. Dom w żurawkach TERMO (archon)

    Witam, Czy ktos z zurawkowiczow zdecydowal sie na szara elewacje i moglby wrzucic zdjecia? Strasznie mi sie takie podobaja i probuje przekonawc meza. Moze zdjecie mi pomoze:) To chyba nie tu mialo trafic. Nie wiem jak usunac
  7. Dom w żurawkach TERMO (archon)

    Ja jeszcze dorzuce do tematu nadbitki swoje zdjecie.
  8. Dom w żurawkach TERMO (archon)

    U mnie tez sa. Maz potwierdzil ze dobrze zrobili:)
  9. Dom w żurawkach TERMO (archon)

    Wyglada super. Bardzo mi sie podoba. Tylko ciekawe jak to bedzie qygladalo za kilka lat. My z mezem kiedy stalismy przed wyborem co robimy w tym temacie to zdazylo nam sie byc w pewnym domu gdzie zastosowano takie rozwiazanie. Tam nadbitka wygladala oblesnie. Taki wyplowialy plastik.. Nie wiem ile lat to tam bylo. Oceniajac po wygladzie domu gdzies ponad 10. My dlatego zdecydowalismy sie na nadbitke drewniana i stwierdzilismy ze wolimy jednak bawic sie w konserwacje. Kosztow nie znam. Wiem tylko ze sama farba okropnie droga. Trzeba liczyc kilka stowek. Pewnie przynajmniej raz na 10 lat. Moze czesciej.. Zobaczymy
  10. Dom w żurawkach TERMO (archon)

    Ja osobiscie uwazam za wiekszy gwalt nie montowanie okien dachowych. Takie domy mi sie nie podobaja. Mam wrazenie ze bez nich dach zamienia sie w czapke:) a sama zmniejszylam okna balkonowe u gory i efekt wizualny moim zdaniem jest rownie fajny. Ja chyba zwiekszylabym teraz dom o metr z kazdej strony. W garazu mamy drzwi na tyl. I zmniejszylismy tez okna w garazu. Gdzies wczesniej mozna chyba znalezc moje zdjecia jak to wyglada. Poza tym chyba nic wiecej nie zmienilismy. Duzu zmian mamy w piwnicy.
  11. Dom w żurawkach TERMO (archon)

    Chetnie tez sie dowiem.. ;)
  12. Dom w żurawkach TERMO (archon)

    Koszt jaki ponieslismy lacznie z obsypaniem piwnicy)to 50 tys. Bez kosztow geodezyjnych i adaptacji projektu bo to zrobilismy z mezem sami.wiadomo dochodzi jeszcze wykonczenie. Mysle ze ze 20 tysiecy trzeba liczyc minimum. No ale wedlug nas warto. Jestesmy zadowoleni ze swojego domku.
  13. Dom w żurawkach TERMO (archon)

    Dzięki Marecki666 Dorzucę kilka naszych fotek z Domu w Żurawkach z piwnicą. Stan na dzień dzisiejszy. Piwnica: ( w tym na szybko rysunek piwnicy dostosowanej wg naszych potrzeb)
  14. Dom w żurawkach TERMO (archon)

    Witam, a ja mam takie pytanie do żurawkowiczów. Jakiego kosztu mniej więcej można się spodziewać za ocieplenie budynku? Nie robiliśmy jeszcze wyceny materiału, choć chyba styropian ma być grafit. Orientujemy się że u nas robota to koszt ok. 50 zł za m.kw. Ktoś podsunie jakieś kwoty czego możemy się spodziewać?
  15. Dom w żurawkach TERMO (archon)

    My jesteśmy wybudowani w Osieczowie. Robimy teraz elektrykę. Mamy Żurawkę z piwnicą. Wiem też że taki domek jest w Dobrej. Żurawkowiczów przybywa.
×