Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok

windoor-pruszków

Uczestnik
  • Posty

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O windoor-pruszków

  • Ranga
    Początkujący
  1. Szanowni Państwo, Wszystkim czytelnikom tego forum należy się uczciwa i rzetelna informacja, gdyż tylko taka pozwoli ocenić zasadność zamieszczonej powyżej opinii. Otóż firma WINDOOR za pośrednictwem swojego Salonu Firmowego w Pruszkowie zrealizowała terminowo dostawę 9 kpl. drzwi wewnętrznych Minoris, zgodnie z zamówieniem klienta złożonym osobiście w siedzibie Salonu przy ul. B. Prusa 10. Po ok. 3 tygodniach od dostawy klient osobiście zgłosił się do punktu w Pruszkowie z prośbą o wymianę początkowo samej ościeżnicy, a ostatecznie całego kpl. drzwi z "LEWYCH" na "PRAWE", ponieważ - jak podał - pomyłkowo zamówił nie takie, jakie są mu potrzebne. Jednocześnie pozostawił w Salonie ościeżnicę, którą zabrał w związku z przyjazdem, jednak bez skrzydła - tego niestety nie zabrał z domu. Firma WINDOOR nie odmówiła klientowi wymiany, jednak został on poinformowany przez przedstawiciela Salonu w Pruszkowie, że wymiana towaru uzależniona jest od: 1. dostępności danego towaru w magazynie, a w przypadku jego braku od czasu ponownej produkcji. 2. logistycznego planowania i organizacji transportu własnego firmy na teren Pruszkowa. Przez cały czas realizacji wymiany przedstawiciel Salonu w Pruszkowie był z kontakcie z klientem informując o jej przebiegu. W żadnym momencie klient nie otrzymał informacji o półrocznym terminie realizacji, a ostatecznie wymiana dobiega końca. Mając pełną wiedzę w sprawie klient zamieścił powyższą opinię, w dodatku opartą na nie do końca prawdziwej historii. Czy w tej sytuacji stanowisko klienta rzeczywiście jest zasadne? To pozostawiam do oceny czytelników......
×