Zestawy: Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Wzór: Czysty Fale Notes Ostre Drewno Kamień Skóra Miód Pionowy Trójkąty

Lechosław

Uczestnik
  • Posty

    2
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O Lechosław

  • Ranga
    Początkujący
  1. jak zagospodarować działkę 70 arów

    no nie płaci, za darmo mu pozwoliłem, bo nie chiałem aby chwastami zarosło. No chodzi mi o to ze moze warto by miec ładną działeczkę zatrawiona, zeby czasem tam pojechać , ale obawiam sie kosztów utrzymania takiej działki. czyli koszenie, zbieranie trawy itd.
  2. Witam, kupiłem działkę 10arów budowlaną i przylegające do niej pole 60 arów na wsi, narazie nie wiem czy bede chiał coś tam robić czy moze sprzedać, w kazdym razie działka narazie pozostaje "nieużywana" . Doradzono mi aby dziąłka nie zarosła chwastami oddać ją w dzierżawę rolnikowi, więc jak narazie użytkuje ją poprzedni własciciel i sieje sobie on tam co chce. Ja wolałbym jednka łąke i trawę, zawsze to lepiej wygląda i moze coś by sie tam postawiło , jakis staw wykopało itd. Jednak utrzymanie trawy na takim polu chyba bedzie kosztowąć? Może ktos ma jakieś doświadczenie w tych sprawach, czy np. może łatwo znaleśc chętnego który by wypasał krowy lub coś podobnego? Dzięki i pozdrawiam