Skocz do zawartości

barka

Uczestnik
  • Posty

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

barka's Achievements

Początkujący

Początkujący (1/4)

0

Reputacja

  1. JAK DLA MNIE KTÓRZY NIE CHCĄ MIEĆ PROBLEMÓW TO SZCZERZE ODRADZAM. NIE CAŁE DWA LATA TEMU KUPIŁAM MEBLE, ZŁOŻYŁAM JE OK. 3 MIESIĘCY PO DOSTAWIE. OKAZAŁY SIĘ TRAGEDIĄ. NIE DOPASOWANE, KRZYWE, POCHYLAJĄ SIĘ NA RÓŻNE STRONY, NIE STABILNE, OKLEINA POOBRYWANA W NIEKTÓRYCH MIEJSCACH W OGÓLE JEJ NIE BYŁO. NIESTETY REKLAMACJI NIE ZŁOŻYŁAM OD RAZU, CHOCIAŻ PEWNIE TO I TAK BY NIC NIE DAŁO. W ZESZŁYM ROKU W GRUDNIU PRZED ŚWIĘTAMI ZAMÓWIŁAM Z MAMĄ NAROŻNIK Z PUFAMI ORAZ STÓŁ Z KRZESŁAMI I SZAFKĘ Z LUSTREM. TYLKO TE OSTATNIE OKAZAŁO SIĘ W MIARĘ NORMALNE CHOCIAŻ FRONTY OD SZAFKI BYŁY WYMIENIANE. "PRZY OKAZJI ZŁOŻYŁAM REKLAMACJE NA MEBLE, OCZYWIŚCIE JĄ ODRZUCILI TWIERDZĄC ŻE ZA PÓŹNO JĄ ZŁOŻYŁAM A DAJĄ PODOBNO DWA LATA GWARANCJI NA SWOJE NIBY MEBLE". STÓŁ JEST POOBIJANY, KRZESŁO NA SIEDZISKU PRZEŁAMAŁO SIĘ PO MIESIĄCU, JEST KWIECIEŃ A ONI NADAL GO NIE WYMIENILI. LECZ TO I TAK NIC W PORÓWNANIU Z NAROŻNIKIEM I PUFAMI GDZIE JEDNA JEST WYŻSZA DRUGA NIŻSZA. POCZĄTKOWO PRZYWIEŹLI INNE CZĘŚCI SKŁADAJĄCE SIĘ Z JASNEGO I CIEMNEGO BRĄZU. TEGO SAMEGO DNIA ZAREKLAMOWAŁAM TO DZWONIĄC DO SALONU. WYMIENILI TO NA KONIEC GRUDNIA, PRZYWOŻĄC ZNÓW NIE PASUJĄCE KOLORYSTYCZNIE ORAZ WYMIAROWO CZĘŚCI. ZŁOŻYŁAM KOLEJNĄ REKLAMACJĘ NA TĄ CZĘŚĆ ORAZ DOPATRZYŁAM SIĘ PORWANEGO MATERIAŁU ŁĄCZNIKA. PRZY DOSTARCZENIU KOLEJNYCH CZĘŚCI NA WYMIANĘ, KTÓRE OKAZAŁY SIĘ JESZCZE GORSZYM CHŁAMEM. MIAŁAM NIE PRZYJEMNĄ SYTUACJE Z PRACOWNIKIEM KTÓRY TO DOSTARCZYŁ. BYŁ BARDZO AROGANCJI I NIE PRZYJEMNY, ZACHOWYWAŁ SIĘ JAK GBUR I JAKBY TO WSZYSTKO BYŁO JEGO. PO CZYM DAŁ MI DO PODPISANIA KARTKĘ Z POTWIERDZENIEM ODBIORU WYMIENIANYCH CZĘŚCI I DODAŁ ZE SKORO ZNOWU COŚ SIĘ NIE ZGADZA TO MOGĘ ZŁOŻYĆ PONOWNĄ REKLAMACJĘ. WIEC TAK ZROBIŁAM I ZŁOŻYŁAM REKLAMACJE, W ODPOWIEDZI DOSTAŁAM ODMOWĘ, BYŁAM WŚCIEKŁA. POSZUKAŁAM W NECIE FORUM I PRZECZYTAŁAM WYPOWIEDŹ BYŁEGO PRACOWNIKA SALONU BODZIO, KTÓRY NAPISAŁ ŻE W DZIALE REKLAMACJI PRACUJĄ TRZY OSOBY I NIE UWZGLĘDNIAJĄ REKLAMACJI A NAJLEPSZYM ROZWIĄZANIEM JEST SKIEROWAĆ SPRAWĘ DO RZECZNIKA PRAW KONSUMENTÓW. NAJPIERW JEDNAK ZADZWONIŁAM DO KOLEJNEGO GBURA Z ICH DZIAŁU REKLAMACJI KTÓRY MIAŁ TO GDZIEŚ I POWIEDZIAŁ ZE PODPISAŁAM ODBIÓR GDZIE MAŁYM DRUCZKIEM JEST NAPISANE, IŻ WIEM CO BIORĘ I NIE MAM ŻADNYCH ZASTRZEŻEŃ DO TRZYMANEGO TOWARU. SZOK! NIESTETY NIE PRZECZYTAŁAM TEGO I PODPISAŁAM TEN ODBIÓR. ZGŁOSIŁAM SPRAWĘ DO RZECZNIKA KTÓRY WYSŁAŁ DO NICH PISMO, LECZ ONI NA SWOJĄ OBRONĘ PRZEDSTAWILI MU PODPISANY PRZEZE MNIE ODBIÓR ODMAWIAJĄC WYMIANY. PONOWNIE ZGŁOSIŁAM SIĘ DO RZECZNIKA I JAK NA RAZIE CZEKAM NA ODPOWIEDŹ. JEŻELI NIE CHCECIE MIEĆ TAKICH PROBLEMÓW TO SZCZERZE ODRADZAM TE MEBLE. NA OBRAZKU ZAWSZE WSZYSTKO WYGLĄDA ŁADNIE, LECZ RZECZYWISTOŚĆ JEST ZAWSZE INNA. JAK DLA MNIE TO JEST WIELKI BUBEL GDZIE TYLKO TRACI SIĘ PIENIĄDZE. LEPIEJ IŚĆ DO KONKURENCJI I MIEĆ LEPSZE DROŻEJ, NIŻ IŚĆ DO BODZIA I WYRZUCIĆ PIENIĄDZE W BŁOTO A CI CO DOBRZE SIĘ WYPOWIADAJĄ NA TEMAT ICH MEBLI TO Z PEWNOŚCIĄ SĄ OSZUSTAMI PRACUJĄCYMI DLA BODZIA.
×
×
  • Utwórz nowe...