Skocz do zawartości

przyplyw

Uczestnik
  • Posty

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

przyplyw's Achievements

Początkujący

Początkujący (1/4)

0

Reputacja

  1. Odnośnie pytań o oszczędzanie to ja niestety muszę podać info jak przy chęci oszczędzania można dużo stracić - jednym z takich przypadków jest zakup żarówek led u konkretnego sprzedawcy Jest to niezły wzorzec na wyrafinowany system oszustwa który być może jest powielany często. kupujący nic nie zaoszczędzi a straci całą kwotę zakupu Kupiłem od sprzedawcy tele_hit_hurt 7 żarówek myśląc że sobie na energii zaoszczędzę - palą kilka wat zamiast kilkudziesięciu a miały świecić jak 60 W żarówka. Niestety strasznie się naciąłem i za późno zajrzałem do komentarzy tego sprzedawcy gdzie ma 660 negatywów i drugie tyle neutralnych ta sprzedaż to przemyślany system oszustwa, do części paczek nie wrzucają paragonów, żeby uniemożliwić reklamacje, mam kopertę i pierwsze co, szukałem paragonu, nigdzie nie było a okazało się że nie jestem pierwszy – z komentarzy negatywnych i neutralnych wynika że sporo osób pisze że paragonu nie było, inni uwierzyli że go zgubili (wiem jednak że transakcja jest rejestrowana w kasie fiskalnej bo chodzi tylko o uniemożliwienie reklamacji łatwiej oszukać kupującego niż Urząd Skarbowy). A jest co reklamować z 7 żarówek 1 jest pęknięta a 2 nie działają , na opakowaniu wyraźnie napisane że odpowiada 30W i tak słabo świeci a pisali na aukcji że 60W - towar jest wyraźnie i celowo niezgodny z opisem 2 kolejne żarówki się przepaliły w ciągu 2 godzin świecenia (podejrzewam ze przez pare dni wszystkie żarówki się przepalą. 7 żarówek zapakowali tylko w kopertę bąbelkową!!! większość ludzi nie sprawdza paczki przed kurierem i na to właśnie liczą!! że część towaru się potłucze i nie będzie protokołu - protokół obok paragonu stanowiłby jeszcze od biedy jakiś dowód, u mnie akurat jedna była stłuczona. Komentarzami zarządzają szybko i sprawnie – ładnie i szybko odpisują tzn. wklejają "krytyczne" odpowiedzi z gotowego szablony ale wszystkie telefony u nich milczą a jak człowiek odpisze im że towar niezgodny z opisem to już mail też milczy jak ktoś odpisuje że towar niezgodny z opisem to odpisują że zawsze można wymienić w serwisie w ramach gwarancji (tylko jak bez paragonu ? a jak już ktoś ma paragon to wymieniają na takie same (wynika z komentarzy) Jak ktoś pisze że stłuczone czy popsuły się to do serwisu (wymieniają na takie same) Jak ktoś pisze że paragonu nie było to odpisują że był i trzeba było nie wyrzucać koperty do śmietnika. Jak ktoś pisze że zgubił paragon to odpisują się że bardzo dobrze że człowiek przyznał się do błędu. Sprawę zgłaszam do allegro, US oraz UOKiK- nie wiem czy to cokolwiek da ale zgłoszę i tak bo najgorsza jest bezczynność. W końcu jak ugryźć temat i udowodnić że paragonu nie było w torbie? mimo że mam wszystko - torbę wszystkie opakowania a rozpakowywałem paczkę tylko w jednym konkretnym miejscu. Wstyd że w ogóle ktoś taki legalnie prowadzi taki proceder!! Z całej siły przestrzegam was przed tym sprzedawcą!
×
×
  • Utwórz nowe...