Skocz do zawartości
AktywForum
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

sprawdź punkty

olek89

Uczestnik
  • Posty

    48
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O olek89

  • Ranga
    Początkujący

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. To ja polecam karmę Heros z Polomarketu. Kupujemy ją juz dłuższy czas i przyznam ze mojemu psu ona bardzo smakuje.
  2. Podrzucam Wam coś co na pewno się przyda jesli chodzi o taką telewizję https://www.dziennikwschodni.pl/artykuly-sponsorowane/jak-podlaczyc-i-odbierac-telewizje-naziemna,n,1000287378.html
  3. Jak znajdziesz dobrą firme to na pewno będziesz też zadowolony jesli chodzi o takie jacuzzi. Dlatego warto szukac róznych i tez z dobrymi opiniami zeby móc trafic na tą własciwą. Z tego co kojarze po znajomych to firma Hydropool jest godna polecenia.
  4. Odświeżajac wątek,ja bardzo często kupuje produkty tej firmy zwlaszcza jesli chodzi o oprawy zewnetrzne do ogrodu.Rzeczywiscie ceny maja dosyć konkurencyjne jesli chodzi o porównanie z podobnymi produktami w marketach,a poza tym tu równiez idzie z tym w parze sama jakość wykonania.
  5. A jak byście spytali moją żone o to jak widzi lampę Ledową w łazience to mysle ze powiedziałaby od razu zeby zakładac.Ona z kolei widziała 3 lampy nad lustrem w łazience u kolezanki i podobno lepiej jest dostrzec kazda niedoskonałośc skóry,zeby sie lepiej umalowac ;) wiec ja poki co tez stoje pod sciana i wybieram oprawy ledowe ;)
  6. ok,dzieki wielkie za odpowiedz poszperam jeszcze i sie zastanowie nad jednym i drugim roziwazaniem.
  7. Ja wlewam zapach do spłuczki i jest ok.Do tego barwi wode.Ale jeszcze oprócz tego kupuje tez taki odświezacz w sprayu-ostatnio spodobał mi sie ambi pur lawendowy,on zdecydowanie najlepiej eliminuje nieprzyjemny zapach a później zastępuje go przyjemną wonią.I to najlepszy zestaw zapachowy.
  8. O własnie tak ;))) No i po co ta ironia ;) ja po prostu zwyczajnie tylko pytam.Jak sie słyszeliscie o takich systemach wystarczy napisac.Zapytam gdzie indziej.
  9. Nie ,nie chodzi mi dokładnie o takie systemy http://www.zhouse.pl/ widziałem w jakiejs gazecie własnie mieszkanie wposazone w taki system.Sam sie zaczałem zastanawiac,no nie powiem,troszke w obawie przed rozrywkowymi sasiadami-mieszkamy w szeregowcu.Teraz w sumie przed wyjazdem wakacyjnym czy to dla wygody czy nawet dla bezpieczeństwa.Warto o tym myslec na powaznie ?
  10. olek89

    Dywan

    A co powiecie o takim dywaniku do pokoju dzieciecego? A co powiecie o takim dywaniku do pokoju dzieciecego?
  11. Jak w temacie,czy w ogole jest mozliwy taki system zarzadzania kilkoma urzadzeniami naraz w domu lub w mieszkaniu ? spotkaliscie sie z czyms takim?
  12. olek89

    Dywan

    A moze w związku z Euro czas na takie szaleństwo?
  13. A czy zastanawialiscie sie moze nad ogrzewaniem za pomoca pompy ciepła ? To tez jest jest dobra inwestycja i z tego co wiem zwraca sie po 5 latach.
  14. Już sie zorientowałem w temacie pomp na przykładzie Nateo.Pompa ciepła powietrze-woda (a więc taka, która pobiera ciepło z powietrza i przenosi je do wody, czyli ją ogrzewa) działa trochę jak klimatyzacja. Pobiera powietrze, schładza je i wydmuchuje zimne. Ponieważ w zimniejszym powietrzu jest mniej pary wodnej niż w ciepłym to część pary wodnej się skrapla i trzeba te skropliny gdzieś odprowadzić. Pompa ciepła pobiera duże ilości powietrza więc gdyby pobierała powietrze z pomieszczenia to błyskawicznie by je wyziębiła do temperatur ujemnych. A przecież nie o to chodzi- nie taki ma byc jej cel
  15. Ludzie-czytacie w ogole ten watek ? Ktoś chce konkretnych informacji na temat pompy ciepła a Wy sie tylko spieracie ,który z Was jest mądrzejszy. W takim wypadku po prostu-samemu trzeba u producentów pomp popytac...
×
×
  • Utwórz nowe...