Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok

mkrzykwa

Uczestnik
  • Posty

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O mkrzykwa

  • Ranga
    Początkujący
  1. przydomowa oczyszczalnia scieków

    Mam z tą oczyszczalnią (EKOPROGRES typ RLM-6 SBR) same problemy od początku kiedy ją zamontowałem. Firma w której ją zakupiłem i która dokonała montażu oczyszczalni jak i "wykonała" złoże chłonne to [usunięta nazwa firmy przez moderatora]. Problem polega na tym, że firma pomimo wielokrotnych kontaktów e-mail?owych, listowych i telefonicznych nie reaguje na zgłoszone reklamacje, mimo iż okres gwarancji na zainstalowaną oczyszczalnię wynosi 3 lata i biegnie od daty 29/10/2007 r. Przedmiotem sporu jest wadliwe wykonanie złoża odbierającego oczyszczoną wodę z zainstalowanej oczyszczalni ścieków. Złoże to zostało wykonane przez pracowników firmy [usunięta nazwa firmy przez moderatora]podczas montażu oczyszczalni ścieków na mojej posesji. Wydałem ponad 2000 zł na rury, żwiry, studzienki, geowłókniny, koparkę (nie liczę kosztów robocizny za które sobie słono policzyli). Złoże chłonne nie funkcjonuje, muszę wypompowywać wodę ze studzienki rewizyjnej do ogrodu i tak w kółko. Przed rozpoczęciem prac mieli badania geologiczne i wtedy nie było problemu, oczywiście jak raz przyjechali, to okazało się, że była pęknięta rura odprowadzająca oczyszczoną wodę (przyciśnięta korzeniem drzewa, przypominam że pracownicy firmy nadzorowali pracę koparki - taki był ich wymóg). Do dzisiaj nie naprawili niczego poza wymianą rury, a na reklamacje nie odpowiadają. W chwili obecnej oczyszczalnia praktycznie nie odbiera ścieków, woda w toalecie się podnosi, a z prysznica nie można skorzystać, koszmar. Grunt przy pierwszej komorze się zapadł, a rura doprowadzająca ścieki, praktycznie jest pod oczyszczalnią. Na reklamacje mi odpisali, że mam wysłać pismo do producenta na Słowację i olali sprawę. Gwarancję i instrukcję obsługi przysłali po prawie miesiącu, podrabiając mój podpis na odbiorze. Jakość montażu, a w szczególności serwisu świadczonego przez firmę [usunięta nazwa firmy przez moderatora]jest żenująco niski przez co uniemożliwia normalne funkcjonowanie gospodarstwa domowego z powodu tak prozaicznego jak odbiór ścieków. W chwili obecnej poinformowałem Rzecznika Praw Konsumenta, który zajmuje się już sprawą, kolejnym krokiem jest skierowanie sprawy do sądu o odszkodowanie. Szczerze odradzam tą firmę, nie chcesz mieć problemów nie kupuj tej oczyszczalni, a już na pewno nie od firmy [usunięta nazwa firmy przez moderatora] z Rzeszowa!
×