Zestawy: Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Wzór: Czysty Fale Notes Ostre Drewno Kamień Skóra Miód Pionowy Trójkąty

zullu

Uczestnik
  • Posty

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O zullu

  • Ranga
    Początkujący
  1. Pisze zeby wszystkich przestrzec przed firma [usunięto nazwę firmy przez moderatora]. Jest to firma produkujaca hydromasaze i sa one sprzedawane min z wannami firmy ravak. Pol roku temu kupilam taka wanne z hydromasazem classic plus. Za dodatkowa oplata (1315 zl) zakupilam DEZYNFEKCJE!!! Znajomi kupowali w tym samym czasie tez wanne z hydromasazem innej firmy z dodatkowa dezynfekcja tez w cenie okolo 1300zl. Problem pojawil sie przy pierwszej probie dezynfekcji. W instrukcji pisze: "Trzykrotne przycisniecie przycisku nr 8 uruchamia deynfekce, ktora bedzie dzialac okolo 5 min.". Tak tez uczynilam. Jakie bylo moje zdziwienie kiedy po wlaniu plynu z dziurki do wody zostal wypluty plyn i nic wiecej sie nie stalo. Musialam wszystko zrobic recznie. Nastepnego dnia zadzwonilam do firmy z pytaniem co robie zle??? Odpowiedz mnie zdumiala.... Pan odpowiedzial, ze hydromasaz ktory kupilam nie wspolpracuje z automatyczna dezynfekcja i wszystko musze robic recznie. ZA TO MAM AUTOMATYCZNY PODAJNIK PLYNU!!!!!!!!!!!! Oznacza to, ze wlewam sobie plyn do zbiorniczka, naciskam 3 razy przycisk plyn psika mi do wody a potem juz recznie musze uruchomic masaz, przeplukac rury nie mowiac juz o ich osuszeniu.... Od razu zaczelam dzialac, napisalam pismo reklamacyjne z prosba o wyjasnienia. Pomijam fakt, ze na odpowiedz czekalam 3 miesiace!!!! Moze dlatego, ze miedzy mna a firma [usunięto nazwę firmy przez moderatora] jest jeden posrednik (sklep). Kiedy sie odezwali stwierdzili, ze wyslaja do mnie panow, ktorzy zalatwia ta reklamacje. Panowie, bardzo zreszta sympatyczni, przyjechali nie wiedzac nawet jaka jest reklamacja- nie zostali poinformowani. Kazano im tylko zalozyc system suszenia rur!!!!! Przy tych panach zadzwonilam do firmy i dowiedzialam sie, ze sklep musial mnie zle poinformowac, poniewaz za te 1300 zl w sprzedazy jest automatyczny podajnik plynu (ciekawe kto by za takie pieniadze cos takiego kupil), natomiast mozliwe jest zalozenie automatycznej dezynfekcji za dodtakowa oplata 1500 zl!!! Napomkne tylko, ze znajomym dezynfekcja, ktora kupili za podobne pieniadze dziala jak trzeba. I co jest bardzo istotne w katalogu firmy oraz na stronie internetowej RAVAK.Pl przy systemie classic plus jest wyraznie napisane DEZYNFEKCJA a nie automatyczny podajnik plynu!!! Po mojej kolejnej interwencji pisemnej posrednik otrzymal pismo od firmy [usunięto nazwę firmy przez moderatora], ze reklamacja zostala w pelni spelniona i jesli chce moge DOKUPIC automatyczna dezynfekcje za 1500 zl. W tej chwili kieruje sprawe do Rzecznika Praw Konsumenckich i mam nadzieje, ze cos wskuram. Czuje sie oszukana!!! Poza tym z firma jest ciezki kontakt, oszukiwali posrednika kilkakrotnie, mowiac ze sie ze mna juz porozumiewali, ze zgodzialm sie na ta forme zalatwienia reklamacji itp.