Skocz do zawartości
AktywForum
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

sprawdź punkty

gabmike

Uczestnik
  • Posty

    20
  • Dołączył

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez gabmike

  1. Goliaty powiem Wam że ta Wasza Agatka ma swój urok wręcz bym powiedział,że jest przepiękna dobra robota wokolo domu też superacko gratuluje. Jeżeli możecie to prosiłbym o aktualne zdjęcia wewnątrz jak i na zewnątrz na emaila gabmike@interia.pl Pozdrawiamy!!!
  2. Powiem szczerze ,ze także mnie to dziwi te ceny domów do zamieszkania -chciałbym aby tak było ,że za 250 tys. można się wprowadzić.Na chwile obecną wydaliśmy około 300000 pln i wątpie abyśmy sie zamknęli w 400000 z bramą wjazdową ogródkiem ogrodzeniem -myśle że nie ma takiej opcjii. Tak liczyłem ,że jeszcze potrzeba jakieś 130000 do wprowadzenia się z umeblowaniem -pewnie bez szału.Także jeżeli ktoś wybuduje się za te 250 tys to naprawde gratuluje.Choć z drugiej strony ja tylko zrobiłem ocieplenie domu sam a cała reszta ekipy wiec jeżeli ktoś sie buduje sam lub rodzina pomaga to może i tak jes
  3. Ciąg dalszy zdjęć płytkarz już skończył
  4. Powiem Wam ,że coraz bardziej mnie ciągnie do PL żona chce jeszcze tu zostać ,córka ma prawie 5 lat. Nie jest żle ,ale jednak czegoś tu brakuje .Teraz jak już mamy taki etap to jeszcze bardziej sie chce wrócić.No ale nie dalibyśmy rady jeszcze finansowo cały ogród brama wjazdowa front ogrodzenie kuchnia łazienki do zrobienia szooooooooooooooook Na dzień dzisiejszy mam tylko tyle fotek kominka poprosze ojca o przesłanie kilka zdjec.to wtedy je wkleje Kominek nie ma rozprowadzenia ciepła zrezygnowalismy ponieważ mamy cały dom w podłogówce wiec i tak będziemy musieli grzac cały czas tak myś
  5. Gdzie pracujecie ?,my jesteśmy w Irlandii i planujemy za jakies 2 lata zjechać także sie boimy sam juz nie wiem
  6. Oto kilka fotek naszej Agatki.Właśnie płytkarz zakończył prace
  7. Kamień dekoracyjny nakos http://www.gockowiak.pl/Okadziny_cienne__NzY.html#1__NzY Pozdrawiam
  8. Chyba znowu wstawiłem nie tam gdzie trzeba Sufity juz zrobione
  9. B.dobry wybór gratulujme 6 czy 5 komorowy profil?
  10. Za 10 okien + drzwi balkonowe + patio 3,5 m- 5 komorowy profil aluplast z potrójnymi szybami (jednostronny kolor)+ montaż zapłaciliśmy 12 tys.pln. Drzwi to KMT stalowe ,które kosztowały z montażem 2380 pln jest to nowy model
  11. Tak my mamy Aluplast b.dobre okna
  12. Już jesteśmy powylewkach!!! Agatkowicze mam pytanko ile u Was wyszło metrów posadzki?
  13. Witam!!! Jeszcze nie mieszkamy ,długa droga przed nami . W przyszłym tygodniu zalewać będą posadzki . Mamy w całym domu podłogówke ,na początku września ocieplać będziemy poddasze ,Ocieplenie domu udało nam sie zrobić samemu . Ścianke kolankową podnieśliśmy o jeden suporex , kotłownie przenieśliśmy na tył domu ,więc musieliśmy powiększyć garaż co za tym idzie duzo większa łazienka .Jest naprawde super Zlikwidowaliśmy spiżarke ,wieksza kuchnia. Z tylnych trzech okienek zrobiliśmy jedno 3,5 metrowe patio . Na górze zwężyliśmy pokój ,więc można teraz wchodzić z holu do pokoju nad gara
  14. Witam jestem tu nowy wiec nie zabardzo wiem gdzie i jak dodawac zdjecia agatki prosilbym o podpowiedz dziekuje Wam wszystkim i pozdrawiam wszystkich agatkowiczow
  15. Witam wszystkich Agatkowiczow .Piekne domy pobudowaliscie trzeba to przyznac. Czy ktoś z Was buduje sie może w okolicach Torunia ,jezeli tak to bardzo bym chcial zobaczyć na żywo piekną Agatke jak jest w środku i wogole. Zamierzamy właśnie kupić projekt. Czy ktos moze wie z czego jest najlepiej budować z porothermu czy moze maxa ?
  16. Witam wszystkich Agatkowiczow .Piekne domy pobudowaliscie trzeba to przyznac. Czy ktoś z Was buduje sie może w okolicach Torunia ,jezeli tak to bardzo bym chcial zobaczyć na żywo piekną Agatke jak jest w środku i wogole. Zamierzamy właśnie kupić projekt. Czy ktos moze wie z czego jest najlepiej budować z porothermu czy moze maxa ?
×
×
  • Utwórz nowe...