Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok

carolina

Uczestnik
  • Posty

    10
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O carolina

  • Ranga
    Członek Rzeczywisty WybieramyDom.pl
  1. Tercja / MTM Styl

    u nas na budowie praca idzie calkiem dobrze:) w sumie to nawet nie wiem czy az tak sie z tego cieszyc bo tylko patrzec jak panowie skoncza...a koncza sie i pieniadze;) tak wiec trzeba szybko myslec skad tu zorganizowac kilka tysiecy! dzisiaj sobota wiec najpozniej we wtorek beda zalewac strop. zostaly jeszcze schody zewnetrzne i kilka scianek dzialowych, potem to juz dach... wspaniale! a najwazniejsze ze juz mozna wejsc do srodka i widac wszystko tak przestrzennie, nie na papierze czy fundamentach
  2. Tercja / MTM Styl

    oj, przepraszam ze tyyyle to trwalo, ale jak sie zaczela budowa to nie mam na nic czasu, a do tego w pracy duzo sie dzieje:) tak wiec my dostalismy bardzo szybko pozwolenie! sama sie dziwilam - chyba nas polubili w tym starostwie koparka przyszla co prawda wczesniej - jeszcze zanim sie uprawomocnilo, ale to chyba nikomu nie przeszkadzalo a teraz juz fundamety sa, izilacja i zasypane, od poniedzialku zaczna rosnac sciany :)ciagle jeszcze cos poprawiamy - ulepszamy...po naszemu...ale chyba nigdy nie bedzie wszystko tak jak bym chciala;) Robertu, Ty to juz po prostu MIESZKASZ pozazdroscic!!!
  3. Tercja / MTM Styl

    u nas z kolei juz po koparkach, dzis geodeta i od poniedzialku zaczynamy co prawda architekt, ktory wprowadzal "drobne" zmiany nie wywiazal sie ze swojego zadania i teraz kierownik budowy kaze nam poprawiac projekt bo dom sie zawali...ale licze ze sie wszystko powiedze:)
  4. Tercja / MTM Styl

    no tak:) to macie problem z glowy...ja sie wlasnie zastanawiam co z tym zrobic, moj maz to juz siwieje przez te moje nowe pomysly ;)ale jak do tej pory cierpliwy jest
  5. Tercja / MTM Styl

    heheh, pewnie ze male rzeczy ciesza:) my ostatnio kazdy wolny weekend spedzamy na dzialce a tak naprawde to niewiele tam teraz jest do zrobienia-ogrodzenie jest, uprzatnelismy teren pod budowe...nawet posadzilismy drzewka;)ale tam tak milo, chodzimy i mierzymy cos wiecznie! raczej nie bedziemy rezygnowac z tego obnizenia (tez nas to ujelo w projekcie!) ale rozne rzeczy przychodza nam do glowy...teraz jak juz zlozylismy wniosek o pozwolenie na budowe to zaczynamy sie zastanawiac czy w dobrym miejscu stawiamy dom, czy nie powinnismy go obrocic! eh a jeszcze mam pytanie:czy ktos moze pokusil sie o zlikwodowanie sciany w salonie pomiedzy kominkiem a sciana z oknem;) pol nocy wczoraj myslalam o tym
  6. Tercja / MTM Styl

    hm, a co do zmian to ja nie widze ich konca nie ma chyba idealnego projektu ...juz poprzesuwalam sciany:/ teraz zastanawiam sie nad tym obnizeniem podlogi w salonie...czy ktos z tego zrezygnowal? bo ja spac nie moge przez te budowe (a co najlepsze jeszcze sie nie zaczela )
  7. Tercja / MTM Styl

    [quote name='Robertu' date='9 03 2008, 16:01 ' post='24095'] Ja mogę doradzić tylko jedno, jak już wcześniej pisałem: NIKOMU NIE UFAĆ. Z budową Tercji poradzi sobie każda ekipa, ponieważ nie jest to wcale trudny dom w budowie. Problemem jednak jest to, że "dworek musi kosztować, bo Panie tyle przy tym roboty". W negocjacjach z murarzami proponuję ksero bez dachu i portali przed wejściem. Wtedy zobaczą prostą stodołę do wybudowania. Pamiętam, jak nikt nie chciał ze mną rozmawiać dopóki nie pokazałem elewacji, ale po co komu elewacja, kiedy ma robić np. dach?? Niestety wykonawcy są, jacy są. W kwestii ceny nie wypowiadam się. ...z tym to swieta prawda!!! mamy juz pewne doswiadczenia- 4 ekipy ogladaly projekt... ceny roznia sie uwaga...3 krotnie!az sie wierzyc nie chce, a jeden facet to w pol dodziny "wycenil" budowe po wizycie na stronie internetowej (niestety nie mialam juz wiecej ksero)...chyba do kosztorysu "mtm" zajrzal;)
  8. polec firme budowlana

    a mi firma budowlana powiedziala 80 tys za dom parterowy 152 m2, z nieuzytkowym poddaszem, od wykopow przez izolacje po polozenie dachowki..... to chyba nie jest duzo?czy jest?
  9. Tercja / MTM Styl

    tak wiec pierwsza sprawa bez ktorej ani rusz... ekipa... mam juz co prawda dwie na oku, ale moze macie jakas naprawde godna polecenia??? i ile teraz bora za budowe takiej tercji???
  10. Tercja / MTM Styl

    witam! wreszcie na forum tercji zaczytywalam sie w tych wszystkich uwagach i wskazowkach az postanowilam, ze skoro rozpoczynamy z mezem budowe .... Tercji 2 .... to najwyzszy czas dolaczyc do grona milosnikow. mam nadzieje ze dowiemy sie od Was wiele ciekawych rzeczy pozdrawiam
×