Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok

slimak900

Uczestnik
  • Posty

    6
  • Dołączył

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez slimak900

  1. ja podziwiam za odwage ludzi ktorzy biora kredyt na 30-40 lat zwlaszcza gdy sa w wieku 30 i wiecej lat. Nie rozumie tylko jednego biora taki duzy kredyt potem duzy dom salony 40m pokoje dla dzieci dla gosci, 2-3 lazienki wielki pokaz a potem placz nad ratami co innego gdy kogos stac ale nawet jak patrzac wstecz kiedys wychowywano nas w domu gdzie byly dwa pokoje jedna lazienka i zylo sie lepiej a teraz wielki dom potem rodzice zabiegani ..... i zycie ucieka. Ja choc mam pieniadze wybudowalismy maly domek ma 70m rodzina sie zmiesci bo w bloku i na 30 metrach trzeba bylo z cala rodzina jakos przetrwac a jak przyjedza goscie to sie przespia na materacu na podlodze hehehe. Jest ogromna roznica w wydatkach budujac wielki dom 150m-200m czy dom 70m wiec trzeba zadac sobie pytanie co lepsze maly dom czy wielki kredyt!!!! my postawilismy na maly dom ale spokojna glowe relaks i wycieczke hehe
  2. zycze wszystkim powodzenia i udanych pieknych okruszkow:)))))))))
  3. witam witam wiosna juz prawie wita wiec zapewne prace nad budowami tez rusza tzn nad okruszkami hehe u mnie juz final i straszna to frajda przy malowaniu scian szyciu firanek i zaslonek. Wczesniej ktos napisal ze 100 tys to chyba duzo sysyemem gospodarczym ale to tylko sie tak wydaje a co do czego to pieniadze uciekaja jak szalone:))) mamy pod calym okruszkiem piwnice co zwieksza jego koszt no ale zostal tylko jeszcze piec co do kupienia i mozna spokojnie w cieplutkim domku mieszkac bo ciepla to raczej nam nie zbraknie maz polozyl praktycznie na 3/4 pow. parteru ogrzewanie podlogowe plus grzejniki bo uwielbia cieplooo!!!!! wszystko tez zalezy od kosztow w miejscu budowy za podlaczenie pradu wody czy do kanalizacji czy tak jak u nas budowy malej oczyszczalni sa rozne koszty jak i wyboru okien czy kafli no a potem  suma sumie i 100 tys peka   heheh ale nie ma nic piekniejszego jak wlasny dom i ogrodeczek. Ja wiem ze niektorzy z okolicy czy "niektorzy znajomi znajomych...."dziwnie na nas patrza ze taki malutki ze to na dzialke sie nadaje ale ja jestem dumna ze mam chociaz takiego okruszka i wcale mi to nie przeszkadza ze nie ma wielkiego salonu czy u gory lazienki to kwestia przyzwyczajenia juz nie wspomne ze pamietam czasy kiedy to sie wychodzilo na dwor do "(drewnianego domku z seruszkie)" hehehehehe:))))))
  4. tak mysle co jeszcze dopisac dla tych co beda budowac okruszka:)))) odrazu proponuje by zmienili komin tzn troche go zmiejszyli jest bardzo dlugi jak na wielkosc domu my juz zrobilismy wiec zmiany nie wchodza w gre ale podobno to mozliwe laczac kanaly wentylacyjne z pomieszczen a i proponuje odrazu zmiane okna w kuchni bo to z projektu wyglada z zewnatrz jak lazienkowe my mamy 90x130 jest teraz idealne a i przesunelismy je tzn te kuchenne i pokojowe poniewaz po wybudowaniu wiatrolapu i ociepleniu go ramy okienne konczylyby sie prawie na stropianie bocznych scian weradki. Tak pomijajac to wszystko ja juz sie nie moge doczekac kiedy tam zamieszkam:-)))))) i polecam tym ktorzy nie maja zbyt DUZYCH FINANSOW ale sa CHETNI do pracy i nauki bo maz z zawodu jest rolnikiem ale do wszystkiego sie rwie duzo wczesniej juz pytal innych jak co sie robi wiec dom juz prawie gotowy!!! Wystarcza checi sila no i nie ukrywam pomoc znajomych ktorzy napewno jesli sa dobrymi znajomymi cos pomoga podpowiedza!!!!!! trzymam kciuki!!!!!!
  5. witam przepraszam ze odpisuje dopiero teraz ale przez dluzszy czas nikt nie dopisywal sie do forum i tak jakos nie zagladalam do niego. Okruszek juz stoi i kladziemy juz gladz jak dla mnie jest piekny!!!!! i wlasny!!! mamy wersje z cala piwnica wiec tam bedzie znajdowal sie piec mialowy i ogrzewal dom komnika narazie nie bedzie poniewaz finanse sie koncza heh chcemy zrobic co najwazniejsze a potem na starosc hehe zrobimy kominek i bedziekmy sie przy nim grzac. Wiec tak: prace wszystkie wykonal moj maz z pomoca przyjaciol czyli tu zadnych oplat nie ponosilismy zwlaszcza ze sprzet tez wszystko znajomych ktorzy pomogli nam bardzo bo do niczego nie mielismy zadnej firmy tylko znajimi i maz uczy sie wszystkiego i mury postawil sam potem blachodachowke z pomoca znajomego prad sam a teraz kladzie gladz i kafelki z pomoca mego brata wiec tu bardzo duzo kosztow odpadlo. Wiec stan obecny do zamieszkania - brak tylko czasu na polozenie kafelek materialy sa procz pieca a laczny koszt wszystko zapisuje licze wiec wyszlo 100 tysiecy teraz jeszcze te wszystkie odbiory pomalowac ogrodzic i spokojnie mieszkac:)))))) Przyznaje nie umie wstawic zdjec bedzie moz mial kiedys chwile czasu to go poprosze on zna sie na kompach zdecydowanie lepiej!!!! A ze zmian to w salonie nie mamy jednego okna tego przy schodach i u gory nie wiem jak to fachowo brzmi chodzi mi o to ze wysokosc od posadzki jest wieksza o dwa pustaki niz w projekcie i pokoje wydaja sie zdecydowanie wieksze i z kazdej strony mozna spojonie stanac pod scianami a i stryszek jest niewielki ale na male rupiećki w sam raz hehe. Jak ktos zakupil ten projekt to prosze napiszcie jak u was trwaja prace.
  6. to straszne!!!! bo to taki mały ładny i przytulny domek ja zaczynam go budować!!!!! start na wiosne materiały juz czekaja
×
×
  • Utwórz nowe...