Zestawy: Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Wzór: Czysty Fale Notes Ostre Drewno Kamień Skóra Miód Pionowy Trójkąty

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie   

1. Wczoraj
  2. Koszty wykonania tarasu z kompozytu

Cena jest faktycznie z kosmosu 😆
  3. Czy mogę zamocować profile UD30 wzdłuż jętek, a następnie prostopadle włożyć profile CD60 i kręcić do tego płytę GK (do CD60) ? Chodzi mi czy wytrzymają te profile UD30, bo tylko je będę przykręcał, a CD60 dotnę na wymiar pomiędzy UD30 rozstaw co 40 cm ? Czy będzie się to trzymało ? Odległość między jętkami wynosi 80cm a długość jętki, którą bym zabudował wynosi 2,5m. Chcę tak zrobić ponieważ mam 2,3m od podłogi do sufitu i nie chciałbym jeszcze bardziej obniżać. Kolejne pytanie dotyczy też tych jętek. Czym ewentualnie je zeszlifować, zaimpregnować itd., abym mógł na końcu je pomalować na ciemny brąz (po kolei) i później kręcić stelaż ? Jestem początkujący i wolę się zapytać kogoś z większym doświadczeniem. Liczę na wyrozumiałość Pozdrawiam Bartek
  4. domek

Czy da się mieszkać na 20 m2 - a dokładniej, czy da się taką powierzchnię sensownie zaprojektować - odpowiedź dają karawaningi - w kórych mieszka wielu Amerykanów. I to jest powierzchnia mniejsza niż 20 m2. Oczywiście - że jest ciasno. Ale żyć się da - całkiem nieźle. Tu można poczytać więcej: https://www.camprest.com/pl/rodzaje-przyczep A więc da się. I to całkiem nieźle.
  5. Projekt taniego domu