Mathir Napisano 2 sierpnia 2009 Udostępnij #1 Napisano 2 sierpnia 2009 A ja w książce życzeń i zażaleń, chcę napisać coś pozytywnego Życzę wszystkim kupującym takiej obsługi jaka jest w salonach firmy "Bodzio". Ich mebelki są proste i trzeba je samemu skręcać, ale dbałość o klienta i rozpatrywanie reklamacji... pierwsza klasa. Ostatnio doświadczyłem tego i jestem pod dużym wrażeniem! Link do komentarza
KAROI Napisano 3 sierpnia 2009 Udostępnij #2 Napisano 3 sierpnia 2009 Mam. Używam. Doceniam. Nie zachwycam się Link do komentarza
Super B Napisano 5 sierpnia 2009 Udostępnij #3 Napisano 5 sierpnia 2009 Meble BODZIO są super!Jak znalazł dla Barbary Niechcic z "Nocy i dni". Ją ciągle wieczorem bolała głowa Ja po złożeniu małżeńskiego łoża (tylko 6 godzin!), czułem się bardzo słabo. I zaręczam, że bolała mnie nie tylko głowa... Link do komentarza
Super B Napisano 7 sierpnia 2009 Udostępnij #5 Napisano 7 sierpnia 2009 Ale... Gwoli uczciwości muszę przyznać, że teraz śpi się superr Link do komentarza
Jan_13 Napisano 9 sierpnia 2009 Udostępnij #6 Napisano 9 sierpnia 2009 Tapicerek "Bodzia" nie znam. Ale meble skrzyniowe są OK! Link do komentarza
KAROI Napisano 20 sierpnia 2009 Udostępnij #7 Napisano 20 sierpnia 2009 A ja właśnie kupiłem u "Bodzia" sofę Afrodyta z obiciem "szenil cesarski rudy". Dalej się nie zachwycam, ale stosunek ceny do jakości jest niezły Link do komentarza
Super B Napisano 21 sierpnia 2009 Udostępnij #8 Napisano 21 sierpnia 2009 Też myślałem o tym modelu, ale łóżko zwyciężyło Link do komentarza
Mathir Napisano 23 sierpnia 2009 Autor Udostępnij #9 Napisano 23 sierpnia 2009 Cytat A ja właśnie kupiłem u "Bodzia" sofę Afrodyta z obiciem "szenil cesarski rudy". Dalej się nie zachwycam, ale stosunek ceny do jakości jest niezły No to gratulacje KAROI Link do komentarza
Super B Napisano 27 sierpnia 2009 Udostępnij #10 Napisano 27 sierpnia 2009 A ja się czaję na meblościankę ALBERT dla teściowej... Jak sobie pomyślę o tych godzinach skręcania... To mi się odechciewa zakupów Link do komentarza
Mathir Napisano 28 sierpnia 2009 Autor Udostępnij #11 Napisano 28 sierpnia 2009 Ja zaopatrzyłem swoją teściową dwa lata temu w meblościankę "Grześ" w kolorze jabłoń. Link do komentarza
monika82 Napisano 31 sierpnia 2009 Udostępnij #12 Napisano 31 sierpnia 2009 Osobiście nie polecam Firmy Bodzio. Otrzymałam elementy uszkodzone...od miesiąca mam bałagan w pokoju, ponieważ nie moge złozyć mebli.Reklamowałam uszkodzone części ale za każdym razem przywożą je coraz gorsze- różnia się kolorem, są jeszcze bardziej uszkodzone, są pokryte kurzem lub innym brudem. Podczas montażu szafki nocnej- wyszło kilka usterek fabrycznych np. meble kruszą się w rękach. Niestety szafka nie podlega już reklamacji.więcej w moim albumie Link do komentarza
Jan_13 Napisano 17 września 2009 Udostępnij #13 Napisano 17 września 2009 Ups! Wygląda to marnie Moje meble skrzyniowe, są na szczęście OK! Ale to na zdjęciu... BODZIO powinien sie wstydzić i wymieniać piorunem! Link do komentarza
monika82 Napisano 18 września 2009 Udostępnij #14 Napisano 18 września 2009 Meble juz stoją- aczkolwiek składanie szafy- 4 drzwiowej, dwóch komód zajęło nam tydzień. Gwoździe załączyli zbyt długie- musiałam zakupić krótkie. Otwory łączące części były krzywo wywiercone, elementy nie są dopasowane... Szafki nie podlegaja reklamacji- BO SĄ ZŁOŻONE. Poprostu to był mój ostatni zakup mebli firmy Bodzio.Co do wstydu- takie słowo w biznesie nie istnieje- ważna kasiorka...a klient zawsze sie znajdzie- BO CENA NISKA, BO RATY 0%, BO PROMOCJA!!!Mam nauczke na przyszłość- wolę wydać większą sumkę. Link do komentarza
monika82 Napisano 18 września 2009 Udostępnij #15 Napisano 18 września 2009 Jakiś rok temu zakupiłam łóżko do sypialni- z zestawu Magdalena- jest o wiele staranniej wykonane niż meble zakupione w tym roku. Jedyne co, to materac jest juz do wymiany... Link do komentarza
sunrise Napisano 18 września 2009 Udostępnij #16 Napisano 18 września 2009 Witam Ja kupiłam meble z bodzia po raz pierwszy i ostatni... wzięłam szafę do sypialni, biurko i taką dostawkę.Składanie tych elementów to jedna wielka porażka... kołki krzywo wmontowane, dziury nierówno wywiercone (czasem w ogóle brak dziur...), lustro do dzrzwi szafy też nie było przymocowane i trzeba to robić samemu przy "pomocy" instrukcji, która mówi, że odstępy od wszystkich 4 boków powinny wynosić 81mm .. po przyklejeniu lustra..po bokach po 81mm odstępu, z góry też, a na dole ponad 10cm... w ogóle cała ta "instrukcja" ma dużo błędów i radzę traktować ją z przymrużeniem oka oprócz tego możecie natrafić na za długie śruby, które przy wkręceniu do końca powodują wybrzuszenia i odkształcenia drzwiczek, szafek itp.. szuflady i szafki wyglądają po skręceniu wg ich dziurek cudnie.. wszystko scentrowane i krzywe.. miodzioi można by jeszcze tak wymieniać i wymieniać, ale już mam dość..meble może i mają ładny wygląd, ale nikt nie kupuje mebli tylko do tego żeby stały na pokaz.. przede wszystkim liczy się funkcjonalność, a z tym wykonaniem to zdziwię się jak wytrzymają dłużej niż kilkanaście miesięcy..Bodzio - nigdy więcej Link do komentarza
Jan_13 Napisano 20 września 2009 Udostępnij #17 Napisano 20 września 2009 Co by nie napisać... "Bodzio" dostaje solidnie w skórę Ale jeżeli się należy... Nie powinno byc litości. Link do komentarza
KAROI Napisano 24 września 2009 Udostępnij #18 Napisano 24 września 2009 Myślę, że aż tak źle nie jest, jeśli popatrzy się globalnie. Ale rozumiem, że klienci, którzy kupili felerny towar są doprowadzeni do białej gorączki! Ci zadowoleni lub tylko nie niezadowoleni piszą rzadziej. Link do komentarza
Super B Napisano 30 września 2009 Udostępnij #19 Napisano 30 września 2009 Okazuje się, że jestem szczęśliwcem, bo ja na produkty Bodzia złego słowa nie powiem. Tylko to samodzielne montowanie mnie wnerwia Link do komentarza
KAROI Napisano 16 października 2009 Udostępnij #20 Napisano 16 października 2009 Znalazłem taki fragment w internecie. Firmy powinny o tej zasadzie pamiętać Mówi się, że jeden zadowolony klient zachęci do skorzystania z usług twojej firmy jedną osobę, podczas gdy niezadowolony zniechęci aż 10 osób. Wiadomo także, że zdobycie nowego klienta jest pięć razy droższe niż utrzymanie już zdobytego.Philip Kotler, autor kultowej książki „Marketing. Planowanie, wdrażanie i kontrola” twierdzi nawet, że zadowolony klient podzieli się swoimi pozytywnymi odczuciami z trzema osobami, a niezadowolony zniechęci aż jedenaście! Link do komentarza
Jan_13 Napisano 19 października 2009 Udostępnij #21 Napisano 19 października 2009 Myślę, że masz rację KAROI. Ciekawe ile osób zniechęcił ten wątek? Link do komentarza
Super B Napisano 27 października 2009 Udostępnij #22 Napisano 27 października 2009 Wystarczy przejść się do salonu "Bodzia" i człowiek może poczuć się zachęcony Link do komentarza
zadowolona klientka Napisano 8 listopada 2009 Udostępnij #23 Napisano 8 listopada 2009 ja także chciałabym wyrazić pozytywną opinię o meblach kuchennych bodzio oraz o obsłudze. Pani projektantka wykonala kawal dobrej roboty, a montazysta wszystko pieknie zlozyl, choc kuchnia naprawde do latwych nie nalezala. Jestem b.zadowolona i polecam wszystkim Link do komentarza
KAROI Napisano 9 listopada 2009 Udostępnij #24 Napisano 9 listopada 2009 Cytat ja także chciałabym wyrazić pozytywną opinię o meblach kuchennych bodzio oraz o obsłudze. Pani projektantka wykonala kawal dobrej roboty, a montazysta wszystko pieknie zlozyl, choc kuchnia naprawde do latwych nie nalezala. Jestem b.zadowolona i polecam wszystkim Popieram! Nie wszystkie ich meble to mistrzostwo świata, ale nie należy przesadzać z krytyką. Według mnie są OK! Link do komentarza
Mathir Napisano 10 listopada 2009 Autor Udostępnij #25 Napisano 10 listopada 2009 Ja tam lubię salony "Bodzia" i meble z tej firmy! Link do komentarza
KAROI Napisano 18 stycznia 2010 Udostępnij #26 Napisano 18 stycznia 2010 Ktoś jeszcze ma doświadczenia z tą firmą? Link do komentarza
Jan_13 Napisano 19 stycznia 2010 Udostępnij #27 Napisano 19 stycznia 2010 Cytat Ktoś jeszcze ma doświadczenia z tą firmą? Podżegacz Link do komentarza
Konfi Napisano 21 stycznia 2010 Udostępnij #28 Napisano 21 stycznia 2010 Ja miałem do czynienia I wcale nie żałuję. Meble są tanie, a w dodatku ich jakość jest całkiem niezła. Link do komentarza
piotr1234 Napisano 27 stycznia 2010 Udostępnij #29 Napisano 27 stycznia 2010 Kupilem Tygodnik Nowy. W środku kolorowa reklamówka mebli Bodzio, kupiłem 2 kanapy i "kinderniespodzianka" - Buble na maxa Złożyłem reklamacje i "kinderniespodzianka" czekałem prawie miesiąc i pojawił się facet. stwierdził: żle wykonany wyjazd, nieestetyczną tapicerkę i..."kinderniespodzianka" po 2 tygodniach odpowiedż, że nie uwzględniają, tylko kurde dlaczego pisza o jednej kanapie skoro reklamuję dwie i dlaczego na moje pismo odpowiadają kolejnym, pisząć znó o jednej. Mój błąd, bo gdybym przeczytał opinie w necie na temat firmy w życiu bym nie kupił. OSTRZEGAM!!!...za karę, za lenistwo mam dwie kanapy, po rozłożeniu jest zestaw dla fakira, bo mamy trzy poziomy!!! Link do komentarza
Konfi Napisano 29 stycznia 2010 Udostępnij #30 Napisano 29 stycznia 2010 Cytat Kupilem Tygodnik Nowy. W środku kolorowa reklamówka mebli Bodzio, kupiłem 2 kanapy i "kinderniespodzianka" - Buble na maxa Złożyłem reklamacje i "kinderniespodzianka" czekałem prawie miesiąc i pojawił się facet. stwierdził: żle wykonany wyjazd, nieestetyczną tapicerkę i..."kinderniespodzianka" po 2 tygodniach odpowiedż, że nie uwzględniają, tylko kurde dlaczego pisza o jednej kanapie skoro reklamuję dwie i dlaczego na moje pismo odpowiadają kolejnym, pisząć znó o jednej. Mój błąd, bo gdybym przeczytał opinie w necie na temat firmy w życiu bym nie kupił. OSTRZEGAM!!!...za karę, za lenistwo mam dwie kanapy, po rozłożeniu jest zestaw dla fakira, bo mamy trzy poziomy!!! W świetle tego postu... okazuje się, że miałem sporo szczęścia Link do komentarza
Bopet Napisano 31 stycznia 2010 Udostępnij #31 Napisano 31 stycznia 2010 Cytat W świetle tego postu... okazuje się, że miałem sporo szczęścia Nooo... nie da się ukryć Link do komentarza
Konfi Napisano 17 marca 2010 Udostępnij #32 Napisano 17 marca 2010 Cytat Kupilem Tygodnik Nowy. W środku kolorowa reklamówka mebli Bodzio, kupiłem 2 kanapy i "kinderniespodzianka" - Buble na maxa Złożyłem reklamacje i "kinderniespodzianka" czekałem prawie miesiąc i pojawił się facet. stwierdził: żle wykonany wyjazd, nieestetyczną tapicerkę i..."kinderniespodzianka" po 2 tygodniach odpowiedż, że nie uwzględniają, tylko kurde dlaczego pisza o jednej kanapie skoro reklamuję dwie i dlaczego na moje pismo odpowiadają kolejnym, pisząć znó o jednej. Mój błąd, bo gdybym przeczytał opinie w necie na temat firmy w życiu bym nie kupił. OSTRZEGAM!!!...za karę, za lenistwo mam dwie kanapy, po rozłożeniu jest zestaw dla fakira, bo mamy trzy poziomy!!! Coś się zmieniło? Czy dalej męczysz się z bublami? Link do komentarza
Escape Napisano 28 marca 2010 Udostępnij #33 Napisano 28 marca 2010 Ostatnio odwiedziłem meble Bodzio a zaraz potem Agata Meble. Bodzio wypada bardzo blado na tle Agaty. Link do komentarza
Maksym Grek Napisano 9 kwietnia 2010 Udostępnij #34 Napisano 9 kwietnia 2010 zostalem posiadaczem komody BODZIO SG 22 z zestawu Grzes i zdajsie nie byl to najszczesliwszy pomysl.w systemie laczenia bokow tej komody z gora i dol brakuje mimosrodow meblowych,ktorych zasosowanie znaczniepoprawia jakosc i stabilnosc polaczen prostopadlych scian.zeby bylo smieszniej w instrukcji montazu mimosrody sa opisane lacznie ze sposobem montazu ,tymczem w realu nie ma ani tych mimosrodow ani otworow pod nie wytraqsowanych.w ten sposob system montazu tej komody /50 kg/ polega na drewnianych koleczkach na wcisk i klejonych 2razy po 5 kolkow.W/g opinii serwisu Bodzio dodatkowo stabilizowac konstrukcje ma przybicie "plecow"jednak sa one wykonane z cienkiej sklejki ,zreszta sa to dwa kawalki sklejki laczone paskiem z tworzywa.Poniewaz BODZIO w czynieniu oszednosci kosztem klienta pobilo CHinczykow,ktorzy zreszta dawno opanowali technike stosowania mimosrodow meblowych - JAKOSC mebli BODZIO nalezy ocenic ponizej chinszczyzny. Link do komentarza
jimt Napisano 9 kwietnia 2010 Udostępnij #35 Napisano 9 kwietnia 2010 Podoba mi się stylistyka mebli kuchennych tej firmy. Zła opinia w powyższych wypowiedziach , sprawia, że teraz to dwa razy sie zastanowię zanim kupię. Nawet jeśli trafi się słaba partia to traktowanie reklamacji klientów powinno być inne. To naprawdę dużo daje i klienci czują, że ktoś interesuje się jakością wyrobów a nie tylko kasą. Link do komentarza
KAROI Napisano 11 kwietnia 2010 Udostępnij #36 Napisano 11 kwietnia 2010 Cytat Podoba mi się stylistyka mebli kuchennych tej firmy. Zła opinia w powyższych wypowiedziach , sprawia, że teraz to dwa razy sie zastanowię zanim kupię. Nawet jeśli trafi się słaba partia to traktowanie reklamacji klientów powinno być inne. To naprawdę dużo daje i klienci czują, że ktoś interesuje się jakością wyrobów a nie tylko kasą. Uważać trzeba, ale to nie są złe meble. Tak uważam! Link do komentarza
Mathir Napisano 12 kwietnia 2010 Autor Udostępnij #37 Napisano 12 kwietnia 2010 Ilu użytkowników tyle opinii!!! Trzeba samemu spróbować Link do komentarza
Maksym Grek Napisano 22 kwietnia 2010 Udostępnij #38 Napisano 22 kwietnia 2010 Cytat Podoba mi się stylistyka mebli kuchennych tej firmy. Zła opinia w powyższych wypowiedziach , sprawia, że teraz to dwa razy sie zastanowię zanim kupię. Nawet jeśli trafi się słaba partia to traktowanie reklamacji klientów powinno być inne. To naprawdę dużo daje i klienci czują, że ktoś interesuje się jakością wyrobów a nie tylko kasą. Tak ja takze rok wczesniej kupilem szafki kuchenne Bodzio i jestem z nich zadowolony i tym bardziej jestemzdziwiony podla jakosc obecnej produkcji .po zlozeniu komody Grzes kupionej dwa tygodnie temu okazalo sie ,ze boczne pionowe sciany sa wypaczone po ok. 3mm co naturalnie powoduje wypadanie szuflad.Nigdy wiecej Bodzio !!! Link do komentarza
Bopet Napisano 23 kwietnia 2010 Udostępnij #39 Napisano 23 kwietnia 2010 Cytat Tak ja takze rok wczesniej kupilem szafki kuchenne Bodzio i jestem z nich zadowolony i tym bardziej jestemzdziwiony podla jakosc obecnej produkcji .po zlozeniu komody Grzes kupionej dwa tygodnie temu okazalo sie ,ze boczne pionowe sciany sa wypaczone po ok. 3mm co naturalnie powoduje wypadanie szuflad.Nigdy wiecej Bodzio !!! Dobrze, że chociaż kuchnia była OK! Link do komentarza
Draagon Napisano 23 kwietnia 2010 Udostępnij #40 Napisano 23 kwietnia 2010 Ja mam kanapę narozną BodzioChyba wszystko już w niej reklamowałem Ale wszystko wymienili bez problemu.. więc jak dla mnie solidna firma za kanapę i stolik z okrągłą szybą dałem 1400zł.Dla mnie rewelacja - teraz kanapa rozłozona i fajnie ustawna Ba nawet wyzlica po niej biega i nie ma śladów zadrapań a to ekoskóraMam taką jedyne do czego mogę się przyczepić to że szyba w stoliku jest na przyssawki - bardzo niebezpieczne bo nie trzymają się przy nieodpowiednim naciśnięciu stołu - wiec stół musiałem rozkręcić i schowac, bo jakby kilkumięsięczna córka złapała za krawędzie... - stolik mam taki tylko na trzech nogach - widocznie wprowadzili poprawki i zrobili na 4 nogach Aha ja to kupowałem w 2007 roku. Link do komentarza
Konfi Napisano 25 kwietnia 2010 Udostępnij #41 Napisano 25 kwietnia 2010 Ładna ta kanapa... Możesz podać wymiary, albo linka dać do stronki? Link do komentarza
edwl Napisano 26 kwietnia 2010 Udostępnij #42 Napisano 26 kwietnia 2010 Cytat Ładna ta kanapa... Możesz podać wymiary, albo linka dać do stronki? Mnie również się podoba. Wejdź na stronkę "Bodzia" zestaw nazywa się HAWANA Link do komentarza
edwl Napisano 27 kwietnia 2010 Udostępnij #43 Napisano 27 kwietnia 2010 A tu stronka:http://www.bodzio.pl/ Link do komentarza
Bopet Napisano 3 maja 2010 Udostępnij #44 Napisano 3 maja 2010 Ta HAWANA może i ładna na zdjęciu, ale jak słyszę ekoskóra... staję się bardzo nieufny Link do komentarza
Konfi Napisano 4 maja 2010 Udostępnij #45 Napisano 4 maja 2010 Cytat Ta HAWANA może i ładna na zdjęciu, ale jak słyszę ekoskóra... staję się bardzo nieufny Część ludzi chwali. Więc jak to jest z tą ekoskórą? Link do komentarza
an-ka Napisano 12 maja 2010 Udostępnij #46 Napisano 12 maja 2010 Kochani...jestem bylym pracownikiem firmy bodzio a konkretnie salonu.W reklamacji pracuja 3 osoby...3 chlopakow.Kazdego klienta staraja sie wprowadzic w blad ze uszkodzony mebel to jego wina ale jest jedna rzecz ktora na nich dziala.Wystarczy wyslac pismo od rzecznika praw konsumentow i wymienia wam nawet zmontowane meble-wiem to z ponad 2 letniego doswiadczenia.Co do ekoskory to odpuscie sobie ten zakup a przynajmniej kolor bezowy bo bardzo farbuje a szczegolnie od jeansow..... Link do komentarza
patrycja51 Napisano 17 maja 2010 Udostępnij #47 Napisano 17 maja 2010 Niestety tragedia. Nie mam na myśli samych mebli - od początku miałam świadomość, że "Bodzio" to firma-krzak i jakości nie ma tam co szukać. Meble kupiłam na tymczasem, więc głównie zależało mi na cenie, chociaż - no cóż - i tak mogłoby być lepiej. Meble(dwa regały na książki i szafa) były poobijane zanim je skręciliśmy,ogólnie prezentują się fatalnie i są niestabilne.Zawitałam do tego sklepu razem z moim partnerem będąc w 7 miesiącu ciąży. Wybraliśmy, zamówiliśmy dostawę do domu. Sprzedawca powiedział, że nie możemy umówić się, że meble zostaną dostarczone o konkretnej godzinie, bo nie ma takiej praktyki w sklepie, ale dostawy są między 10 a 20. Powiedzieliśmy że to świetnie, bo mój partner wróci tego dnia z pracy o 9:30, więc nie będzie problemu z wniesieniem mebli (firma nie ma takiej usługi, a ja raczej w 7 miesiącu zagrożonej ciąży nie będę nosić ciężarów). Nie nie, nie ma problemu, najwcześniej o 10.Umówionego dnia wstałam o 7 i poszłam do łazienki się umyć. Zadzwonił dzwonek do drzwi, siłą rzeczy nie wyskoczyłam z wanny (byłam zbyt mało zwrotna , zresztą nawet gdyby nie brzuch i moje marne samopoczucie to pomyślałabym raczej że to sprzedawca ziemniaków albo swiadkowie Jehowy niż że to dostawa mebli. Wyszłam z łazienki, po 9 włączyłam komórkę (ładowała się przez noc, więc była wyłączona) i zobaczyłam 4 nieodebrane połączenia z zastrzeżonego numeru. Co oczywiste nie oddzwoniłam, nie wiedziałam też kto to (może ktoś z pracy? może pomyłka?) bo ten ktoś nie wpadł na to, żeby nagrać wiadomość, chociaż mam pocztę głosową.Mój partner wrócił z pracy, czekaliśmy na dostawę, a tu telefon ( o 11). Facet drze się na mnie, pretensje, "a czemu pani w domu nie ma jak pani się umawiała". Ja mu spokojnie że dostawa miała być między 10 a 20 i w tych godzinach nikt do mnie nie przychodził ani nie dzwonił, a w domu jestem i nigdzie się nie ruszałam, bo przecież czekam na meble. Zero przeprosin. Wreszcie mu się udało i przyjechał, zszedł do niego tylko mój partner, żeby zdjąć meble z samochodu. Oczywiście pan na niego nawrzeszczał (!!!). Kiedy ja zeszłam z pieniędzmi, panu zrzedła mina na widok mojego brzucha. Ale i tak był niemiły, twierdził że on czeka od 7 i przyjechał z daleka. Na moją odpowiedź że zgodnie z tym co mówiono nam w salonie dostawy są w godzinach 10-20 pan zarzucił mi... kłamstwo i jeszcze skomentował, ze na przyszłość jak się umawiam to mam być w mieszkaniu i odbierać telefony. Przy tym był wyjątkowo niemiły, wręcz chamski, już pomijając to, ze od niego śmierdziało potem (co jest dziwne o godzinie 11 w niezbyt gorący dzień i jak się nie pracuje fizycznie). Kiedy dałam mu pieniądze za meble (więcej o chyba 2 zł niz miałam zapłącić) i powiedziałam, że nie mam równo, pan ani myślał wydać mi reszty i skomentował że "to i tak mało".Zapytałam go więc o nazwisko i natychmiast zadzwoniłam do firmy Bodzio, żeby zgłosić jego zachowanie. Niestety pani nie widziała nic dziwnego w tym, ze kierowca na mnie krzyczał, miał do mnie nieuzasadnione pretensje i sugerował że mam mu zapłacić "bo on czekał". Uznała, że kierowca (cytuję) miał rację, a to pracownik salonu mnie źle poinformował, bo dostawy są od 7.Czyli wyszło na to, że to moja wina, że pracownik salonu wprowadził mnie w błąd, a skoro to moja wina, to kierowca-troglodyta ma prawo się na mnie wydzierać. Już nigdy tam nie pójdę, bo strasznie nie lubię chamów. Link do komentarza
Humbak Napisano 20 maja 2010 Udostępnij #48 Napisano 20 maja 2010 Cytat Jak czytam o takim chamstwie, to nóż mi się w kieszeni otwiera! Człowiek płaci i jeszcze musi słuchać impertynencji ze strony jakichś baranów! No faktycznie... mocna historia! Link do komentarza
Franek_Janek Napisano 1 czerwca 2010 Udostępnij #49 Napisano 1 czerwca 2010 Meble Bodzio są całkiem znośną propozycją Link do komentarza
Spajdi Napisano 23 września 2010 Udostępnij #50 Napisano 23 września 2010 Witam, zdecydowałem zarejestrować się na tym forum ponieważ dzisiaj i wczoraj miałem wątpliwą przyjemność składać 6 szaf z firmy Bodzio. Po pierwsze nie jestem jakimś fachowcem, ale w tym roku troszeczkę mebli się naskładałem więc mam porównanie na bieżąco i z pełną odpowiedzialnością stwierdzam, że meble Bodzio to NAJGORSZE jakościowo meble jakie składałem w tym roku. Głównie chodzi mi o jakość połączeń, spasowanie elementów, kiepską instrukcję z BŁĘDAMI i sposób montażu. W innych szafach które składałem wszystkie poprzeczne elementy były łączone z pionowymi złączami mimośrodowymi i to porządnie trzymało, natomiast w tych szafach tylko środkowy poprzeczny element był łączony złączami mimośrodowymi natomiast były one tak parszywej jakości, że kompletnie nie "ściągały" szafy tak jak to miało miejsce w innych szafach które składałem tam te złącza mimośrodowe bardzo ładnie ściągały szafę i trzymały. Kolejna rzecz to krzywo nawiercone otwory, różnych średnic (przy dokręcaniu zawiasów co 4 śruba kręciła się wkoło przez zbyt "rozkalibrowany" otwór), po złożeniu krzywe szpary w szufladach szafy to już jakaś parodia wygląda to obrzydliwe pierwszy raz widziałem coś takiego w NOWYCH meblach. Po montażu drzwi ich ustawienie wymaga nie lada cierpliwości... W innej szafie wystarczyło zamontować zawiasy na "fabrycznych" ustawieniach lekko skorygować i wszystko grało, tutaj wymagało to nie lada cierpliwości, a i tak trudno było osiągnąć idealny efekt... Generalnie ODRADZAM wszelakie meble "skrzyniowe" Bodzio nie wypowiadam się co do jakości mebli "tapicerowanych". Link do komentarza
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się